Pantone voor 205 maar zonder 205, op 306 hdi?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
guismo667
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 19/03/08, 11:27
Plaats: Besancon Doubs

Pantone voor 205 maar zonder 205, op 306 hdi?




par guismo667 » 09/02/09, 22:46

Hallo,
Qq maanden geleden raakte ik geïnteresseerd in al dit experimenteren, dus ik vond een vriend lasser-monteur en we begonnen aan het avontuur. De mation waar we moesten beginnen met het monteren van de reactor op de XAD 1,9D, deze ging naar de schroothoop ... ze wilde nooit meer iets weten ..... :(

Na deze teleurstelling staat het project in de wacht ... Mijn lasser neemt een tweeling op en heeft geen minuut meer. Het blijft mij en het systeem "goed gevorderd" maar zonder motor .... of bijna! Ik heb eigenlijk mijn persoonlijke auto over, 306 hdi nikkel 60000 terminals ... zoveel te zeggen dat ik het me niet kan veroorloven om hem ook te slopen ... lol

Dus ik kom bij mijn vragen, hoe zit het met pantone op hdi, het stadhuis van mijn stad de test maar zendt geen info uit (Besançon), en ik aarzel eerlijk gezegd. Het systeem was gepland voor een 1,9D, de 2,0l hdi zou sterker moeten stoken bij de uitlaat ... de gvi zou daarom grotendeels n lang moeten zijn ... wat denk je?
Ik post je de foto's van de vergadering, wat denk je?
De laatste is gemaakt van schroot, maar het geheel weegt alles van 4 kg mm ... wat me bang maakt voor de trillingen wanneer ilo in een uitlaatleiding wordt gelast ...

Als mensen op Besac geïnteresseerd zijn, laat het me weten ...

Beeld
Beeld
Beeld
Dit is een pomp, ik was eigenlijk op zoek naar een magneetventiel ...... lol
Beeld
Beeld
Dit is wat we gebruikten om de as van de reactor te centreren ... een saai laspunt om te doen en dat als je er goed uitzag al gebroken ... ... :((


Merci d'avance!

PS: de lasnaden zijn vuil maar het was mijn begin ..... mijn lasvriend keek hem aan .... lol .... aan de andere kant de hardgesoldeerde gvi .... van de grap .... lol
0 x
Jonathanv8
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/05/08, 20:30
Plaats: Dijon




par Jonathanv8 » 10/02/09, 22:45

Op je HDI heb je misschien sondeproblemen, toch?
0 x
Hallo,
Ik denk aan de toekomst van morgen en ook aan onze kinderen, al zullen we groen leven en afscheid nemen van deze olie van m ......
guismo667
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 19/03/08, 11:27
Plaats: Besancon Doubs




par guismo667 » 11/02/09, 17:03

Kun je me de aard van de sondeproblemen vertellen?
0 x
Jonathanv8
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/05/08, 20:30
Plaats: Dijon




par Jonathanv8 » 11/02/09, 18:00

Ik denk dat je sondes gaat hebben, de LAMBDA-sonde die in de uitlaat zit !!
In de familie hebben we een 307HDI en er wordt ons verteld over deze sonde die de auto heeft gekraakt toen het nodig was om de FAP (anti-deeltjesfilter) te vervangen die iemand me corrigeert als ik iets stoms zeg !!!

DUS, we namen een 30HDI zonder DPF, dus pas op voor deze verdomde sonde !!!!
0 x
Hallo,

Ik denk aan de toekomst van morgen en ook aan onze kinderen, al zullen we groen leven en afscheid nemen van deze olie van m ......
Avatar de l'utilisateur
Guimcdo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 25/11/05, 19:22
Plaats: Tastplezier (31)




par Guimcdo » 04/03/09, 13:03

Geen sonde in een DW10-uitlaat gemonteerd op 306.

guismo667, de montage komt overeen met een klassieke D turbo. Het HDized deel van de motor mag bij de reactie niet in het spel komen.

Ik werk ook aan een waterarmatuur voor mijn 306 hdi.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten