Unite! Overzicht

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 16/11/04, 08:40

Adrian schreef:Ik praat er overal om me heen over. Als ze zien dat het echt effectief is, zijn ze grotendeels klaar om hetzelfde thuis te installeren.

En daarom beweegt het ook zo langzaam: allemaal St. Thomas!!! Eigenlijk is het: anderen nemen de risico's en ik neem de winst?? Maar waar gaan we heen? Als ik deze redenering had gehad toen ik mijn onderwerp voor een technisch project koos, zou ik het onderwerp hebben aanvaard dat een groot bedrijf mij had aangeboden... met ongetwijfeld een baan op het spel, maar ik koos de weg naar ontberingen... Dus Heb alsjeblieft een beetje moed om een ​​voorbeeld te stellen!!

ps: voor de effectiviteit, in ieder geval bij het opruimen heb ik het bewezen en bewezen staan ​​alle cijfers op de site....voor de rest is 20% verbruiksreductie gegarandeerd zie de zx...Maar maak je geen zorgen Zijn die er niet genoeg getuigenissen op de quanthomme-site?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 16/11/04, 14:18

Sorry dat ik niet tegen je ben.

Sommige mensen hebben hun auto de hele tijd nodig en hebben heel weinig tijd voor zichzelf. Hoe konden ze het systeem installeren terwijl ze het risico liepen hun voertuig niet meer te kunnen gebruiken?

En dan zijn we niet allemaal ingenieurs.
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 16/11/04, 14:25

Ik weet dat het systeem werkt, maar om effectief te zijn, hoef je niets te doen. Ik vind overal plannen van het extreem vereenvoudigde diagram, maar nergens plannen om “naar de letter” te volgen. Dus om het systeem op dit of dat voertuig te kunnen creëren, moet je de tijd nemen, tests doen, proefnemingen... Als mensen, na het aanpassen van een van hun voertuigen, een volledig gedetailleerd diagram zouden maken, zou het veel gemakkelijker zijn.

Schema's lijken een beetje op bronnen in software...

Om te kunnen beginnen moet ik mijn kont kapot maken (eigenlijk gesproken), persoonlijk heb ik er geen last van, integendeel... Het stelt me ​​in staat om te leren om anderen te kunnen helpen... Maar ik ben er helemaal klaar mee Begrijp dat sommige mensen niet aan de slag kunnen.

Voor de ZX is het allemaal leuk en aardig, maar gezien het geleverde werk ligt het niet binnen het bereik van zomaar iedereen. Het bewijs is dat je respectievelijk professor en ingenieur moest zijn om de montage te kunnen uitvoeren.

Adrien
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Vrede
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 11/11/04, 18:30




par Vrede » 16/11/04, 14:49

econology schreef:En daarom beweegt het ook zo langzaam: allemaal St. Thomas!!! Eigenlijk is het: anderen nemen de risico's en ik neem de winst?? Maar waar gaan we heen? Als ik deze redenering had gehad toen ik mijn onderwerp voor een technisch project koos, zou ik het onderwerp hebben aanvaard dat een groot bedrijf mij had aangeboden... met ongetwijfeld een baan op het spel, maar ik koos de weg naar ontberingen... Dus Heb alsjeblieft een beetje moed om een ​​voorbeeld te stellen!!


