Pantone in de Landes

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
fysiek
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 26/07/08, 08:50

Pantone in de Landes




par fysiek » 26/07/08, 09:11

welkom
Ik heb net het Pantone-systeem ontdekt en ik zou graag willen beginnen met het installeren ervan op een bx 1.7 TD, dus ik ben op zoek naar contacten van mensen die er al een hebben geïnstalleerd rond Mont de Marsan of zelfs verder
Ik werk in metaalherstel, dus ik heb toegang tot veel koperen en roestvrijstalen onderdelen voor een goede prijs...
Ik heb ook enige mechanische kennis.
Bij voorbaat dank voor uw berichten en een lang leven voor econology.
0 x
Regenwasser
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 13/07/08, 15:38




par Regenwasser » 26/07/08, 11:39

spreek je Engels? ya better oulie pantom rolls in the american.
Vertel je vrienden zoveel mogelijk mensen, ik wil niet betalen voor de H2 aan de pomp. het is zelfproducerend.
http://waterfuel.100free.com/car_electrolyser.html

kijk naar de link, filmpjes op you tube;
zoek platina (neutraal metaal), een PWM (ebay) een goede pot en ga aan de slag, meer mensen zullen zo rollen, de staat zal het beleid veranderen.

Hydro-motor. zelfvoedend, ben je aan het dromen of wat rook je te veel chit dat is wat mensen mij antwoorden als ik erover praat. (zoals de watermotor) ze weten het beter dan ik, maar ik rijd en het werkt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 26/07/08, 17:09

Dag
Ik heb zojuist het Pantone-systeem ontdekt en ik zou het graag willen installeren op een bx 1.7 TD j



spreek je Engels? ya better oulie pantom rolls in the american.
Vertel je vrienden zoveel mogelijk mensen, ik wil niet betalen voor de H2 aan de pomp. het is zelfproducerend.


Diesel BX 1,7 Turbo

Ik denk dat meneer het heeft over waterdoping, de (Amerikaanse uiers) over waterdoping???

Hier is veel informatie over forum ga zoeken op de wiki en in veel berichten wordt het onderwerp op een onsamenhangende manier benaderd, het is een forum vraag, antwoord en soms off track..

Hydro-motor. zelfvoedend, ben je aan het dromen of wat rook je te veel chit dat is wat mensen mij antwoorden als ik erover praat. (zoals de watermotor) ze weten het beter dan ik, maar ik rijd en het werkt.


Zou je iets kunnen posten over je setup? of in ieder geval enkele figuren naar voren brengen voor montage en na montage

You tub is soms indrukwekkend om te zien, maar om alles te doen wat we op deze video's zien, is er een marge..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Pantone in de Landes




par Flytox » 26/07/08, 23:33

hallo phisim

Wij zijn "buurman" (in de buurt van Bayonne).
De rest in persoonlijk bericht als je geïnteresseerd bent. :P
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 27/07/08, 01:23

:pijl: Mooie inventaris à la Prévert van alles wat het net te bieden heeft aan informatie over waterstofgeneratoren...
Er is zelfs utopietechnologie...
0 x
Vincent_des_Landes
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 28/07/08, 20:27




par Vincent_des_Landes » 01/08/08, 17:12

Hallo, ik heb deze motor onlangs ook leren kennen en hij interesseert me erg. Ik woon 40 km van Mont de Marsan en wil je graag helpen. Als dat je interesseert. Met vriendelijke groeten
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 157-gasten