Doping op een Peugeot-busje

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/02/06, 20:19

Wow :schok: het bijna opgewarmd.
Wees niet boos.
Ook ik had moeite met begrijpen maar tenslotte, waar is het probleem? Wees niet serieus. Hier probeer ik een goede tijd te hebben. Het is een hobby en geen beperking. We krijgen elke dag genoeg werk op het werk om meer torgniolles te nemen door de computer aan te zetten. Het is waar dat Gegyx geen erg leuk proza ​​heeft. Maar ik eindigde mezelf te vertellen dat dit de manier is om jezelf te uiten.
Goed anders Bolon zou je geen foto's van je installatieverhaal hebben om het onderwerp nieuw leven in te blazen?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/02/06, 03:11

Hallo, bout

Voor een dieselmotor die tot 900c stijgt, heeft dit nooit gezien, zelfs niet op een benzinemotor die aan het eind dwingt,
Op mijn motor luchtgekoeld, vol vermogen, gemonteerd opgehangen achter de propeller tot 6000 voeten zonder te laten gaan, ik kan 710c niet overschrijden, zelfs als ik uitgeput was (niet ten koste van ik verven niet slik een klep) bereik 780 dit is een maximum
en wees ervan verzekerd dat het het einde dwingt, het drinkt met deze snelheid meer dan 30 liters per uur,
Ik luisterde naar de video dat het de roman van de journalist is met zijn ontleding van water en zijn damp ect ..
Nu de 22
21-liter voor 95 hp-diesel is behoorlijk hoog of hij is erg hard gecoupeerd.
om te zeggen dat dit 125 ontwikkelt HP weet ik niet dat hij dat doet
die een bankje lenen om dat te beweren
vallen tot 5 liters onder dezelfde omstandigheden of die 21 liters dronken? als het gaat om waterverbruik 5 liters per uur is het haalbaar op een diesel die hij kan slikken, maar elke keer als ik het biljet forceer, heeft consomation het tegenovergestelde gedaan .. en de motor spuwt zwarte motorfietsen door de uitlaat, ik heb de indruk dat ik een tapijtreiniging met stoom aan het doen ben.
Iets anders dat me stoort, wanneer ik iets weet te slagen en ik het opnieuw moet doen op een ander voertuig, kopieer ik wat werkt terwijl ik het verbeter.
Waarom doet hij het op zijn andere tractor met een enkele straal? als 7 het maximaal werkte? Ik spreek misschien door mijn hoed, het zijn alleen cijfers die hier en daar naar ons worden gerapporteerd, ik wil mezelf niet uitdrukken op de gezegd, de enige dingen die ik weet is wat ik probeerde en ik bedek nog steeds onder de 30%. Ik wacht op iemand die me vertelt dat hij 40% of 50% op een auto doet om erachter te komen wat ik niet heb gedaan of geprobeerd heb.
Wat me dwars zit, is dat iedereen de 22-tractor in het vizier heeft, en toch zijn er zoveel mensen die een aantal bewerkingen hebben gedaan,
of de 22 legt hij zuurstofrijk water in zijn wasfles.
Zonder te tellen dat het de 30% luchtinlaat blokkeert

Voor pitmix consomation meet je alleen op de snelweg met en zonder panton, in de stad neem je dat zoals het komt dat niet erger kan zijn, maar het is te variabel

Voor Asgard
Over de oude Mercedes-generatie 300 TD 5-cilinders 3 liters
dan smon het beste voor panton Ik heb de 8,9-liter 100kmkm 100kmh gemaakt
Met de panton heb ik mijn best gedaan in 6,5-liters op 100km
door iets sneller te rijden 110kmh (warmte nodig)
Wat me stoort is dat deze getallen niet constant zijn van de ene reis naar de andere, terwijl het vóór Panton vrijwel altijd hetzelfde was.
Voor de benzine chevrolet heb ik zojuist een aantal aanpassingen gedaan
de aantallen veranderen en we zijn in de winter, ik zal je de beste geven ...

Andre
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 23/02/06, 00:52

goedenavond

Ik heb de uitlaattemperaturen gemeten om een ​​idee te krijgen:

licht verwarmd water (30 ° C) (directe bi-pass pot ech) (lage wind bij 5 h):
tussen ech. en reactor: 745 ° C, na de reactor: 648 ° C
in 4eme na enkele minuten pieken bij 90 km / h

water verwarmd tot 86 ° C (wind bij 11 h): 787 ° C, na de reactor: 694 ° C
afgetopt op 100 km / h

sondetests in kokend water: dat met reactor: 97.2 ° C
dat na reactor: 98,2 ° C

in verwarmde olie: dat met r. : 261 ° C
dat ap r. : 265 ° C

bij 100 ° C sondes markeer 1,8 bij 2.8 ° C minder dan de werkelijkheid
bij 265 ° C neemt de afstand tussen de 2-sondes toe, maar ik heb geen benchmark in relatie tot de werkelijkheid
787 ° C ligt een paar graden onder de werkelijkheid ?, weet ik niet

hier wordt altijd getest, de temperaturen ech., maar bij volle belasting

bout
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 23/02/06, 12:01

We zijn het eens met de uitlaattemperatuur, maar in de video spreekt het over de reactortemperatuur. Ze moeten praten over de temperatuur van de reactorbuis in de uitlaat en niet de reactoruitgang.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 23/02/06, 13:29

Andre schreef:of de 22 legt hij zuurstofrijk water in zijn wasfles

: Cheesy: het zal nodig zijn om anti-doping testen uit te voeren voor de testen !!!

Andre schreef:Wat me stoort is dat deze getallen niet constant zijn van de ene reis naar de andere, terwijl het vóór Panton vrijwel altijd hetzelfde was.
Voor de benzine chevrolet heb ik zojuist een aantal aanpassingen gedaan
de aantallen veranderen en we zijn in de winter, ik zal je de beste geven ...


Vandaar de interesse van een testrun voor en na pantone.
De andere dag heb ik getankt bij 223th km, ik had veel stationair lopen gedaan bij de halte, start, kleine cursussen en 100km nationaal. Ik heb 1,85l./100km verbruikt van plus dat de economie die ik met de pantone realiseer op de test van de cursus.
André, je zei ook dat je resultaten beter zijn bij lange reizen (400km) dan bij kortere ritten (200km).
Er zijn zeker dingen die aan me ontsnappen, er moet een exponentiële ionisatie in de reactor zijn omdat we brandstof verbranden zonder te stoppen! :schok:
Trouwens, hoe heb je 400-terminals gemaakt zonder te weten dat je geen automatische filler hebt?
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 23/02/06, 14:58

En met een bubbler van 5L die 4l water bevat, is het mogelijk niet?
Met zijn water-carb had André achter zijn stoelchauffeur een gericane van water 20L het laat tijd om zelfs maar te komen. : Cheesy:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/02/06, 17:26

Hallo lau

Op de diesel is het water reseve en klein, als ik het heb over 400km heeft het korte stops (rest stop highway) zonder de motor te stoppen alleen maar om het waterniveau te controleren, toe te voegen, zie dat er niets verstopt zit ect .. op de 400 km is er een halte voor een kort bezoek aan de boetiek van de plaats die tourisique moet maken om de reis te verfraaien!
Wat te doen is het verschil tussen het opnieuw starten van de motor volledig koud. en rijd lekker
Maar je zult dezelfde verrassing me de standvastigheid of de herhaling van de consomatie hebben, het is de top die ik werk
U zult begrijpen waarom we voor het maken van een openbare demonstratie er zeker van moeten zijn dat het elke keer werkt!
en vooral om te weten waarom het niet werkt.
Voor het koelen van de buis is het verwaarloosbaar wat nodig is dat het niet te veel verhit, verwijder gewoon de isolatie met voldoende ventilatie van de motor
Wat betreft de bubbler-buis is het tegenovergestelde het moet goed worden geïsoleerd, zelfs de bubbler, de temperatuur in deze buis is rond 80c min of meer het verandert niet veel in de reactor, wanneer je demonteert deze buis vlak na een rit moet hij droog zijn in deze buis (geen waterdruppels)
Voor de uitlaat van de reactor moet deze niet te heet worden
Voor je waterverbruik ben je terug naar hoeveel?
Zelfs het verminderen van de input verlaagt het verbruik niet drastisch, omdat ik verwachtte dat ik niet onder de 0,5-liter per uur kan komen,

Voor bout
Ik ben verrast dat je diesel ook een hoge uitlaatgastemperatuur heeft, met wat meet je? een thermokoppel K in het gasuitlaatspruitstuk? op de turbo Mercedes na de turbo voor 550c Ik moet het niet verslaan
Uw andere nummers na de reactor of reactors, zijn volledig differrent van mij, nadat de reactor gaat goed water dat 270c beneden heeft, het vreet 50% van de temperatuur voor de reactor.
Motoren moeten motoren met directe injectie zijn zonder kamer of bougie, gietijzeren kop,
Normaal gesproken zou u een goede prestatie moeten hebben met een reactor
(dit moet goede natriumuitlaatkleppen nemen om een ​​dergelijke temperatuur te verduren) vooral dat het nog heter moet zijn aan de uitgang van de klep, de cilinderkop is afgekoeld.
Deze hoge temperaturen op een Lycoming benzinemotor I atteindres de verarmde wanneer ik craves het mengsel en de kans zeer groot dat de klepsteel dun wordt verbrand, maakt een wasmachine die in ruis in de motor daalt schroot en grote hartslag voor de bestuurder ..

Andre
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 23/02/06, 23:10

goedenavond

Ik heb de uitlaattemperatuurtest opnieuw uitgevoerd door mijn 2-sondes om te keren:
Ik was iets meer geladen: 800 kg
buitentemperatuur 2 ° C, (gisteren: 5 waar 6)
voor reactor: 784 ° C
na reactor: 684 ° C
bubbler bij 84 ° C
snelheid pieken bij 98 km / h

gisteren met dampverschil tussen 2-sondes: 93 ° C
Vandaag: 100 ° C
het gemiddelde verschil is daarom: 96.5 ° C

André
de snelheid van de gassen is zo snel:
hoe verklaar je het grote verschil dat je hebt?

ik nam 10 cm voor de reactor, en 5 cm voor de sonde psé daarna

bout
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 24/02/06, 00:06

Het kan een goede manier zijn om het verschil te zien tussen een reactor die werkt en een die niet werkt ... : Lol:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/02/06, 00:53

Hallo bout
het is nog opvallender op een kleine experimentele 125cc-motor aan het eind van de geluiddemper. Ik kan hem met de hand vasthouden
het is een beetje beperkt, maar je kunt het strakker maken zonder te worden verbrand
er moet gezegd worden dat er na de reactor een lange warmtewisselaar is en dat de reactor een staaf van 12,7 mm is met een set van minder dan 1mm
dat de uitlaatdoorgang strak is rond de buisreactor van de 1 inch pijp, zodat de warmte niet verdwijnt, het de reactor binnenkomt,
wanneer het erg heet is, is het meer dan de helft dat in de woonplaats van de reateur is, wanneer li minder warm is dat minder absorbeert dan is het meer dan de helft
Voor de auto is dit iets meer dan de helft, afhankelijk van de hoeveelheid water die door de reactor stroomt.
Op de dieselverf aan de reactor blijft de uitlaat op de buis
en dat is de heel gewone rode oxidelak, de reactor heeft een 19mm-staaf en ik heb een grote beperking in de uitlaat die met opzet is gemaakt om meer warmte te krijgen,
Ik zou graag een motor hebben die als het ruim verwarmt, het zou me goed van het probleem van de diesel verlossen.
Ik heb net gecorrigeerd. je tractorontwerp heeft me misleid het is een diesel peugeot je test ...

Kleine notitie
Wanneer ik aten in stoom reactor 100c is dit voordelig differrentiel tussen de reactor inlaat- en uitlaattemperatuur uitgang, een aanzienlijke daling van de temperatuur dient onder doorslikken stoomreactor van 100c van micogouttes de reactor uitlaattemperatuur zelfs een lichte neiging warmer met microdruppels dat alleen met lucht (lege borrelaar)

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 141 gasten