Doping 508d gestoomd met een RETROKIT: Geen resultaten

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 29/04/08, 09:48

Bonjour à tous

Terug op mijn doping die niet werkt !!

Hier is een briefwisseling met hypnow waardoor ik besluit om de retrokit over te dragen

jime schreef:Ik stuur je deze e-mail om mijn ontzetting uit te drukken.
Na vele modificaties aan mijn 508, eerst de PVC-bubbler, dan een stalen bubbler (5% economie) bubbeltemperatuur 65-70 ° en vervolgens een gvi-economie 10%, al dit werk kostte me vele weken en het is nogal teleurstellend.

Vooral omdat ik zojuist in 5 dagen een zelfgemaakte G-Pantone op mijn auto heb gemonteerd inclusief testen voor een besparing van 25% !!

Al mijn resultaten zijn hier gratis beschikbaar

https://www.econologie.com/forums/dopage-a-l ... t5180.html

https://www.econologie.com/forums/dopage-d-u ... t4717.html

Dit onderwerp is 17 pagina's lang, dat wil zeggen dat de digitale inkt vloeide in 3 maanden, ik word aanbevolen door mensen die tot 30% besparen met GO.

Voorlopig zal ik de retrokit uit de 508 verwijderen om deze te vervangen door een zelfgemaakte reactor zonder mijn GVI instellingen, nozzles en jets aan te raken, ik zal je op de hoogte houden van de resultaten, van daaruit zal ik kijken of ik het ben die het uitvoerde een slechte montage of als het de retrokit is die slecht presteert of slecht bestudeerd is.

Eerste punt om te beoordelen, het deel van de retrokit dat aan de hitte wordt blootgesteld, is niet optimaal, de reactoruitlaat moet op het heetste punt worden geplaatst om het gasmengsel te laten uitzetten.

Heb je significante resultaten behaald met de PVC bubbler, persoonlijk heb ik maar een borreltemperatuur van 30 ° bereikt

hypnow schrijft:Zoals ik je waarschuwde, is het moeilijk om besparingen te voorspellen
met montage op voertuigen. Sommige mensen verdienen meer dan 30%
anderen amper 5% met dezelfde assemblages.

Om u gerust te stellen, hebben sommige mensen camoins geprobeerd (PL)
zonder enig resultaat, afgezien van alleen een toename van het vermogen in
beklimmen. Terwijl het gemakkelijk is om 30 tot 50% op een landbouwmotor te doen
of industrieel.

Ik bied 2 technische oplossingen om te proberen het
resultaten:
1) vergroot het doorlaatgedeelte van de uitlaatgassen aan de
motor, want de uitlaatpijp van de 508D is al klein en
het wordt nu geklemd door de reactor (idem op de vito)., dit
is een oorzaak van overconsumptie.
2) isoleer de uitlaatpijp om de T ° tijdens het rijden te verhogen en
de efficiëntie van de reactor verbeteren.

Weet ook dat we de beste resultaten behalen met motoren
werken met gestabiliseerde snelheid en belasting.


jime schreef:Hallo,
Ik ben nog steeds verbaasd over het verschil in resultaten door te vergelijken
de montage die ik op mijn montego rover heb gemaakt.

Voor het klemmen van de uitlaat betwijfel ik het, want op mijn auto heb ik gemaakt
een vrijwillige beperking van de reactoropbrengst en ik krijg 25%
besparing op de weg en snelle rijstrook, ik ga morgen een lange reis maken
op de snelweg.

Voor thermische isolatie heb ik erover nagedacht, maar altijd als ik het vergelijk
met de resultaten op mijn auto wetende dat de reactor 80 cm van de
collector en zonder isolatie, ik denk niet dat ik een grote zal zien
verandering.

Ik zou graag willen dat mijn resultaten op uw site worden gepubliceerd, omdat ze niet verschijnen
niet duidelijk dat we 5% kunnen besparen en je hebt me gewaarschuwd
zodra de kit is besteld, kan ik het me nog goed herinneren!, als het was geweest
voordat ...

Dus ik kom mijn retrokit verwijderen om hem te vervangen door een reactor
van mijn fabricage, voor voertuigen met variabele snelheid en belading.

U wordt op de hoogte gehouden van mijn volgende resultaten en we zullen de
conclusies die passend zijn.


Tot slot, het boeit mij alleen, koop de retrokit niet, koop in plaats daarvan een pipeau, je kunt in ieder geval muziek maken !!
Toen ik hun site ontdekte, begreep ik dat ze überhaupt een andere benadering van marketing hadden, ik had het mis.


Ik heb een sjabloon gemaakt voor de toekomstige reactor voor de 508, met betrekking tot de vitry c15, ik heb nog 2-3 vragen over het lassen van roestvrij staal. Dan zou ik mijn resultaten te zijner tijd vergelijken en adviseren
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 07/05/08, 20:24

Dag

Ik had dit onderwerp positief kunnen beëindigen, anders zal ik proberen te lachen.

Hypnow heeft me vermoord ..... mijn bankrekening en het ergste is dat ik de planeet niet help, ja ik herinner je eraan dat HYPNOW Help Your Planet Now betekent, maar daarvoor zou het nog steeds nodig zijn dat de retrokit accepteert op minder vervuiling ...

Het enige dat ik nu heb geholpen, is hun bankrekening.

Ik voel me als een duif die zojuist in een auto is geplet, heb niet een paar zaadjes, tot jullie goede hart, dames en heren.

Ik weet niet wie me aan het begin van dit onderwerp heeft verteld dat we voor hen zouden adverteren -> Toekomstige koper gaat jouw kant op, je voorkomt veel tegenslagen

Dat de retrokit werkt voor sommigen misschien, maar 10% van de klanten, en nogmaals, ik zou graag willen dat iemand het mij bewijst met A + B, zeggen we, dat zal niet genoeg zijn, ik geef toe dat ik mijn kapitaal heb uitgeput vertrouwen in dit commerciële bedrijf.

Het maakt me aan het lachen, deze bijnameningenieurs die volledig gedumpt zijn. Ik hoefde er echt niets van te weten om in hun val te trappen. Na afloop legden ze het mes niet tegen mijn keel, maar speelden ze op een mooie foto. Als je ze vertelt dat de retrokit geen rendement heeft, ze je vertellen dat het normaal is en ze blijven verkopen, zal iedereen dit gedrag kunnen beoordelen.

Daarmee keer ik terug naar mijn veel meer lonende zelfgemaakte pantone !!
0 x
el fede fada
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 11/03/08, 18:49
Plaats: Ardeche Frankrijk




par el fede fada » 12/05/08, 11:05

Hallo Jime,
Wat een teleurstelling!
Je laatste 2 berichten laten me sprakeloos achter ... maar ik kan nog steeds schrijven : Mrgreen:
Ik begrijp uw standpunt en ik moet zeggen dat ik er niet ver vandaan ben!
Ik heb nog steeds geen significante resultaten en ben gestopt met het bellen van hypnow. Het enige dat mij hoop geeft, is de montage van mijn collega met de rookmachine. Ik denk dat ik er een ga bestellen en ervoor ga, ik moet dit echt proberen voordat ik helemaal wanhopig ben.
Nog steeds 100 € om te investeren in de vervaging, maar als het niets verbetert, zeg ik tegen mezelf dat ik het altijd op ebay kan doorverkopen.
Op dit moment ben ik bezig met het installeren van dual fuel en nog veel meer. Plots sleept het ...

--- Alleen degenen die niets doen, maken geen fouten ---
Het is een stelregel die ik altijd voor ogen heb bij wat ik onderneem en die me helpt te accepteren dat dingen niet lopen zoals ik had gehoopt, de Coué-methode in zekere zin.

Ik houd je natuurlijk op de hoogte zodra het klaar is, maar voorlopig niet.
Veel succes in de tussentijd met je tests, Jime. Ik ben van harte met je mee.

A bientôt.

Fred
0 x
TOTAAL: Je komt niet meer thuis.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 13/05/08, 02:06

Dag

Het zou interessant zijn om te weten waarom dit niet werkt
en om het geluid van de klokken te hebben van degenen die een resultaat hebben
Op welk type route, waterverbruik, etc.
Weet hoeveel verkocht of gebouwd is .. we zouden erover moeten horen.

het is de montage van mijn collega met de rookmachine. Ik denk dat ik er een ga bestellen en ervoor ga, ik moet dit echt proberen voordat ik helemaal wanhopig ben.
Nog steeds 100 € om te investeren in de vervaging, maar als het niets verbetert, zeg ik tegen mezelf dat ik het altijd op ebay kan doorverkopen.


Leen die van je collega voor een weekend en maak een grote testreis, je zult het repareren voordat je koopt

In een doping met water zijn er 3-partijen om te overwegen
Wat de reactor ingaat (de belangrijkste) de manier waarop erin wordt gegaan, gaat naar het inlaatspruitstuk en de reactor (het minst belangrijk)




Andre
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 13/05/08, 04:48

Dag

Het zou interessant zijn om te weten waarom dit niet werkt


Misschien is de reactoruitlaat t ° c, heb ik een veel hogere temperatuur met de zelfgemaakte reactor, warmt de retrokit niet genoeg op?

Of het constante niveau dat te veel water stuurt en de reactor overspoelt, maar ik heb verschillende niveaus van waterverbruik geprobeerd, van bijna niets tot 2L / u

Toen had ik bij de reactoruitlaat een buis van 12x14, misschien te groot, maar ik probeerde ook een 8x10
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 27/05/08, 17:18

Dag

Gelukkig einde voor mijn appel, na een geweldig kabaal, biedt hypnow aan om me de retrokit te vergoeden, die ik duidelijk heb geaccepteerd.
Het pakket vertrekt morgen.
0 x
el fede fada
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 11/03/08, 18:49
Plaats: Ardeche Frankrijk




par el fede fada » 28/05/08, 07:18

Hallo Jime, hallo iedereen,

Goed nieuws. Je moet inderdaad een duivelshooi hebben gemaakt.
Wat betreft de mijne, ik heb het verplaatst.
18 cm dichter bij de motor en de motorafvoerslang 30 cm ingekort. Geen verandering van verbruik!
Dus heb ik de uitlaat van het luchtfilter met een diameter van 55 mm op 38 mm geklemd.
Het borrelen is veel intenser. Test bezig.
Als ik nog steeds geen resultaten heb, zal ik de flens verwijderen en een vernevelaar installeren.
Mijn collega reed een beetje zonder fogger, met de simpele bubbler en zijn retrokit leverde niets op. Alles zit blijkbaar in deze bubbler.
Ik zal het je laten weten.

Fred
0 x
TOTAAL: Je komt niet meer thuis.
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 18/08/08, 16:07

Dag

Ik heb de volledige terugbetaling voor de retrokit eind juli ontvangen ....
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 18/08/08, 16:47

geweldig ! niemand begrijpt het, het werkt, niet altijd, het is een anti-zakelijk proces :D
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 13/09/08, 17:52

In elk geval is het eerlijk van hun kant, dat ben ik hun verschuldigd, hij had me Niet kunnen vertellen
maar zoals u zegt, moet het niet gemakkelijk zijn om een ​​product te verkopen dat voor de een goede resultaten geeft en voor de ander geen resultaten
en toch is het niet omdat ik tijd heb besteed aan de instellingen
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten