Systeem G op een helikopter

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Zoeloe
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 18/09/06, 18:48

Boeren




par Zoeloe » 22/09/06, 15:37

Christophe schreef:
Zulu schreef:Ik ben bang dat het woord "ALLE" een beetje sterk is.


Ik heb een fout gemaakt, ik heb HEN geschreven in plaats van HUN.


Ik blijf erbij dat het woord “ALLE” te sterk is. Als alle boeren hun tractoren zouden uitrusten met een Pantone-apparaat, zou ik er een bij mij in de buurt moeten vinden. Welk percentage van de boeren is volgens u uitgerust?

Ik weet heel goed dat het bezoek van een enkele motor vanuit wetenschappelijk oogpunt niet significant zal zijn. Daarom wil ik er een aantal zien. Het zou niet moeilijk moeten zijn, aangezien ze allemaal zichzelf uitrusten. En zelfs als ik de brandstofbesparingen zelf niet kon meten, kon ik tenminste hun mening verzamelen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79324
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Boeren




par Christophe » 22/09/06, 15:51

Zulu schreef:Ik blijf erbij dat het woord “ALLE” te sterk is. Als alle boeren hun tractoren zouden uitrusten met een Pantone-apparaat, zou ik er een bij mij in de buurt moeten vinden. Welk percentage van de boeren is volgens u uitgerust?


Eh, we begrepen elkaar niet... als ik zeg "allemaal HUN", zijn het tractoren van een boer! Met andere woorden: een boer die 3 tractoren heeft, zal ze alle 3 uitrusten met doping... met resultaten die zeker zullen variëren afhankelijk van de tractor en de samenstelling, maar toch...

Moeilijk om een% te geven, je zou aan de monteurs (Apte, Chti Pantone...) moeten vragen hoeveel kits ze hebben samengesteld...maar het zou me verbazen als ze het zouden zeggen...(belastingdienst?)

In één oogopslag zou ik zeggen dat er in Frankrijk 400 tot 500 installaties op "grote motoren" (tractoren, bouwmachines, enz.) zijn... Het enige wat je hoeft te doen is kijken naar het aantal getuigenissen op Quanthomme... die hoeft niet slechts een klein % te vertegenwoordigen...
0 x
Zoeloe
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 18/09/06, 18:48

Re: Boeren




par Zoeloe » 22/09/06, 17:22

Christophe schreef:Eh, we begrepen elkaar niet... als ik zeg "allemaal HUN", zijn het tractoren van een boer! Met andere woorden: een boer die 3 tractoren heeft, zal ze alle 3 uitrusten met doping... met resultaten die zeker zullen variëren afhankelijk van de tractor en de samenstelling, maar toch...

Christophe, we begrepen elkaar niet. Het zou duidelijker zijn geweest als je had geschreven: "Boeren rusten al hun tractoren uit..."

Prettig weekend,
Zoeloe
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79324
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 11/10/06, 14:47

Een heel leuk filmpje (niets met de helikopter te maken, behalve dat hij ook vliegt): http://video.google.fr/videoplay?docid= ... 9215&hl=fr
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 11/10/06, 16:03

Hallo,
Het is niet ver van mijn huis gefilmd. Er is een mooi vliegveld vlak naast de deur
5000 voet landingsbaan 05/23 30 minuten met het vliegtuig vanaf mijn thuisbasis.
Er zijn er die dit doen met kleine elektrische helikopters.

Andre
0 x
ciren71
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 22/11/06, 17:30




par ciren71 » 22/11/06, 17:53

Er zijn er echt die er niets om geven om iets te zeggen!!!

Gelukkig is er André, denk ik, om de domheid te bewijzen.

Precisie voor de helikopter, het is origineel, het is de cabineverwarming.
Op een 300 c zit een injectieblok, dus geen carburateurverwarming. En ook geen sonde voor de uitlaat, deze zit alleen op de turbinesproeiers.

Om aan dit alles een einde te maken, zal niemand het risico nemen om domheid in een helikopter op te bouwen.
We zetten ons leven in voor elke vlucht, het is niet om 3 cent te verdienen dat we domme afspraken zouden maken.

Bovendien heeft deze machine ongeveer 3 uur autonomie, ik zie niet hoe ik naar 6 uur moet gaan!!!!

Ben je het beu dat idioten zulke idioten laten circuleren, dus NEE, dit systeem bestaat niet op een helikopter.

Het is goed om af en toe een tirade te hebben. : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 185-gasten