Water doping plannen Beetle

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 20/11/04, 23:26

Geen zorgen, ik heb mijn motor eerder afgemaakt, ik ga volgende week met de montage beginnen (ik moet mijn plan eerder afmaken! En ik weet de exacte afmetingen omdat ik 4 reactoren zal plaatsen, en dat Ik krijg verschillende stukken ...)

Adrien
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 21/11/04, 10:48

Enkele opmerkingen:

1) Pkoi prikt u op de uitlaat? Vooral als je 4 reactoren maakt ... heb je nooit genoeg calorieën ... Dus passeer 100% van de uitlaatgassen

2) Pkoi heb je de verschillende pijpen verviervoudigd? Ik veronderstel dat het voor de 4 cilinders is, maar de weergave is raar ...

3) plaats de reactor VOORDAT de bubbler opnieuw wordt verwarmd, is het noodzakelijk bcp + van ° C naar de reactor dan naar de bubbler ...

4) Wat rijdt het? Diane? Visa?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 21/11/04, 18:45

1) Pkoi prikt u op de uitlaat? Vooral als je 4 reactoren maakt ... heb je nooit genoeg calorieën ... Dus passeer 100% van de uitlaatgassen

eigenlijk dacht ik dat het gemakkelijker zou zijn om te doen, maar al met al gaat het 100%

2) Pkoi heb je de verschillende pijpen verviervoudigd? Ik veronderstel dat het voor de 4 cilinders is, maar de weergave is raar ...

Het is inderdaad voor de verschillende cilinders

3) plaats de reactor VOORDAT de bubbler opnieuw wordt verwarmd, is het noodzakelijk bcp + van ° C naar de reactor dan naar de bubbler ...

zo is het al

4) Wat rijdt het? Diane? Visa?

Het is een 4-cilinder plat lieveheersbeestje, daarom plaats ik 4 reactoren, omdat nooit alle gassen in een enkele pijp zitten, dus als ik een enkele reactor doe, heeft het alleen warmte d 'een enkele cilinder, die 400cc is, ik denk niet dat dat genoeg is.

Ik deed dit gisteren:

Beeld

Door wat na verificatie is gedaan, is de depressie groot genoeg, zelfs bij lage toerentallen, dus geen behoefte om met de uitlaatgassen te duwen.
Door nadelen weet ik niet of ik 1 of 2 schommelingen moet doen op het niveau van toelating:

1 tik:
Beeld

2 kranen:
Beeld

Maar als je denkt dat het genoeg kan zijn met een of twee reactoren, zou het gemakkelijker zijn om daarmee te beginnen, en uiteindelijk kan ik de anderen op tijd toevoegen ... Van wat ik las op Quant 'man, de assemblage die meneer Pantone voor de Mexicaanse taxi verkoopt (dezelfde motor als ik) gebruikt de hitte van slechts één cilinder.

Adrien
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 21/11/04, 19:49

Ik wist niet dat de cox was uitgerust met een luchtgekoelde motor ... laten we gaan!

Voor de vraag van 4 of 2 reactoren denk ik dat het afhangt van de plaats waar je hebt ... wetende dat 4 ca de pijp verdubbelt, dus de verliezen en dat ik 1 reactor voor 30 tot 50 Cv aanbeveel (uiteraard niets zeker binnen ... je moet het testen en zien) ... Dus persoonlijk zal ik op zoek gaan naar 2 reactoren.

Voor de injectie lijkt mij het 2e stiksel beter :D omdat een betere verdeling en minder warmteverlies door toe te geven dat de originele brandstof zich in het midden van de motor bevindt, wat het geval lijkt te zijn ...

Hen ... Zou je klaar zijn om een ​​100% Pantone te maken na de dopingcontrole?
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 21/11/04, 20:56

Voor Adrien:

nadat ik op een cox een uitlaat had getest met 2 geluiddempers die vrij dicht bij cilinders 2 en 4 lagen (zoals je reactoren 2 en 4), beveel ik je aan. De 2 motoren waar ik deze uitlaat op gemonteerd had, waren oververhit (en kapot) op cilinder # 2.

Voor Econology:

Ik probeer een 100% pantone op een cox
voor nu ben ik verstrikt geraakt in de originele brandstofpijp voor het gas en het werkt niet
Ik zal de verbindingen opnieuw maken om me onder de brandstof te brengen
in feite probeer ik de pantone-montage op de Mexicaanse cox te kopiëren
Ik zal later rapporteren

a+
christophe
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 22/11/04, 12:37

De motor in kwestie moet ongeveer 50Cv zijn, dus ik denk dat 4 reactoren eigenlijk geen doel zullen hebben ...

Is het beter dat ik een of twee bubblers doe?

Ik denk ook dat 2 tappings passender is, maar ik ben bang dat het moeilijker zal zijn om zich te vestigen?

Ik dacht dat ik zou proberen de rijkdom van het benzine / luchtmengsel (carbu) tot het maximum te verlagen, en waarom niet iets anders dan alleen water in de bubbler toevoegen ... Om te zien ... door de choke goed af te stellen denk ik dat er is iets te doen.

Christophe (krissg29) Vind je dat ik de reactoren voor de motor of aan de zijkanten moet installeren?

Anders maakt de vraag geen zorgen ... Ik heb zelfs een mooie locatie voor een tweede batterij, waar ik denk dat ik de bubbler kan vragen.

Adrien
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 22/11/04, 14:26

Het geeft dit:
Beeld

met dat als uitlaat:
Beeld

De zorg is dat ik deze uitlaat niet heb en het kost meer dan 1000fr :o
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 22/11/04, 20:01

Adrian schreef:De motor in kwestie moet ongeveer 50Cv zijn, dus ik denk dat 4 reactoren eigenlijk geen doel zullen hebben ...

Is het beter dat ik een of twee bubblers doe?

Ik denk ook dat 2 tappings passender is, maar ik ben bang dat het moeilijker zal zijn om zich te vestigen?

Ik dacht dat ik zou proberen de rijkdom van het benzine / luchtmengsel (carbu) tot het maximum te verlagen, en waarom niet iets anders dan alleen water in de bubbler toevoegen ... Om te zien ... door de choke goed af te stellen denk ik dat er is iets te doen.

Christophe (krissg29) Vind je dat ik de reactoren voor de motor of aan de zijkanten moet installeren?

Anders maakt de vraag geen zorgen ... Ik heb zelfs een mooie locatie voor een tweede batterij, waar ik denk dat ik de bubbler kan vragen.

Adrien

Een enkele bubbler ca zal gaan .. goed gecentreerd omdat ca de drukvallen hetzelfde zijn voor de 2 reactor en het warmteverlies is minder belangrijk dan met 2 bubbler ...

Voor de aanpassing als u alle leidingen van dezelfde afmeting hebt, geen pb: een instelklep stroomopwaarts / stroomafwaarts van de bubbler is voldoende.

Anders zou ik in jouw plaats zelfs de uitlaatgassen van de andere 2 cilinders door de reactoren leiden ...

Voor kriss: wat is er mis? Niet genoeg depressie in bubbler?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 22/11/04, 21:03

Het is misschien niet gemakkelijk om het gas van de andere twee cilinders in de reactoren te dragen ... We zullen alle leidingen moeten vergroten, enz ... Ik denk dat ik het op deze manier al zal proberen, ik zal het volgende zien. .. Trouwens, ik moet beslissen over de uitlaat!
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 22/11/04, 21:18

ok voor de pot, ik kan je niet teveel helpen ... ik ken quedale ... en pkoi geen gratis uitlaat? ELKE MANIER ZAL JE WET UIT DE WET ZIJN !! :D
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten