Plannen verkocht door Paul Pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 05/01/09, 21:09

Sorry, ik kom na de ceremonie... : Mrgreen:
Beeld
Alsjeblieft, als je op zoek bent naar echte boeven, val dan eerder aan met de grootte van Bernard Madoff, geen arme blut. Hoewel er ook meer uitgesproken 'kampioenen' zijn, zal ik geen namen noemen uit angst voor smaad te worden aangeklaagd.

Allereerst, als er nu plannen in omloop zijn, maak je geen zorgen, Paul Pantone heeft er niets mee te maken. De plannen die soms op Ebay worden aangeboden, zullen mensen alleen maar verrijken die niets hebben gedaan, behalve printplannen die gratis online op internet zijn gezet. :D

Ik ging daar niet heen om het ware van het valse te kunnen onderscheiden. Maar ik zal proberen de situatie samen te vatten zoals beschreven door zijn zoon David, aangezien ik precies een van degenen ben die hem in Bretagne hebben ontmoet!

Paul Pantone, zat eerst daadwerkelijk een gevangenisstraf van twee maanden uit.

Hij werd beschuldigd van fraude nadat hij een financiële overeenkomst had getekend met "genereuze" partners - die natuurlijk zweren vertrokken met hun geld (en misschien ook zijn eigen geld als schadevergoeding?). Omdat hij zijn goede trouw niet kon bewijzen, raadde zijn advocaat hem aan schuld te bekennen om de risico's te beperken: het was beter na 2 maanden "schuldig" te zijn dan 4 jaar te rotten door "gerechtelijke dwaling"!
Onnodig te zeggen dat deze procedure de paar dollars die ze na haar scheiding nog had, moet hebben geperst.

Nauwelijks uit de gevangenis belandde hij in het ziekenhuis na ongemak, duidelijk te wijten aan koolmonoxidevergiftiging (gasapparaat in slechte staat).

Alleen en zonder sociale zekerheid te kunnen betalen, werd hij naar een psychiatrisch ziekenhuis gebracht, waar hij genereus werd gedoopt met goede medicijnen die moesten voorkomen dat hij "onsamenhangende opmerkingen" zou maken (nou ja, na het inademen van CO … :frons:).

Zijn huisarts werd gewaarschuwd en schakelde verschillende keren een rechter in, maar volgens de directie van het ziekenhuis en de wet van Utah (dwz de Mormonen) lijkt Paul Pantone te ziek en dreigt hij de openbare orde te verstoren. En dit ondanks de ontkenningen van een deskundige psychiater die hem kwam bezoeken.

Deze kleine draaimolen is al twee jaar aan de gang, de weinige vrienden die hij heeft behouden (inclusief zijn dokter) hebben de remedies tevergeefs uitgeput. Zijn fysieke en morele gezondheidstoestand is verslechterd en, nog steeds door gebrek aan verzekering, krijgt hij slechts bespottelijke zorg. Onder andere werden de meeste van zijn tanden eruit getrokken in plaats van behandeld.

Zijn zoon David, een twintiger, walgde van dergelijke praktijken en vluchtte liever naar de Verenigde Staten, waar hij sowieso geen werk heeft, na de ontmanteling van het timmerwerk van zijn vader. Tijdens zijn omzwervingen vond hij een Nederlander die aanbood om panden en tools ter beschikking te stellen voor de GEET-activiteit, en begon hij zich op de site te vestigen waar hij voor de website zorgt. David is geen goeroe en claimt geen "geheime kennis" van het proces, omdat hij te jong was ten tijde van GEET.

Hij probeert nu getuigenissen te verzamelen van mensen die met succes hebben geëxperimenteerd met PMC-montage, om te bewijzen dat zijn vader niet gek is. En natuurlijk moet hij de gerechtskosten voorschieten om de procedure opnieuw op gang te brengen (advocaat, expertise, enz.). De hiervoor bestemde paypal-link is onder andere via Quanthomme toegankelijk. Het doel is om 30.000 dollar op te halen. Om het in € uit te drukken, het vertegenwoordigt de prijs van een middenklasse auto in Frankrijk.
___________

Ik zie deze man niet als een boef die rijk is geworden door niets te doen en gebakken lucht te verkopen. Ik beschouw hem van mijn kant als iemand die nieuwsgierig, gepassioneerd is en waarschijnlijk meer geld heeft verloren dan wat dan ook. Ik neem mijn hoed af voor deze timmerman die, door gebrek aan training en ondersteuning, simpelweg de pech had een zoektocht voort te zetten die zijn capaciteiten te boven ging.

Nu ik er enkele heb gezien (en gedaan), twijfel ik er niet aan dat de PMC-experimenten (en vervolgens Gillier-Pantone) die "werken" resultaten opleveren die "onverklaarbaar zijn in de stand van de techniek". In een tijd waarin de wetenschap er prat op gaat alles te beheersen, maakt het haar niet uit: geen enkele fysicus die de naam waardig is, heeft het risico durven nemen zich te associëren met zo'n "charlatan", die zelfs weigerde zijn prestaties of hun replicaties te zien.

