Ecological Research Association

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
sylveno
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 23/06/04, 14:23

Ecological Research Association




par sylveno » 09/08/04, 10:27

Wij vertegenwoordigen een vereniging die bereid is te investeren in de creatie en distributie van Pantone-reactoren.
Als u over montagevaardigheden beschikt, hebben wij wellicht de middelen om uw knowhow te promoten.
Neem contact met ons op.
Wij garanderen dat wij geen winstoogmerk hebben.
sylvie.enoch@wanadoo.fr
0 x
philflamine
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 06/05/04, 17:34




par philflamine » 09/08/04, 15:23

Hallo Sylveno, kun je ons iets meer vertellen over je vereniging? ;)

In ieder geval gefeliciteerd met je project!



Uit welke regio kom je?
0 x
sylveno
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 23/06/04, 14:23




par sylveno » 09/08/04, 18:54

En daar heb je het, sinds ik vanochtend het onderwerp opende, ben ik lid geworden. Nou, ik hoop dat het serieus is...
Ik heb trouwens de intro van de webmaster gezien: je zoekt naar wat ik aanbied. Tot dan toe wist ik het niet zeker, dus 'sprak' ik heimelijk, maar nu is het hier:
Er zijn verschillende leden van de vereniging die meer dan gemotiveerd zijn en we hebben geld om te investeren (geen grote rijkdom maar toch niet slecht voor een vereniging) in de verspreiding van de Pantone-reactor. Helaas beschikken we niet over de technische vaardigheden.
Ons project zou zijn om een ​​prototype te hebben dat we kunnen tentoonstellen op biologische beurzen (en ook op niet-biologische beurzen, daar is geen reden voor) om zo veel mogelijk publiek te bereiken.
De verborgen hoop is ervoor te zorgen dat ambtenaren zo snel mogelijk worden geconfronteerd met het voldongen feit van ‘brandstofwater’, zonder dat er een weg terug meer mogelijk is.
Om een ​​onderwerp op te pikken dat elders is ontwikkeld: laten we elkaar ontmoeten, groepsvaardigheden!!!
0 x
sylveno
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 23/06/04, 14:23




par sylveno » 09/08/04, 20:25

Gelukkig kon ik de meeste leden van de vereniging snel aanraken. We bieden u data om uit te kiezen om elkaar te ontmoeten in het Barthes eco-gehucht in Tarn:
15 - 18 oktober
5 - November 8
3-6 december
10-13 december
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 11/08/04, 13:58

Maar het zijn goede mensen!!

We kunnen meer details krijgen over de vereniging, wie je bent, wat je doet en zo? (website ??)

Anders is het voor de data en de ontmoetingsplaats niet super praktisch...
0 x
philflamine
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 06/05/04, 17:34




par philflamine » 11/08/04, 14:19

Nee, het is niet naast de deur... nou, ik kan altijd een ouderwets vliegticket naar Carcassonne nemen, maar ik weet niet zeker of het allemaal erg samenhangend is :rolleyes: :D
0 x
sylveno
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 23/06/04, 14:23




par sylveno » 12/08/04, 08:18

Het is een vereniging uit 1901 die tot doel heeft alles te ontwikkelen dat betrekking heeft op zowel milieu- als relationele ecologie. er is momenteel een intense activiteit rond de tweede soort. We willen ons nu richten op het milieu ... vandaar de interesse hiervoor forum.
Voor zover ik weet kun je net zo goed in China wonen, hoe kies je een locatie en data die rationeel voor iedereen geschikt zijn?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 12/08/04, 20:13

Hoe dan ook, een van de meest competente mensen in Frankrijk op Pantone is Christophe, de webmaster. Dat denk ik echt.

We zullen zien welke reactie hij op dit bericht zal geven.

Anders neem ik aan dat deze discretie voor uw vereniging bedoeld is?!


A+
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 13/08/04, 08:41

Als ik de woorden lees: investeren, sub, lucratief, verspreiding, maximaal aantal mensen... ben ik niet zeker van de echte onbaatzuchtige wens van uw project.

En zoals Loxo zegt...wat is jouw associatie eigenlijk?
Het is allemaal leuk en aardig om te beweren een vereniging te zijn, zonder zelfs maar de naam te noemen....en de contactgegevens?

Vanuit praktisch oogpunt: alle informatie voor het maken van een Pantone-demonstratie-engine staat op de Quanthomme-website. Heeft u anders de capaciteit om in te huren?
0 x
sylveno
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 23/06/04, 14:23




par sylveno » 14/08/04, 20:49

Ik heb het echt geprobeerd en ik geloofde echt dat ik transparant was. Zoals...
Naam van de vereniging: ecogehucht Barthés.
ref JO van 2 oktober 99: 1691. pagina 4216.
Ik wil je graag de status sturen, maar ik weet niet hoe.
Ja, ik heb het over geld. Waarom niet als de kas vol is en de AVA die begin augustus plaatsvond besloot te investeren in een demomodel om geld binnen te halen bij de vereniging.
En ja, ik denk ook echt dat het groeperen van “zoveel mensen” rond een project meer resultaten oplevert dan alleen blijven.
Dus als je net als wij denkt dat de aarde in gevaar is (en ik sta niet bekend als sentimenteel), waarom dan dit wantrouwen?
Oké, dat is alles, ben je gerustgesteld?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 76-gasten