Mercedes 508-doping: zelfgemaakte reactor

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 21/09/08, 19:36

Eigenlijk wil ik deze bufferruimte alleen gebruiken voor korte stops of vertragingen (1 rood licht of 1 rotonde hier en daar op landwegen) waarbij de reactor geen tijd heeft om af te koelen. Anders begin ik bij koud starten met de gvi droog, ik injecteer alleen water als de motor warm is, een paar minuten na het starten.

Waarom 2 inlaatleidingen in de lucht- en waterleiding? één luchtkanaal en je voegt water toe in hetzelfde kanaal..

om het ingewikkeld te maken :d
met mijn druppelsysteem heb ik, zodra de magneetklep is afgesloten, water net onder de inlaat van de gvi, dit is de plaats die ik heb gekozen voor de heteluchtkraan die uit de motor komt
maar het is waar dat als ik het T-stuk hoger richting de tank had gezet, het hetzelfde was, in beide gevallen moet je oppassen dat je niet te veel water stuurt als de motor stationair draait, anders vult de luchtinlaat van de pijp zich met water

De beschikbare warmte in de uitlaat is afhankelijk van de diesel die wordt verbruikt met een bepaalde traagheid
het waterverbruik is gerelateerd aan de verbruikte diesel

1,2 liter voor een verbruik van 6 liter diesel in mijn geval


voor de rover gebruik ik 0,3 liter water voor 5 liter go, de motor is 2000 cm3 en 80 pk
voor de 508, met een motor van 3700 cm3 en 80 pk, denk ik dat het tussen de 0,8 en 1,5 liter water is, of iets meer voor 10 liter. Nu heb ik geld nodig om de tank te vullen en tests te doen :frons:
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 10/10/08, 12:24

Bonjour à tous

Hier is goed nieuws: Technische inspectie OK

de controller
--wat is deze waterleiding die in de uitlaat gaat??
Moi
-- het is een systeem om minder te vervuilen en te consumeren, door doping met water.
de man lacht,
-- de 508 was gedoteerd met water, nog nooit eerder gezien, zei hij

Ondertussen arriveert er een tweede controleur die mij uitlegt dat hij een waterstofelektrolysesysteem in zijn auto heeft opgezet, van daaruit begreep ik dat mijn Pantone als een brief op de post zou gaan, er staat niets op het CT-rapport ...

Dat betekent ook niet dat het legaal is, maar de inspecteur had er op geen enkele manier last van en ik ging met rust!!

Opaciteitsniveau C1=1,44m-1 C2=1,35m-1, minder interessant resultaat dan twee maanden geleden, maar de reactor liep onder water tijdens de test, de vrachtwagen wachtte te lang voordat hij de test uitvoerde en ik stuurde te veel water naar de kou reactor. Het is echter interessant, ik kan het vergelijken met mijn test van twee maanden geleden en met de hete reactor
C1=1,16m-1 et C2=1,03m-1
Deze keer zat ik op 30% olie en 70% go, terwijl ik de vorige keer 100% go draaide
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 07/02/09, 19:50

0 x
stinkdier6
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 18/03/09, 21:59
Plaats: lot 46 heilige cere

Kunt u het vinden of uw magneetventiel?




par stinkdier6 » 21/04/09, 15:39

hier staat mijn vraag in de titel, ik heb er veel gevonden, maar in 24v doe het niet voor een auto of met een omvormer, maar het zou gemakkelijker zijn om de juiste te vinden!
hier is het infuus slechts een mondstuk met een balletje erin? Ik heb er een paar gevonden, maar die zijn niet verstelbaar, er zijn verschillende soorten (verschillende hoeveelheden per uur) en ik heb het geprobeerd, het werkt best goed, maar het debiet is klein en een beetje hoog, het is niet verstelbaar?
Het ideale zou zijn om voortdurend de hoeveelheid verzonden water te controleren, maar het is niet eenvoudig om te weten wanneer de beste opbrengst is!
Hier volg ik je experimenten op de voet, dit systeem is erg interessant, het werkt goed, je hoeft het alleen maar aan te passen! bedankt voor de antwoorden en misschien tot snel op de weg!
0 x
zolang er duisternis is, is er hoop!
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 21/04/09, 18:34

bij aeden kostte het me een kwartier om het te onthouden, het 1euro-model

aansluiting:packODE ODE aansluitpakket
+
magneetventiel: OD24 magneetventiel ODE 240

Ze maken deze ref niet meer, maar er zijn gelijkwaardige modellen

mijn druppelaar is van het type met naaldventiel, hiermee kan ik het water afsluiten en vervolgens mijn stroom aanpassen zoals ik wil, op de rover ga ik naar 0.3 l/uur, dus een zeer lage stroom kan ik doen meer minder als ik het wilde, maximale stroom: nooit gemeten, maar veel te veel vergeleken met mijn zelfs vraatzuchtige behoeften op de 508

Met mijn kraan kan ik dus een debiet van 0 liter per uur instellen tot minimaal 5L per uur, dus een ideaal instelbereik voor het leveren van de GVI

voor de hoeveelheid water meen ik me te herinneren dat André zei dat de behoefte niet zo heel erg varieerde tussen 60 en 100 km/u

concentreer u dus op het waterverbruik bij 90-100 km/u
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 163-gasten