De grootste bron van de problemen in onze wereld is daar! :(
Sommigen willen profiteren van het werk van anderen... en kortom het is zeer legitiem! Het is altijd zo gebeurd. :D
Het ligt voor de hand dat iedereen hiermee aan dit soort projecten kan meedoen dat hij kan geven. Laten we het niet over geld hebben, laten we het gewoon hebben over tijd, kennis, enthousiasme, wat dan ook. We weten allemaal hoe we moeten geven, maar misschien niet dezelfde dingen... en dan... wie kan oordelen. <_
De ingenieur die de hele dag aan een project werkt, wordt heel blij als hij een tussendoortje krijgt, gemaakt door zijn vrouw, een collega of gewoon bezorgd door de plaatselijke pizzeria, mensen die ook zo hun problemen hebben en die op hun eigen manier meedoen aan zijn werk.
We mogen niet vergeten dat je, om te geven, eerst moet hebben ontvangen, of het nu gaat om kennis, vaardigheid of waarom niet gewoon liefde.:D
De risico's ?
De risico's zijn feitelijk de vernietiging op korte termijn van talloze vormen van leven op aarde (inclusief de mens), en de aarde zal zich herstellen of in een ander evenwicht terechtkomen, beter nog, wie weet, maar zonder de .
Winst:
We moeten proberen uit ons hoofd te krijgen dat de voordelen financieel zullen zijn (ongetwijfeld voor sommigen), de voordelen zijn van een heel andere orde en van zeer relatief belang, namelijk het veiligstellen van onze moeder aarde.
Dus als mijn buurman naar me toe komt en zegt, jij kent je ding, ik ben geïnteresseerd in het verwarmen van mijn huis en het laten draaien van mijn tractor... nou, hij brengt me enthousiasme, motivatie, want ik weet dat als hij morgen rijdt met water, groente olie en bovenal wordt hij zich bewust van zijn impact op het milieu, nou ja, het avontuur is deels gewonnen.
Wat moeten we over tien jaar doen met een goede baan en een goed salaris, goede tv en de noodzaak om een ​​masker te dragen om de straat op te gaan en tegen een hoge prijs drinkwater of zelfs zuurstof te kopen bij een CobaBola of andere meester van de wereld.
Dat gezegd hebbende, Christophe, begrijp ik je en neem ik je op geen enkele manier de schuld, maar we moeten rekening houden met de urgentie van de situatie. Onze regeringen zullen het niet voor ons doen en zij leren onze kinderen om passief, inactief en rosbief te blijven.:P
Het is waar dat er moed en zelfvertrouwen voor nodig zijn. Anderen hebben het ons bewezen en sommige van hun kwaliteiten zijn ze kwijtgeraakt.
Door dit project open te houden zal het in korte tijd zoveel mogelijk stakeholders bereiken. van het land met een min. van risico's voor iedereen en zal iedereen die kan, tijd, geld, kracht, wat dan ook geven, dat is wat inet sterk maakt. De zon berekent niet wanneer hij ons zijn warmte geeft, en toch zouden we zonder de zon hier niet zijn.
0 x
Jean Christophe 2cv
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 10/06/04, 15:06




par Jean Christophe 2cv » 16/11/04, 15:17

:huh: Hallo Christophe en alle beginnende retrofitters...

jouw idee van associatie zodat iedereen in dezelfde richting beweegt lijkt mij een serieus idee! Sinds begin dit jaar vlieg ik van locatie naar locatie en weer terug forums en forums wat dit onderwerp betreft, lijkt het erop dat we onze ideeën, middelen, lokale vaardigheden enz. moeten delen.

daarom ga ik de "noordoost" kant van Frankrijk invullen met mijn profiel

Tot binnenkort

Jean Christophe

Deuchement Uw
0 x
© Deuchement Yours ©
Jean-Christophe
Virgil
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 17/11/04, 16:04




par Virgil » 17/11/04, 16:08

christophe,

Ik citeer jou:
"- de telethon haalt €100 per jaar op voor iets dat 000% (misschien minder) van de bevolking treft. (en waarvan ik zeker ben, je moet mijn ongelijk bewijzen, financiert onderzoek dat gebruikelijk is voor GGO's!). de angst, angst en medelijden van mensen (door zieke mensen te laten zien) (Jullie kunnen er allemaal last van hebben, hier is hun belangrijkste argument)... Precies zoals BUSH en terrorisme... gebruik primaire instincten... wat een laagheid!'

Je bent helemaal het spoor bijster. Ik kan iemand die deze dingen zegt niet volgen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 18/11/04, 08:47

Virgil schreef:christophe,

Ik citeer jou:
"- de telethon haalt €100 per jaar op voor iets dat 000% (misschien minder) van de bevolking treft. (en waarvan ik zeker ben, je moet mijn ongelijk bewijzen, financiert onderzoek dat gebruikelijk is voor GGO's!). de angst, angst en medelijden van mensen (door zieke mensen te laten zien) (Jullie kunnen er allemaal last van hebben, hier is hun belangrijkste argument)... Precies zoals BUSH en terrorisme... gebruik primaire instincten... wat een laagheid!'

Je bent helemaal het spoor bijster. Ik kan iemand die deze dingen zegt niet volgen.

Ik ben misschien een beetje brutaal geweest, maar geef toe dat het inderdaad de realiteit is... Ik wil niet zeggen dat de telethon nutteloos is, verre van dat! Ik bedoel dat deze operatie er heel goed in is geslaagd donoren voor dezelfde zaak te behouden met regionale en nationale delegaties en dat het mij verbaast dat andere "organisaties" er niet in zijn geslaagd hetzelfde succes te behalen....

De brutaliteit van mijn woorden weerspiegelt simpelweg de frustratie omdat ik het onderzoek naar een schonere motor niet kan voortzetten, terwijl er in Frankrijk enorm veel geld wordt geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling...

Wie heeft het dan tegen jou over het volgen van MIJ? Ik gaf het idee van een groepering, van een iets meer gestructureerde organisatie, ik heb in geen geval gezegd dat ik het was die dit allemaal zou gaan regisseren...Ik dacht dat dat duidelijk was!
0 x
Virgil
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 17/11/04, 16:04




par Virgil » 18/11/04, 09:19

Het idee om een ​​vereniging op te richten en jongens (zelfs zeer competente) in dienst te nemen om R&D te doen is onzin!

- Het magnetisme van de Pantone-buis blijkt pipo te zijn, voor de rest rechtvaardigt niets een patent (bubbler, voorverwarmen van het mengsel)

- Mensen zullen werknemers zijn van een vereniging, zullen (misschien) een systeem perfectioneren dat, als het werkt, binnen de kortste keren door de auto-industrie zal worden overgenomen (tenzij deze lobby dit systeem regelrecht verbiedt!).

Ik weet niet waarom, maar ik voel nu al de groeiende kracht van de persoonlijke belangen van sommige mensen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 18/11/04, 11:37

Lang leve OpenSource! :D
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 18/11/04, 21:40

Virgil schreef:Het idee om een ​​vereniging op te richten en jongens (zelfs zeer competente) in dienst te nemen om R&D te doen is onzin!

- Het magnetisme van de Pantone-buis blijkt pipo te zijn, voor de rest rechtvaardigt niets een patent (bubbler, voorverwarmen van het mengsel)

- Mensen zullen werknemers zijn van een vereniging, zullen (misschien) een systeem perfectioneren dat, als het werkt, binnen de kortste keren door de auto-industrie zal worden overgenomen (tenzij deze lobby dit systeem regelrecht verbiedt!).

Ik weet niet waarom, maar ik voel nu al de groeiende kracht van de persoonlijke belangen van sommige mensen.

Hier zijn mijn antwoorden:

1) Wat bedoel je met dat het onzin is? Hebt u kk1 ooit R&D zien doen zonder echte ontwikkelingsmiddelen? Dan hangt het allemaal af van wat je bedoelt met "werknemer"...niemand heeft het op dit moment over salaris, maar ik zei eenvoudigweg dat het nodig was om de acteurs van het project op de een of andere manier te motiveren! Maar dit alles verdient verdere rijping... en alle voorstellen zijn welkom!

2) Ja, voor magnetisme is het echt niet duidelijk... maar heb je mijn rapport volledig gelezen? Er gebeuren nog steeds een aantal "duistere" dingen...Voor het patent: het maakt niet uit, het wordt in Europa al twee jaar geweigerd...dus er is niets verschuldigd aan de heer Pantone...Voor de rest wat Ik denk dat het systeem duidelijk wordt vermeld op de pagina's die ik eraan wijd op de site!

3) Voor de terugkoop als het project wordt uitgevoerd in open source en zelfs met vergoeding van de deelnemers (vergoeding niet noodzakelijk financieel en afhankelijk van hun bijdrage aan de "gemeenschap"...). Niets zal in staat zijn om het terug te kopen aangezien het in het publieke domein zal zijn... en dit is precies de reden waarom we zoveel mogelijk moeten delegeren en TOTALE transparantie moeten hebben (;))!! De kleine dieven die proberen misbruik te maken van het project (met het oog op persoonlijke verrijking) zullen snel worden opgemerkt... dus wat? Ze zullen wat geld verdienen... maar niets kan eerlijke mensen ervan weerhouden om samen verder te gaan en vooruitgang te boeken (vooruitgang beperkt zich niet tot R&D)... want dat is het doel van het project! Ik ben misschien idealistisch, maar ik zie het project zo....

4) Voor het verbod is dat mogelijk, maar in dit geval zullen alle actoren van de vakbond bandieten zijn... en “iedereen” zal weten dat regeringen alleen betaald worden door lobby’s en bepaalde particuliere belangen en niet in het “belang van allemaal" en in dit geval bevinden we ons niet langer in een democratie... maar in wat ik een fricocratie noem...

5) Voor de belangen van bepaalde mensen...zie 3)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten