Unite! Overzicht

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 14/12/04, 21:04

Hallo en welkom Gregory!

Het is niet toegestaan ​​om met aangepaste voertuigen te rijden. Ze moeten teruggaan naar de mijnen, maar het systeem is niet goedgekeurd, het komt zelden voor dat het overgaat ...

Wat de technische controle betreft, hebben ze geen instructies over de wijzigingen.

Dit is een samenvatting van wat er gezegd is, deze houden mij laat bij forum PMC-France
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 14/12/04, 22:35

welkom

Het lijkt mij dat een voertuig de mijnen moet aan boord als er verandering in de kenmerken van het voertuig ten opzichte van wat er vermeld op de homologatie vel van het type voertuig (de 4 blad rood gestreepte witte luiken).
Als ik me goed herinner, is er geen verwijzing naar het verbruik van het voertuig, maar alleen naar de gebruikte energie (benzine, diesel of LPG).
Dus, tussen de regels door lezen, is een waterdopping geen wijziging die een doorgang naar de mijnen vereist als de kracht van het voertuig niet verandert.

De 100% Pantone daarentegen is bezorgd over de wet die verbiedt om de brandstof te verwarmen (geciteerd door "Ik weet meer wie" in de forum Yahoo)

Welnu, ik ben geen advocaat! Dus iedereen om te beslissen.

Christophe
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 14/12/04, 22:46

Wanneer de technische bedieningselementen, ze hebben instructies met betrekking tot het afstemmen van stijl bandenmaten en rijhoogte, maar als het niet polen en de veranderingen redelijk zijn (om ze te beoordelen), zelfs met 2 keer de kracht van oorsprong , het gaat (getest met een 80 cv cox in plaats van 34).
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Avatar de l'utilisateur
snono
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 22/11/04, 09:37




par snono » 15/12/04, 09:42

99.9% gaat akkoord met Gregoire

Sylveno, ik ben het ermee eens dat we voortbouwen op je reeds bestaande associatie, het zou een enkel schot op het niveau van de structuur bevorderen.

Moeten we stemmen?

Sylveno, kun je ons meer vertellen over je vereniging?
Kunt u enkele juridische documenten delen waarvan wij weten waaraan wij ons verbinden? en of het bij iedereen past?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten