Pantone-montage op PATROL 3L3TD

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/04/07, 23:00

Dag
Wonder TITI schreef:Ik zie dat de meesters het ermee eens zijn
Andre schreef:... (in mijn geval de depresion en ongeveer 3 meter) ...
en hoe meet je dat?

Ik heb een instrument zoals gevonden op vliegtuigpropeller propeller met variabele toonhoogte meet permanente depressie in inches van kwik, het staat op 100kmh ongeveer 15 inches van kwik. het instrument komt uit een Piper Azteck ..
Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Verwonder TITI
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 07/03/06, 11:56
Plaats: BOUZY




par Verwonder TITI » 04/04/07, 23:34

Hier is het detail van de tikken:

Beeld

De verbindingen staan ​​schuin, de buizen zijn afgeschuind en de vlakken staan ​​loodrecht op de luchtstroom.
Het inlaatmondstuk fungeert als een trechter.
Terugslagtappen vanuit de reactor is vergelijkbaar met een venturi met gesplitste buis zoals deze:

Beeld

Ik zou de Delta-druk besturen, WIJ, ik vond een mano diff !!!
0 x
Mijn 4x4, ik behandel het zodat het minder vervuilt: olie in de tank en waterdamp bij de inname !!!
Avatar de l'utilisateur
Verwonder TITI
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 07/03/06, 11:56
Plaats: BOUZY




par Verwonder TITI » 04/04/07, 23:38

Andre schreef:... ik heb een instrument zoals we dat vinden op luchtpropellervliegtuigen met variabele spoed, het meet permanent de depressie in inches kwik, het staat op 100kmh rond 15 inches kwik. het instrument komt uit een Piper Azteck ..
Andre
Ik heb een workshop die de naam waardig is, denk ik, maar ik kan de jouwe niet voorstellen !!!
0 x
Mijn 4x4, ik behandel het zodat het minder vervuilt: olie in de tank en waterdamp bij de inname !!!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/04/07, 03:10

Dag

Denk er eens over na, het is een puinhoop en het zou een grote schoonmaak vereisen, ik ben voldoende uitgerust om TIG hoogfrequent aluminium roestvrij staal te lassen ect .. zilver lassen ect ..

Als u een vacuüm tussen de twee doppen wilt, heeft u een bepaalde beperking nodig (zoals de instrumenten voor het meten van vloeistoffen in de industrie, plaatsen we een gekalibreerde ring in het kanaal en het drukverschil geeft het debiet.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Verwonder TITI
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 07/03/06, 11:56
Plaats: BOUZY




par Verwonder TITI » 05/04/07, 13:38

Andre schreef:... Als u een vacuüm tussen de twee doppen wilt, heeft u een bepaalde beperking nodig (zoals de instrumenten voor het meten van vloeistoffen in de industrie, plaatsen we een geijkte ring in het kanaal en het drukverschil geeft de stroom
Ik ben het ermee eens, maar zoals ik al zei, ik wil mijn macht niet verminderen met een toegangsbeperking ...
Denk je dat mijn tikken niet effectief zal zijn?
0 x
Mijn 4x4, ik behandel het zodat het minder vervuilt: olie in de tank en waterdamp bij de inname !!!
Avatar de l'utilisateur
Verwonder TITI
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 07/03/06, 11:56
Plaats: BOUZY




par Verwonder TITI » 11/06/07, 01:36

Hallo,
Ik deed mijn eerste ronden met mijn installatie. Ik heb mijn niveau-stabilisator in de bubbler nog steeds vervangen door een automatische ontluchting voor verwarming buiten (ik vertrouwde de wervels in het water niet, de vlotter zou zeker niet gesloten blijven correct).

Eerste stappen:
- André had gelijk, mijn bubbler warmt niet genoeg op: 45 ° C in statische toestand en 32 ° in dynamische,
- de lucht bij de uitlaat van de reactor bevindt zich op 90 °,
- ter informatie: de lucht na het interco is maximaal 40 ° C

Ik heb nog geen verschil gevoeld.

Kun je me alsjeblieft wat advies geven voor de rest,
en bovenal geef me de ideale temperaturen van:
- water in de bubbler?
- reactoruitgang?
alsmede
- depressie?

Hartelijk dank aan alle
0 x
Mijn 4x4, ik behandel het zodat het minder vervuilt: olie in de tank en waterdamp bij de inname !!!
Avatar de l'utilisateur
Verwonder TITI
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 07/03/06, 11:56
Plaats: BOUZY




par Verwonder TITI » 12/06/07, 14:25

Bonjour à tous,

Hier zijn enkele spanningen in mijn toelating:
Beeld

Ik kan geen grafiek volgens de omwentelingen / minuten maken omdat de lading van de turbo niet evenredig is. Dus koos ik als referentie de lading van de turbo.
Bij inactiviteit en koud roteert de inlaatturbine niet, het hele inlaatcircuit staat onder vacuüm. Als deze heet is, is de druk aan de uitlaat van de turbo 0 en is de toelating -4 g
De drukdelta (of relatieve depressie) is constant en 40 g.
Is het genoeg ???
(Editie 13 juni: 40 g komt overeen met 0,41 m water)

Ik ken de doorstroom (die door het bubbler / reactorcircuit stroomt) echter niet, maar mijn dunste gedeelte is 20 mm2.
Het moet kunnen berekenen of iemand dat kan ???


Ik heb nog steeds geen verschil opgemerkt zonder een reactor.
Het is 80 km geweest dat ik met de reactor doe en ik verbruik vrijwel geen water, maar het is waar dat ik niet genoeg verwarm ...
Dernière édition par Verwonder TITI de 13 / 06 / 07, 14: 15, 1 keer bewerkt.
0 x
Mijn 4x4, ik behandel het zodat het minder vervuilt: olie in de tank en waterdamp bij de inname !!!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 12/06/07, 16:10

Dag

om een ​​reactor te laten werken moet er een vacuüm zijn bij de uitlaat van de reactor in mijn geval 0,7 meter water, ofwel een beperking van het inlaatspruitstuk of een venturi, of zoals Camel en Kevin directe invoer in de cilinderkop niet haalbaar op een turbo)

er moet een circulatie van vochtig gas in de reactor zijn, niet alleen stoom.

waterverbruik varieert van 10 tot 20% van de verbruikte brandstof, op voorwaarde dat de reactor niet te veel afkoelt.

De reactor wordt pas functioneel nadat hij met weinig water heeft gewerkt en de temperatuur voldoende hoog is gestegen. vooral op een turbodiesel die niet sterk opwarmt. Meer tijd met roestvrijstalen staven en nog meer tijd met inconelstaven (moeilijk te oxideren of te schalen als u dat wenst)
De uitlaattemperatuur van de inloopreactor moet duidelijk boven 100c liggen.
Op een 100% panton kleine motor wordt het inlopen binnen 30 minuten gedaan, de stang wordt blauw, zwart, de uitlaattemperatuur gaat tot 350 ° C
op water doping wanneer het 180 c stijgt, is het een maximum


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Verwonder TITI
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 07/03/06, 11:56
Plaats: BOUZY




par Verwonder TITI » 13/06/07, 00:23

Andre schreef:om een ​​reactor te laten werken moet er een vacuüm zijn bij de uitlaat van de reactor in mijn geval 0,7 meter water, ofwel een beperking op het inlaatspruitstuk of een venturi
Denk je dat mijn 40 g depressie onvoldoende is?
het vertegenwoordigt 0,41 m water.
Andre schreef:er moet een circulatie van vochtig gas in de reactor zijn, niet alleen stoom.
Ja, ik ben het ermee eens, hoe groter de depressie, hoe groter de stroom door de reactor en hoe beter deze werkt.
Andre schreef:waterverbruik varieert van 10 tot 20% van de verbruikte brandstof, op voorwaarde dat de reactor niet te veel afkoelt.
De reactor wordt pas functioneel nadat hij met weinig water heeft gewerkt en de temperatuur voldoende hoog is gestegen. vooral op een turbodiesel die niet sterk opwarmt. Meer tijd met roestvrijstalen staven en nog meer tijd met inconelstaven (moeilijk te oxideren of te schalen als u dat wenst)
De uitlaattemperatuur van de inloopreactor moet duidelijk boven 100c liggen.
Op een 100% panton kleine motor wordt het inlopen binnen 30 minuten gedaan, de stang wordt blauw, zwart, de uitlaattemperatuur gaat tot 350 ° C
op water doping wanneer het 180 c stijgt, is het een maximum
mijn staaf is in stomp (XC100) en het hele lichaam is in roestvrij staal. De temperatuur van 90 ° C werd gemeten op 50 cm van de uitlaat van de reactor, ik denk dat deze net boven de uitlaat boven 100 ° is.

Wat stel je mij voor als verbeteringen?

En bedankt voor je hulp!
Dernière édition par Verwonder TITI de 13 / 06 / 07, 14: 18, 1 keer bewerkt.
0 x
Mijn 4x4, ik behandel het zodat het minder vervuilt: olie in de tank en waterdamp bij de inname !!!
Avatar de l'utilisateur
Verwonder TITI
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 07/03/06, 11:56
Plaats: BOUZY




par Verwonder TITI » 13/06/07, 11:03

Hallo, als mijn depressie onvoldoende is, kunnen we deze 2e oplossing overwegen?
Beeld

dank u
0 x
Mijn 4x4, ik behandel het zodat het minder vervuilt: olie in de tank en waterdamp bij de inname !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 140 gasten