Water doping plannen Beetle

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 05/12/04, 19:33

welkom

Ik heb vandaag wat getest. Ik heb een water bubbler toegevoegd voor de carb. Dat wil zeggen water bubbler / benzine carb / reactor

Ik heb eerst de motor opgewarmd met de originele carb en na het legen van de originele carb tank ging ik naar de testen.

Ik vulde de bubbler met heel heet water (het kookte in de pan op het vuur) en verbond hem geleidelijk aan met de benzine-carburateur terwijl de motor op constante snelheid draaide

1-aansluiting van de bubbler zonder de bubblerbuis: geen veranderingen in motortoerental of geur

2-de bubbling-buis passen zonder hem in het water te plaatsen: lichte snelheidsdaling, denk ik, door de drukval in de kleine gaatjes van de bubbling-buis

3-de buis duwen totdat deze in het water wordt geplaatst (schijn van bubbels): geen veranderingen ten opzichte van stap 2

Ik heb ook een belastingstest gedaan door in de 1e versnelling in te schakelen met de handrem, motor draaiend in de configuratie van fase 3: de motor lijkt normaal vermogen te geven. Ik weet dat het als methode volledig pifometrisch is, maar dat is het al

A+
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
tetedechien
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 11/11/06, 12:03




par tetedechien » 11/11/06, 12:10

Hallo,

Ik ben geïnteresseerd in je verhaal, maar het dateert nu uit 2004.
Waar ben je sindsdien met je kever?

Ik zou graag een pantone-systeem op de mijne willen monteren, maar ik weet niets van mechanica... niet gemakkelijk.

Alex
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 159-gasten