Systeem G op een helikopter

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Ik zal jou zijn...




par Christophe » 19/09/06, 19:32

Zulu schreef:Bonsoir,
Als ik jou was, zou ik op zijn minst de aankondiging op de homepage van Econologie.com aanpassen door uit te leggen dat het een hoax is... dat deze helikopter niet is uitgerust met een Pantone-motor, enz... Aan de andere kant, de discussie kan blijven zoals ze is op de forum aangezien het resulteerde in het ophelderen van de zaak.


Nou, het is gedaan ... Ik heb een "corrigerend" nieuws gemaakt ...

Zulu schreef:Ik begrijp niet dat Quanthome de schietpartij niet rechtzet. Het staat iedereen (Quanthome en jij) vrij om zich in diskrediet te laten brengen. Maar dat is niet wat de Smilblick vooruit zal helpen. Neem iemand zoals ik - die ernstige twijfels heeft over de spectaculaire rendementen die hier en daar worden geadverteerd - als ik zie dat een zo grote hoax als deze door voorstanders van Pantone-motoren voor lief wordt genomen, vraag ik me af.


Er bestaat geen twijfel over de verbeteringen in "opbrengst" omdat ze reëel zijn, anders zouden pkoi de boeren ALLE tractoren aanpassen? Er is niets pragmatischer dan een boer: als het niet zou werken, zou het snel worden ontmanteld, geloof me! Alleen hier blijven de bedrijfsomstandigheden onduidelijk...en dit is waar de bodem pijn doet...maar dit weerhoudt honderden tractoren er niet van om met doping te rijden...Des te beter, nietwaar?
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 19/09/06, 20:41

Christophe schreef:[...] Uh nee, ik denk dat het Mercedes was ... we zouden wat onderzoek moeten doen ....

Serie 7 in H2? Met een warmtepomp+reformer of in verbranding?[...]
Verwarm motor en tank gevuld met vloeibare H2 (dus geïsoleerd).
Link hier...


Christophe schreef:Voor de 20 dienstjaren wordt het gemist... Hij behaalde zijn baccalaureaat in 1990 en werd politieman in 1998 maar ach, het is misschien ook niet zijn persoonlijke helikopter... Gepensioneerde soldaten kunnen weer werken door salaris + pensioen op te stapelen? Dat wist ik niet...
Ja, ja, het is een interessant voordeel aangezien je op je 40e of 45e een "tweede leven" kunt beginnen met een comfortabel inkomen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 19/09/06, 21:37

Houthakker schreef:Verwarm motor en tank gevuld met vloeibare H2 (dus geïsoleerd).
Link hier...


Waaaaaaw het is beaaaaaaaaaaau!! Maar het was inderdaad hetzelfde dat ik had gelezen over de werken van de jaren 80... uiteindelijk was het misschien BMW... : Cheesy:

ps: geen grapje, pkoi zon geen "kleine" auto maken bij H2???? Twingo-stijl?
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/09/06, 00:50

Ja, een Twingo of een Hydrogen Logan zou veel populairder zijn dan een BMW met een V12-motor voor 150000 euro.
Maar zoals ze zeggen komt technologie altijd van bovenaf.
Zelfs voor veiligheidsuitrustingen geldt dit handelsrecht.
0 x
Zoeloe
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 18/09/06, 18:48




par Zoeloe » 20/09/06, 07:59

Lees op de Quanthomme-website:
De foto die ons was toegestuurd was aan onze correspondent gegeven en veroorzaakte een aantal misverstanden...het was als model...

Met andere woorden: "met deze foto hebben onze correspondenten u willen doen geloven dat deze helikopter was uitgerust met een Pantone-motor...". Verder weg:
In afwachting van de foto's van details wordt de authenticiteit van de montage aan ons bevestigd.

Met andere woorden: "Er was wel een helikopter uitgerust, maar het was niet die op de foto..."
Vind je het serieus?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 20/09/06, 08:57

Mij ​​is het de video die in plaats van de nepfoto is geplaatst die ik niet echt geloofwaardig vind... hoe dan ook... de animators van de Quanthomme-site doen wat ze kunnen!

De tegenstanders van het systeem zijn overal en zullen alle middelen gebruiken om niet te barsten... de waarheid! We moeten de steen niet helemaal naar de site van Quanthomme gooien!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/09/06, 09:40

welkom
We mogen Quant'homme inderdaad niet met stenen gooien, maar ik geloof gewoon dat ze het slachtoffer zijn van hun succes.
Ik heb al laten zien dat het heel gemakkelijk is om mensen voor de gek te houden met een minivideo. Nu kan alles worden verklaard door het risico dat een dergelijke aanpassing aan een helikopter met zich meebrengt.
Ik wil graag bijzonderheden hebben.
Hoe wordt de op Quant'homme gepubliceerde informatie geverifieerd?
Als het genoeg is om een ​​e-mail te sturen met foto's en opmerkingen, is het te gemakkelijk.
"Ja, het werkt, het is geweldig voordat mijn auto 10L/100km verbruikte en vandaag 7L/100km.
Ik heb een bubbler geïnstalleerd die borrelt en een reactor die reageert, de motor absorbeert 0,8 l water per 100 km, het is een echte traktatie.
Bedankt Quant'man!! "

Ik weet dat het gemakkelijker is om mensen op hun woord te geloven, maar gezien het grote aantal bezoekers van de Quant'homme-site en het feit dat dit systeem bekend begint te worden bij het grote publiek, denk ik dat ze mensen nodig hebben om informatie op de website te verifiëren. grond.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 20/09/06, 11:12

Christophe schreef:[...] ps: goed zonder te lachen, pkoi zon geen "kleine" auto gemaakt bij de H2???? Twingo-stijl?
Hoe prop je een 2-liter motor (om ongeveer 90 pk te hebben bij H2) in een Twingo en een tank die zo'n 300 liter ruimte moet innemen?

Aan wie gaan we een Twingo verhuren voor € 600/maand* om tests uit te voeren in reële omstandigheden?

* cijfer bedacht door mezelf... maar ik denk dat een leasing op een grote auto van dit niveau zou moeten zijn, of zelfs meer
0 x
Zoeloe
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 18/09/06, 18:48




par Zoeloe » 20/09/06, 14:49

Christoffel schrijft:
Er bestaat geen twijfel over de verbeteringen in "opbrengst" omdat ze reëel zijn, anders zouden pkoi de boeren ALLE tractoren aanpassen? Er is niets pragmatischer dan een boer: als het niet zou werken, zou het snel worden ontmanteld, geloof me!

Ik ben bang dat het woord "ALL" een beetje sterk is. Ik woon in een landbouwgebied - Noord-Finistère - waar veel kleine boeren zijn. Het is zeer waarschijnlijk dat sommigen van hen hebben geëxperimenteerd met de Pantone-engine. Ik ben klaar om ze te ontmoeten en een klein verslag te doen. Kunt u mij contactgegevens geven? Bij voorbaat bedankt.

Ik kan niet wachten om de daadwerkelijke foto's van de "pantone" helikopter te zien. Ik hoop dat dit geen close-up foto's zijn van een motor waarvan niet te zien is of het een helikopter is of niet. Ze zijn beloofd voor vandaag. Ondertussen bewijst de video die momenteel online staat helemaal niets. Quant'Homme had er beter aan gedaan het niet te publiceren.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/09/06, 16:08

Hallo Zoeloe


Ik denk niet dat hij naïef genoeg is om zo'n montage van een gecertificeerd vliegtuig op het net te publiceren, en amateurhelikopterbouwers zijn uiterst zeldzaam, ze zijn op een hand te tellen, dus vrij gemakkelijk te traceren, de enige mogelijkheid en om zoiets te zien een montage, het is een vliegtuig aan het einde van zijn levensduur dat toch uit de roulatie wordt gehaald,
maar nog steeds daar om alle bovengenoemde redenen waarom een ​​piloot nat zou worden om dit op het net te plaatsen, riskeert hij een schorsing van het rijbewijs (tenzij het al geschorst en ongeldig is). hij loopt het risico de licentie te verliezen van de monteur die de laatste keuring tekent, je vervangt alleen een binnenband in een band die moet je in het boekje met het label invullen
zoals wat het is luchtvaart goedgekeurd!


Wanneer je twijfels hebt over het proces met alles wat we horen op het net. Ik begrijp je, alleen degenen die daar hebben ingetypt weten het, maar degenen die praten over 50% besparingen Ik heb ook twijfels over de manier waarop ze hun metingen hebben gedaan, we kunnen gebrek aan precisie in de cijfers, maar niet op dezelfde schaal, over het algemeen hebben degenen die grote cijfers aankondigen het aanvankelijke verbruik overschat, vaak moeten ze tijdens de montage het motorteer beter afstellen, de injectoren plaatsen het voorschot en hebben er geen opnieuw gedaan meer metingen zonder panton, de goede resultaten zijn bijna 30%
nu is het aan jou om het te geloven, ik zal geen tijd verspillen om deze cijfers aan iedereen te bewijzen, ik blijf proberen om verder te gaan..

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 215-gasten