Pantone-montage op PATROL 3L3TD

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 18/07/07, 13:13

Nou, het kan geen kwaad, het is vooral voor je werk dat ik zeg dat ... het zou dom zijn als alle foto's van de ene dag op de andere verdwijnen. Trouwens, het gebeurde gewoon met een equivalent van imageshake.

Bovendien weet ik niet zeker of de hosting op imageshake niet beperkt is in de tijd ... na X maanden: niets meer ... :onheil:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 18/07/07, 13:42

Dag

Mooie bewerking
de indeling van de reactor is uitstekend, de tweede montage zal meer warmte opvangen bij lage snelheid.

De waterpeilregeling zal chaotisch worden door het onder druk zetten van de bubbler met de turbo.
om op deze manier te werken moet je alles op dezelfde druk zetten inclusief de watertank.

Het had de voorkeur gehad om een ​​eenvoudige ontluchting voor de bubbler te maken en de motor door de bubbler te laten glijden

Als het motorluchtfilter niet genoeg restrictie (depressie) maakt, kun je een simpele restrictie testen, maar het ideaal is een venturi die je niet te veel straft.

Laten we zeggen dat uw montage goed is ontworpen, evenals de lay-out en de fabricage, u kunt gemakkelijk kleine wijzigingen aanbrengen zonder het systeem diepgaand te wijzigen.

Om de reactor in het begin te laten werken, moet je hem drastisch verwarmen, water uit de rivier of hard water uit een put gebruiken, zodat de staaf bedekt is met isolatie.
bedient de bubbler met een laag waterpeil.
Wees geduldig voordat u denkt dat de montage niet goed is, het kan enige tijd duren om te lopen om prestaties te hebben.

Op een turbodiesel is het voordelig om de reactor en de bubbler te isoleren, speciaal om te lopen op 100 km / u
temperaturen zullen veranderen
het is anders dan een tractor die langzaam beweegt en die de motor forceert, een auto die het sterk verkoopt onder de motorkap en de motor niet forceert op 100kmh.
Loop de bubbler met een laag niveau.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Verwonder TITI
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 07/03/06, 11:56
Plaats: BOUZY




par Verwonder TITI » 18/07/07, 14:27

Andre schreef: De waterpeilregeling zal chaotisch worden door het onder druk zetten van de bubbler met de turbo.
om op deze manier te werken moet je alles op dezelfde druk zetten inclusief de watertank.
Ik ben het met je eens, ik zoek een simpele en effectieve oplossing maar indien mogelijk zonder de tank onder druk te zetten.
En dan staat de bubbler niet altijd onder druk, ik niet altijd : Cheesy: Normaal vertragen we heel vaak, het is op deze momenten dat ik wil vullen. Vanzelfsprekend is het op de snelweg niet gemakkelijk om te denken aan vertragen om de bubbler te vullen!
Andre schreef:Het had de voorkeur gehad om een ​​eenvoudige ontluchting voor de bubbler te maken en de motor door de bubbler te laten glijden

Als het motorluchtfilter niet genoeg restrictie (depressie) maakt, kun je een simpele restrictie testen, maar het ideaal is een venturi die je niet te veel straft.
Nou, voor depressie is het niet mogelijk! Ik ga een snorkel plaatsen die de lucht in het filter duwt, dat zelf een lage weerstand heeft.
Het zou daarom een ​​venturi vereisen, maar wat me stoort bij een venturi is de beperking (verlies van kracht) en als ik vastzit in de klei, heb ik al mijn watt nodig!
Ook vond ik (onder orale druk : Cheesy: ) dat lucht heel gemakkelijk door de reactor circuleert :!: zo is het ook voor jou :? :? :?
Ik vraag me af of het even effectief is om met een venturi te zuigen als met een turbo te duwen :?

Andre schreef:Laten we zeggen dat uw montage goed is ontworpen, evenals de lay-out en de fabricage, u kunt gemakkelijk kleine wijzigingen aanbrengen zonder het systeem diepgaand te wijzigen.

: Arrowu: : Oops: Dankjewel. Van jouw kant is het leuk.

Andre schreef:Om de reactor in het begin te laten werken, moet je hem drastisch verwarmen, water uit de rivier of hard water uit een put gebruiken, zodat de staaf bedekt is met isolatie.
bedient de bubbler met een laag waterpeil.
Ah, ik was water aan het verzamelen van een luchtontvochtiger om in de bubbler te doen. Het water in huis is erg kalksteen (belabberde champagne!), Dat zal de juiste oplossing zijn, toch?

Andre schreef:..Op een turbodiesel is het voordelig om de reactor en de bubbler te isoleren, speciaal om te lopen op 100 km / u
temperaturen zullen veranderen
het is anders dan een tractor die langzaam beweegt en die de motor forceert, een auto die het sterk verkoopt onder de motorkap en de motor niet forceert op 100kmh.
Loop de bubbler met een laag niveau.
Ah, ik kan niet teveel isolatie aanbrengen omdat het een terreinwagen is die vaak tot in de kleinste hoeken vuil is en onder hoge druk wast!
Ik probeer een laag niveau in de bubbler te houden, maar met mijn druk is het niet duidelijk ...
Bedankt André voor je opmerkingen
0 x
Mijn 4x4, ik behandel het zodat het minder vervuilt: olie in de tank en waterdamp bij de inname !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 141 gasten