Het waren dan ook mensen van goede wil - maar ongetwijfeld ook soms van kwade trouw - die hem hielpen theorieën te ontwikkelen zonder echte wetenschappelijke onderbouwing.

Ik neem het hem niet kwalijk dat hij heeft geprobeerd geld te verdienen met zijn ervaring in de vorm van stages, maar dat hij er niet in is geslaagd de wetenschappelijke en technologische ondersteuning te vinden die zijn uitvinding verdiende.

Hij zondigde ook door optimisme en kondigde resultaten aan die hij nooit had kunnen behalen. Te midden van zijn beweringen staan ​​waarschijnlijk dingen die fout zijn (ik heb niet al zijn geschriften gelezen), maar ook dingen die ik verstandig vind en waarvan ik de effecten heb kunnen zien die niet kunnen worden verklaard door de gebruikte theorieën. De ontwikkeling van de Gillier-Pantone-montage, nog steeds even levendig en 8 jaar lang bevochten, zou zonder deze eigenzinnige voorloper niet het daglicht hebben gezien. Dus alsjeblieft, een beetje respect en menselijkheid.

Merci.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 05/01/09, 22:23

Ah Crispus bedankt voor deze precisie! Beeld... Ik wilde alleen de Bretagne-groep mailen voor informatie ...

1) Voor de geschiedenis, waaaw, ik krijg bijna tranen in mijn ogen... het bewijs is dat David P. zijn werk goed heeft gedaan...

2) Hier kwam de zoon toen geld ophalen... het omgekeerde zou mij hebben verbaasd... : Mrgreen:

3) Er is een verschil tussen geen steun krijgen van een wetenschapper (begrijp ik dat we op econo niet aan wetenschap doen??? Wat is dat? https://www.econologie.com/ionisation-de ... -3324.html ) en verkondig luid en duidelijk wreedheden en tegen wetenschappelijke waarheden (zonder ze op enigerlei wijze te bewijzen) en voed vooral de samenzweringstheorie ... van stijl "Ik ben de briljante uitvinder (die nooit iets anders heeft gemaakt dan een benzine- en cola-bubbler, verbeterde koolhydraatstijl van de jaren 1890) onderdrukt door de grote oliemaatschappijen..."

Nu het enige feit dat aan Pantone moet worden teruggegeven, is dat de heer David de heer Gillier waarschijnlijk niet zou hebben geadviseerd om het allereerste GP-systeem te maken als Pantone zijn planten niet had uitgedeeld (en Quanthomme ze niet had doorgegeven)! Het is hier ALLEEN ding!

4) In de tussentijd, sinds 2001 en 2002, toen ik waterdoping aan Pantone zelf presenteerde, zijn we hier in Frankrijk 100 keer meer vooruitgegaan dan in de VS... Moet ik je eraan herinneren dat 2 bedrijven KITS verkopen iets anders is dan onzin verkopen plannen!!

5) Dan Wat is $ 30? Minder dan 000 aangepaste tractoren... Waar wachten ze nog op in de Pantone-familie om iets anders te gaan doen dan praten en geld inzamelen?

....ah laatste ding: wat is dat toch met timmerwerk?

Crispus (en degenen die de waarheid zoeken): als je dit nog niet goed hebt gelezen: mijn bezoek aan Pantone en nee, ik word niet betaald door de oliemaatschappijen om Pantone te verzegelen!!!

ps: over de pantone-zoon, hij mailde me, maar toen ik hem vroeg om zijn identiteit te bewijzen, kon hij dat niet doen...hoe dan ook, ik had het gevoel dat hij maar één collectie wilde doen...

reps: geen werk in de VS? AH goed???
Dernière édition par Christophe de 06 / 01 / 09, 00: 58, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 06/01/09, 00:24

Houla, ik ook, mijn ogen huilen Beeld

Alsjeblieft Christophe, vermijd ook commentaar gras en... te zout! Met mate, wat... Beeld

Ik beschuldig je nergens van, ik heb alleen getranscribeerd wat David, een nogal gereserveerd mannetje, me vertelde.
Ik heb toegevoegd waar ik aan denk het werk van het personage buiten het zijne persoon die ik negeer.

Ik heb niets van Pantone zelf gelezen, afgezien van zijn niet altijd even duidelijke plannen. Aan de andere kant tel ik de tirades van zijn bewonderaars of tegenstanders niet mee (sommige uitspraken laten je glimlachen als je de kans hebt gehad om positief te experimenteren)... Beeld

Toen ik het had over het gebrek aan wetenschappelijke en technologische ondersteuning, doelde ik op geen enkele manier op u. Ik heb het over de (ongezonde, we zijn het eens) voorwaarden voor het ontwikkelen van zijn "theorieën" zelfs vóór de oprichting van GEET, toen hij nog een timmerman was (als ik het goed heb begrepen). En over dit onderwerp, neem me niet kwalijk dat ik zout in de wond wrijf, maar aan deze kant van de Atlantische Oceaan, welke universiteit of motorfabrikant heeft u een partnerschap aangeboden? Beeld
Ik herinner me dat ik elders berichten las waarin jij ook werd beschreven als een sombere visionair die dromen verkoopt in je winkel. Stel je je situatie eens voor, alleen, zonder internet, en met een vrouw die na een paar jaar vertrekt (met de kassa natuurlijk!)... Beeld

Ik zie het nut niet in dat David liegt, vooral niet als hij aankondigt dat zijn vader is veroordeeld voor valsheid in geschrifte.

Ik huil niet om een ​​oliecomplot (Pantone is geen "bedreiging"), maar ik ben alleen verontwaardigd over zijn langdurige willekeurige internering in een psychiatrische instelling.
Als je zegt dat Paul Pantone gemakkelijk zijn elleboog opstak, kan dat - gedeeltelijk - deze meedogenloosheid verklaren, gezien de relatie van Mormonen met de alcohol.

Anders verwijst de link die je hierboven plaatst niet naar je "reisherinneringen", maar naar uitspraken van mensen die niets hebben meegemaakt maar hun vak uit het hoofd hebben geleerd en een prestigieus diploma hebben behaald. Geconfronteerd met Pantone en zijn ~CAP, is het natuurlijk een klap!
Deze dappere censoren zijn zich er totaal niet van bewust dat de vloeistof geïoniseerd is (nou ja, in samenstellingen die "werken"). In dit geval zou het eerlijker zijn om het paradigma te veranderen en aan de gebruikelijke ingrediënten (Q, V, T) Wq aan de soep toe te voegen, wat het werk van de elektrische ladingen vertegenwoordigt (q)...

En deze bijzonderheid, ik erken dat Paul Pantone het heel goed heeft aangevoeld, omdat hij het niet kon uitleggen. Hetzelfde kunnen we ook zeggen over Chambrin: in zijn reactor speelt elektromagnetisme een doorslaggevende rol, maar hij legt het niet uit. En we kunnen deze motoringenieur niet het excuus van onwetendheid geven... :|

Ik hoop dat ik genoeg smileys heb geplaatst om de boodschap te verzachten. Ik zal Pantone een oplichter noemen op de dag dat ze mij bewijzen dat hij $ 5000 aan documenten heeft verkocht die hem niets hebben gekost, en niet het product van zijn lange en kostbare vallen en opstaan.

Voor de rest is er geen tekort aan slechteriken om aan de schandpaal te nagelen, van greenwashing tot verduistering en beursverhuizingen. Daar volg ik je zonder scrupules Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 06/01/09, 00:58

Crispus schreef:Ik hoop dat ik genoeg smileys heb geplaatst om de boodschap te verzachten. Ik zal Pantone een oplichter noemen op de dag dat ze mij bewijzen dat hij $ 5000 aan documenten heeft verkocht die hem niets hebben gekost, en niet het product van zijn lange en kostbare vallen en opstaan.


Nou, geloof me niet als je dat wilt, maar ik zag $3000 door Pantone's zakken gaan en contant alsjeblieft, voor 1 week "training" (wind) voor 2 personen...Ik bleef 3 weken en er was 5 tot 10 mensen per week om te komen "trainen" ... Jij telt: in 3 weken heeft hij waarschijnlijk evenveel (zie meer) meer $ in zijn zak gestoken dan wat je in een jaar verdient (nou ja, ik denk dat ik niet weet niet hoeveel je per jaar verdient) ... het was in 2002 en dit spel heeft waarschijnlijk jaren geduurd ...

Dus de zoon die naar Europa komt om sousous te verzamelen... daar moet ik zachtjes om lachen... nadat je gelooft wie je wilt...

Crispus schreef:Ik herinner me dat ik elders berichten las waarin jij ook werd beschreven als een sombere visionair die dromen verkoopt in je winkel. Stel je je situatie eens voor, alleen, zonder internet, en met een vrouw die na een paar jaar vertrekt (met de kassa natuurlijk!)...


Ah de DONKERE ILLUMINE, geen slechte uitdrukking! Hehehe...

Van de droom??? Er is niets concreter dan wat we in de winkel aanbieden!...Nu zijn er overal tegenstanders...Het zou me niet verbazen als het een concurrent was... : Mrgreen:

Voor de 2e zin: geen begrip..

Maar ter info, lees je dat waar ik lach?

ps: voor de link heb je gelijk, ik had het mis, het was deze link: https://www.econologie.com/le-moteur-pan ... -1151.html
Ik verbeterde!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten