serieus onderzoek naar de pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 15/10/06, 14:56

Maar er is één ding dat mij vooral irriteert, het is dat als grote fabrikanten een pantone maken (BMW heeft trouwens al een remake van waterdoping ontwikkeld die in ~ 2030 te koop zal zijn), ze deze vrijwillig zullen beperken tot dezelfde andere technologieën die te koop zijn (zoals hybride bijvoorbeeld) en de markt niet breken. Bovendien bedraagt ​​de doping van BMW op papier slechts 15%, in werkelijkheid dus 10%.

En als resultaat zullen ze zeggen dat het technisch onmogelijk was om het beter te doen en dat dus de 30% die we regelmatig waarnemen “meetfouten” waren, en iedereen zal dom slikken, zoals wanneer sommigen zeggen: “het is algemeen bekend, HVB casse Terwijl ze met de middelen waarover ze beschikken waarschijnlijk deze 30% zouden kunnen overschrijden, of hen tenminste zouden kunnen bereiken.

Het doet me denken aan de gsm-operatoren in Frankrijk die onofficieel overeenkwamen om niet onder een bepaald tarief per minuut te gaan, zodat alle abonnees BETALEN, of ze nu bij Pierre, Paul of Jacques zijn!

Het is ook een veilige gok dat dit systeem zal worden geïnstalleerd op benzineslurpende auto's met een cilinderinhoud van 3 liter... Omdat kleine cilinderinhouden worden uitgesteld tot later (zoals de airbag, hybride en ABS), wanneer de oceanen gaan kietelen onze tenen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 15/10/06, 15:27

Hallo iedereen! :D
Ik doe mijn kleine wekelijkse leessessie over de forum
(Ik kan niet wachten om thuis het internet te vinden... : Lol: )

als ik dit allemaal lees, ben ik behoorlijk verrast!

moeten we blij zijn dat een industrieel of een groep onderzoekers grote belangstelling heeft voor Pantone???
zeer controversieel antwoord... en behoorlijk goed uitgewerkt op de vorige pagina's!

elephant schreef:Zolang we dit ding niet begrijpen, kunnen we het niet echt verbeteren, noch iets eenvoudiger ontwerpen of met elektronische regulering


iedereen zou zeker graag metingen willen hebben en dit ding willen karakteriseren, in plaats van te willekeurige resultaten te krijgen, afhankelijk van de motor en de pijpconstructie!!!
maar dit aanbod is niet helemaal duidelijk... vanuit mijn standpunt en dat van andere leden blijkbaar!

Andre schreef:Ik denk niet dat de profs onze montages nodig hebben, ze hebben ons mooier gemaakt dan wij .. en waarschijnlijk ook wel
afgetopt op 28% en 30% .. en ze weten misschien waarom.
We moeten geen illusies maken over de capaciteit van grote onderzoekscentra; zij beschikken over middelen, middelen waar wij kleine doe-het-zelvers zich verre van kunnen voorstellen.

Er bestaat geen beeld van het machtsevenwicht tussen de middelen van een laboratorium en een gemiddeld individu dat in zijn garage aan het sleutelen is. Bovendien, als je een scriptie doet, is deze 3 jaar niet openbaar en is het niet zeker dat deze gepubliceerd wordt en gepresenteerd wordt als publiek belang voor de luchtkwaliteit.... : Lol: : Mrgreen: : Cheesy:
Naar mijn mening heeft deze onderzoeksgroep juist de verschillende bestaande opstellingen nodig om geen reeks tests te doen en zo snel mogelijk de spijker op de kop te slaan! : Lol:

Pitmix schreef:Zelfs als je studies doet die je tijd kosten, waarom zou je de montage dan niet zelf doen op de 206.
De meeste mensen hier op de forum een baan hebben of te ver weg wonen, dus niet per se veel vrije tijd.
Jij bent degene die deze kans hebt gevonden, bedankt dat je aan anderen denkt, maar zoals ze zeggen "je bent nooit beter gediend dan door jezelf".

het is duidelijk en goed gezegd... en het is representatief voor de geest van de forum! en ja, er is alles wat je nodig hebt om zelf rond te komen, en +, als je een probleem hebt met het bewerken (PoPaul), zullen er een groot aantal enthousiastelingen zijn om je te antwoorden! :|

Ikzelf, die erg geïnteresseerd ben in dit fenomeen, heb mijn montage nog steeds niet gedaan, maar de tijd zal komen... momenteel houd ik de technologie in de gaten en probeer ik mijn geïnstrumenteerde bankproject samen te stellen.
Dit project ziet er echt interessant uit, maar het zijn vooral de onderzoekers die geïnteresseerd zijn in vrijwilligerswerk en 5 jaar ervaring met dit onderwerp!! :?

en om PLUESY te citeren: Als er iemand is die geld steekt in de financiering hiervan, dan is dat omdat hij zeer vruchtbare en snelle resultaten verwacht, voor zijn enige echte belang. Anders zou hij zich al op de proppen hebben gebracht. forum!

PS: Ik weet dat de boodschap compact is, maar het is het resultaat van het dagelijkse ontbering van de lezer forum...

Veel leesplezier en een fijne zondag allemaal!!! :D
@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 15/10/06, 15:35

abyssin3 schreef:.......................

Het is ook een veilige gok dat dit systeem zal worden geïnstalleerd op benzineslurpende auto's met een cilinderinhoud van 3 liter... Omdat kleine cilinderinhouden worden uitgesteld tot later (zoals de airbag, hybride en ABS), wanneer de oceanen gaan kietelen onze tenen...


Nou, het toeval wil dat het alleen wordt geïnstalleerd op de grote 4x4's van de Parijse bobo's die 100% biologisch voedsel eten en denken dat ze milieuvriendelijk zijn!!! :onheil:
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 15/10/06, 15:46

lio74 schreef:Dit project ziet er echt interessant uit, maar het zijn vooral de onderzoekers die geïnteresseerd zijn in vrijwilligerswerk en 5 jaar ervaring met dit onderwerp!! :?


Belden ze me? : Cheesy: : Cheesy:

lio74 schreef:en om PLUESY te citeren: Als er iemand is die geld steekt in de financiering hiervan, dan is dat omdat hij zeer vruchtbare en snelle resultaten verwacht, voor zijn enige echte belang. Anders zou hij zich al op de proppen hebben gebracht. forum!


+1

lio74 schreef:bobos parigos die 100% biologisch voedsel eten en denken dat ze milieuvriendelijk zijn!!! :onheil:


+2
0 x
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche




par Popaul » 15/10/06, 16:49

veel antwoorden....
Ik wil erop wijzen dat dit geen particulier maar ‘openbaar’ onderzoek is. Al uw debatten over de positie van Pantone (privé of publiek) zijn dus niet relevant.

Toen ik dit aan het documenteren was forum Er werd mij zelfs verteld dat er geen onderzoek was gedaan en dat dat was wat er ontbrak, dus ik stel voor om er wat aan te doen.

Er is inderdaad geen status voor iemand die het graag zou willen zien. Wat eruit komt zal volledig openbaar zijn. MAAR dit debat is erg voorbarig: eerst verbindt iemand (of meerdere mensen) zich, en dan zullen we bij deze perso(o)n(en) navraag doen.

Daarna, zoals ik al eerder zei, is het aan jou om te zien

Laat competente en gemotiveerde mensen daarom contact met mij opnemen.

dank u
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 15/10/06, 16:58

abyssin3 schreef:Maar er is een ding dat me vooral irriteert, is dat als de grote fabrikanten een pantone maken (BMW heeft trouwens al een remake van waterdoping ontwikkeld die in de verkoop zal zijn in ~ 2030) [...]
Hier dan? : Roll: En waar komt dat vandaan?

Zou je niet toevallig verwarren met de Turbo-Steamer?


lio74 schreef:[...] bobos parigos die zich voeden met 100% biologisch en die groen geloven! :onheil:
"toenemen"? van het werkwoord "oversteken"? : Lol:

Is biologisch eten verwerpelijk? Pas op dat je niet alles mixt ...


Ten slotte vind ik het heel serieus om Popaul aan te klagen zonder te weten wat hij echt kan brengen ...
Dit soort reactie gaat helemaal niet in de richting van het erkennen van de ernst van een site als econologie ...

Persoonlijk spreekt Pantone mij helemaal niet aan, maar als ik de kans zou krijgen om metingen te laten doen of eraan deel te nemen, denk ik dat ik...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 15/10/06, 17:24

Ik ben het met je eens Bucheron.
Ik zou ook bereid zijn om de reactor voor de 206 te doen.
Het probleem is dat ik niet competent genoeg ben. Ik heb geen goede resultaten. En of ik het nu leuk vind of niet, ik kan niet beginnen met het opzetten van een bijeenkomst voor zulke serieuze tests zonder al resultaten te hebben behaald die voor mij bevredigend zijn.
Andere mensen dan ik zijn in staat reactoren te maken die werken en deze zelfs op andere voertuigen te installeren.
Deze mensen kunnen reageren op dit project.
Je kunt van dit project niets anders verwachten dan echt weten wat een Pantone-reactor voor een auto betekent, met cijfers ter onderbouwing. Het enige dat we nodig hebben is iemand die de montage doet.
De mensen die naar de bank gaan zijn geen autoprofessionals, ze zijn eenvoudigweg in staat om testbatterijen door te geven aan 206 motoren.
Klopt dat Popula??
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 15/10/06, 17:43

Dag

Hoeveel van de 2889 leden hebben een panton gemaakt? Hoeveel hebben er momenteel een? hoeveel communiceren er nog steeds via de forum ? misschien tien...
Het is dus niet moeilijk voor Popol om de daders te traceren. het kan met beide handen worden geteld.
Of hij nu een plan maakt of een montageproject, wij reageren hem op de forum en op deze manier zullen we anderen ten goede komen, zelfs degenen die niets anders doen dan lezen. Het enige wat u hoeft te doen is statistieken maken van bezoeken of downloads van bepaalde bestanden om te zien wat er wordt bekeken.
We moeten ons ook de vraag stellen waarom sommigen die regelingen hebben (die werken) zich terugtrekken uit de forum , of in ieder geval een bezoek brengen, maar geen water naar de molen...
Montages bij thuiskomst zien we af en toe bijzonder verse montages gemaakt, hij beschrijft ze tot in detail, maar de verbruikstesten volgen nog.
verschillende hebben mij e-mails gestuurd om hun montage te verbeteren, maar ze zeiden dat de verwachtingen niet zijn wat ze wilden, het grootste probleem zijn gebruikers, gemengd rijden en vooral korte stedentrips, over het algemeen duurt het 15 dagen om een ​​tank leeg te maken , daarom moeilijk te meten onder deze omstandigheden
Het is waar dat de forum is gewijd aan de econologie en de onderwerpen zijn gevarieerd en interessant, als er lang geleden maar het panton was dat de forum zou zijn opgedroogd.
Het enige wat we moeten doen is verdergaan met iets anders forum om te zien hoe een panton wordt waargenomen! alleen kritiek alleen negatief..
Eén ding heb ik begrepen sinds ik op de forum ALS ik de 30% overschrijd, zal ik het niet aankondigen.
omdat het niet genoeg is om het één keer te doen en het niet onder alle omstandigheden te kunnen herhalen, dan schaad je de zaak het meest...

Andre
0 x
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche




par Popaul » 15/10/06, 18:06

heel goed, dank je André...
maar dat komt de pbl niet echt vooruit. ALS Jij die heel goed kent de forum, (of Christophe), kun je mij vertellen welke mensen waarschijnlijk zo'n pantone kunnen maken.
dank u
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 15/10/06, 18:43

Ik beantwoordde deze vraag Popula
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 175-gasten