Ervaring: rol pantone tot het droge einde

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/02/08, 17:11

Dag

Ik heb zojuist je 22R-montage op Quan dhome bekeken
Ik had het nog niet eerder gezien...

voor de 3000 km vóór de resultaten hangt het af van het water dat je hebt gebruikt en het type route dat je bij de start hebt afgelegd
Je moet een reis maken als je weggaat, of je forceert de motor en verwarmt de reactor drastisch.

de economie is moeilijk om goed te zijn op een opeenvolging van korte ritten van 50 km. Er is de start, de verwarmingstijd van de brander, enz.
bij ritten van minimaal meer dan 200 km worden de juiste metingen gedaan met een snelheid tussen 100 km/uur en 110 km/uur

De lay-out van je reactor ligt dicht bij de uitlaatpijp en ook bij de inlaat, wat een voordeel is, maar de omleiding van de uitlaat veroorzaakt een bepaalde beperking die je enigszins zou moeten benadelen op de topsnelheid (zoals alle dopingsystemen aan het water.
In uw geval verbetert een enigszins restrictief luchtfilter het borrelen
Na het vervangen van mijn luchtfilter realiseerde ik me dat de zuigkracht in de reactor iets was afgenomen.

De beste resultaten behaalde ik op een parcours met odds
tijdens de kliminspanning verbeteren de prestaties van het systeem, tijdens de afdaling is het niet effectief, maar we verbruiken heel weinig
Ik ben niet boven de 32% gekomen, maar het is niet onmogelijk om te verbeteren.
de metingen zijn iets delicaat om te doen, met name het volledige niveau van de kurk, je moet heel geduldig zijn om het schuim bovenaan de tank te laten verdwijnen, vooral goed gevuld bij terugkomst van de reis, het verschil is een paar liter, vertrouw niet op de trekker, op een rit van 200 km is een grote vergissing.

Wat voor injector heb je op je motor?
DNOSD 240 of 265 modellen met een klein gaatje in de naald waardoor een voorinjectie vóór de hoofdinjectie een beetje lijkt op het elektronische systeem, het vermindert het geluid bij stationair draaien en verbetert de verbranding, met nog betere doping.

Andre
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 04/02/08, 17:45

oeps, vi, ik heb in mijn leven al een "roestvrijstalen pijp" accordeon gezien...
vi, het bestaat... :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 04/02/08, 21:28

Hallo misus


Zoek naar 'expansievoeg' of 'metaalcompensator'

http://www.procoproducts.com/31-Reasons-French.pdf

http://www.lumox.fr/Compensateurs_tissu.htm

Ik kan de link niet meer vinden, maar hij bestaat in 'gegolfde' buizen per meter voor diameters vanaf (30 mm binnen?). Het bestaat ook in zeer dunne dikte (enkele 1/10 mm) om bijvoorbeeld "longen" te maken in hoogtemetercorrectors. Hoe dan ook, alles wat ik kon vinden was onbetaalbaar, vooral als de minimale hoeveelheid 50 meter was... dus kocht ik siliconen pijpjes. : Mrgreen:

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
misbruik
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/02/08, 12:59




par misbruik » 04/02/08, 21:54

bedankt voor de foto maar ik gebruik dit artikel niet, ik woon eigenlijk vlak naast een warmwaterbron midden in de natuur...

Ik zag een prachtige flexibele roestvrijstalen uitlaat met beschermend gaas, omhuld en op zijn plaats gehouden met klemmen, allemaal op een rallyauto, maar het was een foto...

Christophe: ja, ik ben de auteur van dit woord dat gisteren werd geschreven over "we kunnen het"
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/02/08, 22:07

Dag

Het verkoopt flexibele roestvrijstalen profielen met een interne diameter van 60 mm
en 200 mm lang, ze zijn bedekt met een beschermend roestvrijstalen vlechtwerk, aan het uiteinde is er een stijve buis om te lassen
dit vinden we bij uitlaatreparateurs normaal gesproken wordt het gebruikt om de Katalysator aan te sluiten
RVS slang vind je ook bij bepaalde uitlaatverkopers.
de stukken van deze flexibele leiding zijn te koop bij de Candian Tire Store (dat is een beetje ver voor je)
Deze vind je op de uitlaat van de Mercedes 300D
het deel dat uit de turbo-uitlaat komt, is gemaakt van flexibel roestvrij staal
veel auto's hebben een flexibel turbo-uitlaatgedeelte
Andre

De droge bubbler of de GV bevindt zich in de flexibele leiding
deze bijeenkomst is verre van een schoonheid op dynamisch niveau
maar thermisch behoorlijk efficiënt.
Als ik er nog een zou moeten maken, zou deze veel compacter zijn, er zou geen externe uitgang en minder elleboog zijn
Nou, ik bestudeer de mogelijkheid om het vóór de turbo te doen.
complexer maar effectiever bij lage snelheid

Beeld
0 x
misbruik
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/02/08, 12:59




par misbruik » 04/02/08, 22:37

hallo en nogmaals bedankt voor uw antwoorden en adressen; André mijn injectoren zijn de dnosd 265, ook ik heb mijn luchtinlaat voor de helft geblokkeerd. Ik zal mijn conso opnieuw uitvoeren zoals aangegeven.

je moet gelijk hebben wat betreft mijn "perfo" in reserve, maar ik zal het toch opnieuw proberen.

tot slot een klein vraagje aangezien er hier mensen op de uitkijk staan ​​(bravo):
mijn auto is bijna dood (corrosie) dus ik ben van plan om mijn grote bak op een 21 turbo d te passen. de luchtinlaat gaat via afzonderlijke pijpen en ik ben van plan mijn reactoruitlaatslang te verlengen en deze in vier te verdelen, zodat ze allemaal vooruitgaan
in de 4 pijpen en "spit" zo dicht mogelijk bij de cilinders, zou dit interessant kunnen zijn?
Ivan
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/02/08, 23:24

Dag
ook ben ik van plan om mijn grote doos op een 21 turbo d te proppen. de luchtinlaat gebeurt via afzonderlijke pijpen en ik overweeg om mijn reactoruitlaatslang te verlengen en deze in vier te verdelen, zodat ze allemaal vooruitgaan


Met een moeilijkere (niet onmogelijke) turbo om rechtstreeks in het inlaatspruitstuk te komen
aanvankelijk is de turbomotor zuiniger dan de atmosferische motor en ook minder warmte beschikbaar bij de turbo-uitlaat, gemakkelijk 150c minder, afhankelijk van de belasting

de toegang tot de pijp afzonderlijk voor elke cilinder is een interessante kant van de verdieping en de nabijheid van de cilinder
dit systeem werd beschreven door a forumeur en velen gebruiken het

u zult uw verbruik zonder panton naar beneden moeten bijstellen
meet het zonder waterdoping

Waar ik een beetje sceptisch over was, is de 50%. Let op: het feit dat ik het niet kan, betekent niet dat het niet onmogelijk is.
Ik ben altijd geïnteresseerd in verbeteringen, van anderen.. en probeer te begrijpen waar ik gemist heb in mijn montage.. momenteel kan ik niet onder de grens van 5,9 liter per 100 km komen om 50% te bereiken. Ik zou moeten gaan naar 4,5 liter (zonder doping 9 liter per 100km)
dus nog een lange weg te gaan.
Maar ik ben blij als ik hoor dat het haalbaar is, omdat ik dacht dat ik op de limiet had gewacht...

Andre
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 113-gasten