Pantone op Toyota Lite 1994 dieselmotor

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 23/05/11, 20:34

U geeft ons het schema van de montage en de foto's!? :P : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Bubul
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 17/05/11, 00:07

staaf lengte?




par Bubul » 23/05/11, 20:37

voor de lengte van de staaf las ik deze tekst meerdere keren:
Een van de meest ongebruikelijke kenmerken: cilinder wanneer je door de stang snuffelt, moet je het apparaat gedurende 30 minuten in een noordelijke oriëntatie bedienen, alleen voor de eerste
Zodra dit correct is gedaan, kunt u de hengel verwijderen en de afstand tussen Noord en Zuid op de hengel geeft de juiste lengte aan die uw hengel moet hebben voor de gekozen brandstof en voor uw type vliegtuig.


Maar dit impliceert noodzakelijkerwijs dat de staaf in ieder geval moet worden verkleind ???
0 x
Avatar de l'utilisateur
Bubul
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 17/05/11, 00:07




par Bubul » 23/05/11, 20:39

Flytox schreef:U geeft ons het schema van de montage en de foto's!? :P : Mrgreen:


Ik post het diagram en de foto's van de bubbler op vrijdag of zaterdag (beloofd ;-)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: lengte van de staaf?




par Flytox » 23/05/11, 20:55

bubul schreef:voor de lengte van de staaf las ik deze tekst meerdere keren:
Een van de meest ongebruikelijke kenmerken: cilinder wanneer je door de stang snuffelt, moet je het apparaat gedurende 30 minuten in een noordelijke oriëntatie bedienen, alleen voor de eerste
Zodra dit correct is gedaan, kunt u de hengel verwijderen en de afstand tussen Noord en Zuid op de hengel geeft de juiste lengte aan die uw hengel moet hebben voor de gekozen brandstof en voor uw type vliegtuig.



Deze woorden zijn waarschijnlijk onzin van de heer Pantone zelf. Dit is pure onzin. Velen zijn degenen die hun Pantone bedienen met een roestvrijstalen staaf ... niet-magnetisch niet-remanent en zonder ooit aandacht te besteden aan de minste oriëntatie. Er kunnen tijdens het gebruik enkele magnetische verschijnselen optreden, maar deze zijn niet afhankelijk van de oriëntatie van de staaf op de planeet aan het begin.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Bubul
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 17/05/11, 00:07

Re: lengte van de staaf?




par Bubul » 23/05/11, 23:52

Deze woorden zijn waarschijnlijk onzin van de heer Pantone zelf. Dit is pure onzin


Bedankt voor de info, er is minder te doen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Bubul
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 17/05/11, 00:07




par Bubul » 24/05/11, 19:02

Is er behoefte aan een (zelfgemaakte) magneetklep tussen de bubbler en de reactor die voorkomt dat waterdamp passeert bij het opstarten voordat de reactor heet is?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/05/11, 20:01

Dag
bubul schreef:Is er behoefte aan een (zelfgemaakte) magneetklep tussen de bubbler en de reactor die voorkomt dat waterdamp passeert bij het opstarten voordat de reactor heet is?


Het is een klein ongemak om water door een koude reactor te leiden, maar het duurt niet lang, dus houd het simpel, als de reactor eenmaal heet is, stabiliseert hij,
Zo eenvoudig zonder magneetventiel.
Het zijn alle kleine accessoires en gadgets die rond de reactor ontbreken die problemen veroorzaken, dus maak het eenvoudig, zodra het systeem operationeel is, een upgrade om het gemakkelijker te bedienen.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Bubul
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 17/05/11, 00:07




par Bubul » 24/05/11, 20:38

Andre schreef:Dag
bubul schreef:Is er behoefte aan een (zelfgemaakte) magneetklep tussen de bubbler en de reactor die voorkomt dat waterdamp passeert bij het opstarten voordat de reactor heet is?


Het is een klein ongemak om water door een koude reactor te leiden, maar het duurt niet lang, dus houd het simpel, als de reactor eenmaal heet is, stabiliseert hij,
Zo eenvoudig zonder magneetventiel.
Het zijn alle kleine accessoires en gadgets die rond de reactor ontbreken die problemen veroorzaken, dus maak het eenvoudig, zodra het systeem operationeel is, een upgrade om het gemakkelijker te bedienen.

Andre


Ok, ik zal eenvoudig beginnen en dan enkele wijzigingen aanbrengen.

dank u André
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 24/05/11, 23:04

Zo eenvoudig zonder magneetventiel.


+1 André. Ik heb dit geprobeerd, een ingewikkeld ding dat veel ontwikkelingstijd kostte ... voor weinig ... : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Bubul
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 17/05/11, 00:07

Bubble luchttemperatuur?




par Bubul » 26/05/11, 14:24

De temperatuur van de lucht die de bubbler binnenkomt moet op de temperatuur van het water (90 °) of warmer zijn?

Tot nu toe heb ik een luchtverwarmingssysteem gemaakt met een koperen spiraal in het water van de bubbler. Ik weet niet of het beter is dan de lucht te verwarmen met een spiraal om de uitlaatpijp ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 175-gasten