Laten we ons verenigen: Quebec

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
jimmorock
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 21/09/05, 20:09
Plaats: Quebec, Canada

Laten we ons verenigen: Quebec




par jimmorock » 21/09/05, 20:16

hallo, ik kom uit sherbrooke, het is xnumx jaar geweest dat ik heb gewerkt om een ​​waterstofmotor te laten draaien, maar ik ben er niet echt meer in geslaagd dan de anderen met wie ik heb gesproken

Ik wil heel graag dat mijn eigen pantone-motor concreet wordt gemaakt, tegen het weekend zou ik een operationele honda pantone-maaimachinemotor moeten hebben, (maar het is gewoon een wens, nog niets concreet)

Ik ben er zeker van dat meerdere mensen in Quebec moeten zijn geslaagd en ik wil graag een aantal antwoorden op vragen die ik over het systeem heb,

Ik werk in een concessiehouder en ik heb verschillende elementen tot mijn beschikking die bepaalde mensen zeker kunnen helpen, onder mijn vriend heb ik ook meerdere machinisten, dus middelen om "" patente "in plaats van flyer te maken ...
0 x
Vrije energie, de planeet draait, de wind waait, dat is het ....
Eg
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 22/04/06, 05:16
Plaats: Longueuil, Quebec

nieuweling




par Eg » 22/04/06, 05:51

Bonjour à tous,

Ik heb de site vandaag net ontdekt en omdat mijn kleine Mazda Precidia een V6 heeft die te hebzuchtig en daarom vervuilend is, lijkt het idee van Pantone aantrekkelijk voor mij. Maar, net als St. Thomas, zou ik eerst het ding voor me willen zien werken voordat ik overweeg het op mijn wagen aan te passen.
En dan zijn er altijd meer ideeën in 2-heads dan in 1 :D
0 x
Charles Olivier Provost
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 02/01/08, 19:43
Plaats: Montreal




par Charles Olivier Provost » 02/01/08, 20:12

Gaan uw respectieve projecten vooruit?

Ik ben in mijn eerste stappen. Maar ik heb hoop.
0 x
Politieagent
Montreal
Daniel895
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 10/05/08, 13:44

mijn begin




par Daniel895 » 10/05/08, 13:58

Hallo,

Ik kom uit Bécancour en ik heb net geleerd wat het is. Ik ben geïnteresseerd.
Laat uw projecten uitkomen.
0 x
pgranpre
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 03/10/09, 23:04

Pantone-reactorproject op een 4x4




par pgranpre » 03/10/09, 23:15

Hoe verlopen uw respectieve projecten?

Ik wil graag een Pantone-reactor op een 4x4 monteren en testen door naar Noord- en Zuid-Amerika te gaan.

Allereerst wil ik ervoor zorgen dat het werkt: heeft iemand een werkmodel dat ik in Quebec kon zien?

Dan zou ik een helpende hand nodig hebben om het te maken. Is er iemand geïnteresseerd? Ik ben in Montreal.

Dankjewel.

Pascal
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Re: Pantone-reactorproject op een 4x4




par Andre » 04/10/09, 02:51

Dag
pgranpre schreef:Hoe verlopen uw respectieve projecten?

Ik wil graag een Pantone-reactor op een 4x4 monteren en testen door naar Noord- en Zuid-Amerika te gaan.

Allereerst wil ik ervoor zorgen dat het werkt: heeft iemand een werkmodel dat ik in Quebec kon zien?

Dan zou ik een helpende hand nodig hebben om het te maken. Is er iemand geïnteresseerd? Ik ben in Montreal.

Dankjewel.

Pascal


Dag
Afdaling naar Sorel maken we een korte reis naar het schildpaddenmeer van vol naar vol dan berekenen we (hoewel de temperatuur begint af te koelen, zijn de prestaties minder goed dan in juni, maar 2 uren rijden geeft een overzicht)

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 260-gasten