Unite: Greater East Region

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 26/11/04, 12:47

SAlut Ik geef mijn identiteit en alles en nog wat! sorry voor deze puinhoop !!

hallo ik kom uit reims, ik ken pmc al xnumx jaar.
Ik heb een bt in elektroplastiek, ik heb tijd, ik ben een klusjesman, ik probeer mensen samen te brengen vanuit het thema van het gebruik van hvb en dan oriënteer ik ze op de pmc om een ​​groep te creëren van toepassing zijn, wijden aan het milieu met presentatie-realisatie van PMC, zonne-ovens, windturbines, vervolgens on-unit etc. Ik heb contacten die het gemakkelijk maken om pmc vanuit een standaardversie te installeren. Als iemand al iets heeft bereikt, laat het me dan weten. Ik heb ook contact opgenomen met de leerlooierijen, de sqautt van Dijon, ze hebben voor het project om een ​​PMC te installeren op dieselvoertuigen die al op olie rijden, maar hij heeft geen kennis, dus we moeten samen een project opzetten .
Anders zullen we met enkele boeren uit de Ardennen in december 11 en 18 ontmoeten om mijn prototype af te maken en na het doorgeven van tractoren is iedereen welkom.
Bij voorbaat dank voor uw snelle en talloze reacties.

En ik beantwoord jullie allemaal!
De ontmoetingsplaats is de 11 in Provizy bij Novion Porcien op de boerderij van de vier windstreken. De tijd is nog niet vast, zeker 14h, maar er kunnen mensen zijn zoals ik zie Ik stel voor aan degenen die uit de mergel en het oosten komen om dit eerder in Reims te vinden als je wilt dat het gemakkelijker zal zijn om te gaan omdat het weinig verloren is 1.
Zo kunnen we elkaar van tevoren leren kennen en kunnen we samen eten. daarnaast had ik contact met een persoon die al een kleine generator op tryoes heeft uitgerust, dus ik zal proberen het snel te ontmoeten en het te laten komen met 11.voila Ik denk dat ik de rondleiding heb gedaan van wat Ik zou willen zeggen, ik laat je achter mijn contactgegevens aarzel niet om me te bellen zodat we ons snel en op de beste manier kunnen organiseren. Bedankt @ + iedereen
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 26/11/04, 12:50

Makharov (xavier) Reims 3 rue de la renfermerie
zoals 03 26 91 12 84 of 06 80 10 97 21
e-mail: makharov@free.fr :D
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
geo-neo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 17/08/04, 17:37




par geo-neo » 26/11/04, 13:01

Hallo Makarov Me is fabrice uit Reims (Murigny)
Ik ben geïnteresseerd in je project
Ik zal binnenkort een super vijf-motor in goede staat hebben
Ik ben landbouwwerktuigkundige
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 27/11/04, 12:21

hallo neo kun je me mailen als je wilt! @ +
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
leju!
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 20/11/04, 15:59




par leju! » 27/11/04, 15:56

hallo ik ik ben over Nancy weet niet veel lassen, een beetje mechanica ... erg gemotiveerd om deel te nemen aan een project PMC, niet erg beschikbaar, maar ik zou al mensen in de hoek ontmoeten voor om erover te praten en prestaties te zien. als het hier is ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/12/04, 21:21

Ik verzend het bericht van Francis die op de "verkeerde plaats" van heeft gepost forum :

Bonjour à tous,

Hier is een beetje van het morele rapport tot nu toe van de groep Straatsburg:

In 1er bedankt Econologie voor het feit dat iedereen zichzelf zijn projecten en prestaties kan aanbieden, zich kenbaar kan maken om zich niet meer alleen te voelen, vergaderingen aan te moedigen, gemotiveerd te zijn, te debatteren en vooruit te komen.

Maar het is nu een kwestie van versnellen of liever naar een hogere snelheid gaan !!

Hiervoor vinden we de reflecties van "JCF" zeer relevant, helder en interessant
Wij zijn enthousiast en moedigen ons sterk aan om hier naar onze mening zeer snel rekening mee te houden.
Door wie ... is de vraag. In ieder geval door competente, gulle mensen, met een geest van synthese en organisatoren ... en we zien op de forum dat ze bestaan! ... Een woord voor de wijzen.

Hieronder, om u te laten zien waar we zijn:

1 / niet-gedetailleerde beschrijving van onze experimentele installatie (1er echte testdatum van 19 / 11):
Het is een 4L-motor op een chassis op wielen.
Geen kosten voor het moment in de tests.
1 Pantone-reactor voorzien van water door een kleine plugbrandstof.
Het water wordt verwarmd in een snelkookpan dankzij een cabineverwarming aangesloten op het koelcircuit / geen bubbler
Kleppen zoals altijd aan de inlaat en uitlaat van de reactor. / Alle uitlaatgassen gaan door de reactor die we gaan isoleren met Kaolin.
Pantone gas stroomt in de inlaat na de originele brandstof dankzij een aluminium riser.

2 / MIDDELEN:
Installatie in een associatieve garage met weinig materiële middelen.
4-mensen tot nu toe aan het project.

3 / PROJECTEN van ontwikkeling op korte, middellange en lange termijn:
Reactorcarburateur vervangen door injector
Installatie van een of meer 2-reactor (parallel)
Meetapparatuur (vervuiling, temperatuur, toerenteller, water- en brandstofstroomsnelheden)
Installatie van een generator en testen met belastingen.

Waterdoping van een benzine Rover, van andere toekomstige auto's en tractoren, na en alleen als het succes van onze "testbank" en de demonstratie van effectieve oplossingen ... dan zijn alle vormen van communicatie bekend, bewustzijn verhogen, concreet laten zien dat het werkt en motoren en harten laten trillen !!!

4 / BEHOEFTEN:
Een lasser en zijn boog en oxy-acetyleen (misschien "Sanchez57")
Alle meetapparatuur (vooral CO / CO2 ...)
Relevant advies om fouten of uitvoeringen die al ergens anders zijn gemaakt te voorkomen, zelfs als het altijd interessant is om ze zelf te ervaren ... en onderzoeksrichtingen ... daarom moet de DRINGENDE KENNIS CENTRALISEREN EN ORGANISEREN !!. .. VERDEEL HEN DAN INTELLIGENT.

Bedankt aan alle acteurs van de forum en het project "UNITE-US"
Tot binnenkort,

Francis,
Dominica
Anthony,
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 02/12/04, 01:40

hello!
Ik heb contact opgenomen met mensen van attac om mogelijke deelnemers te vinden en een plek in reims om te sleutelen, maar voorlopig zonder succes. Zaterdag is het groene congres in reims waar ik zeker een rondleiding voor ga bekijken. Anders gingen we zondag naar Basil10 met een collega en zagen we het monteren op een zeer interessante generatorset en heel goed werk, dank je. Binnenkort is er een video beschikbaar, in ieder geval zijn foto's aan; @ + iedereen B) B)
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 07/12/04, 00:00

Goede kleine post om de vergadering van 11 op provizy.donc te herinneren voor diegenen die geïnteresseerd zijn (Lorraine ten zuiden van de Marne, enz.) Neem contact met mij op. Ik zal dinsdag of woensdag bijwerken! hallo fabrice als je me terug kunt bellen!
@ + later
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten