Na het testen 2cv6

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Na het testen 2cv6




par denis » 26/01/06, 17:31

:D hallo, dat is het, het verbruik is gemaakt over 150 km (het is niet veel, maar ik was ongeduldig) besparing van 1l/100 geprobeerd op bergweg met vlakke fouten met warm water van 70/80°.Het is goed, maar ik wil weer naar beneden, het is slechts 10%!!, en jawel dit machtsmonster : Cheesy: verbruikt 9.5L/100. De dubbele body is hebzuchtig!!. Helaas heb ik een groot lek bij de doos en ik kan niet zien waar... Ik moet dit probleem oplossen om door te gaan :onheil:
om alleen het verbruik op een deuch te verlagen, denk ik dat je de grote carb moet afvuren en 2 motorcarburateurs 1 voor elke cyl moet plaatsen. maar wat mij interesseert is de o voor mijn andere voertuigen (bmw 528iet focus tdi 2001) goed, : Lol: a+
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 26/01/06, 19:46

dat is geweldig! je hebt al resultaat terwijl we in het koude seizoen zitten.
Ik kreeg te horen dat de pantone een inbraakperiode van ongeveer twintig uur eiste... om te controleren.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

2CV6




par denis » 26/01/06, 21:03

Ik heb al resultaten gehad, dat is waar, maar als de prestatie na 20 uur gebruik komt, ga ik nog steeds bevriezen en heb ik geen speciale cd's nodig om motorgeluid te krijgen. : Cheesy: .nou dat is het ik repareerde het lek van de doos, een schroef was weg, hallo het lek !!, we moesten de doos van de steun tillen, eindelijk, het is geregeld, ik heb het niveau opnieuw gedaan en zou! zeker nu de sneeuw eraan komt!!: veel beter dan bmw op de sneeuw : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 26/01/06, 21:25

Weet je, we kunnen resultaten boeken in minder dan een minuut bij drieduizend omwentelingen (op een krachtbank!) Als je daar zin in hebt?! en nogmaals voor jullie allemaal! :D
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

2CV6




par denis » 26/01/06, 21:37

voor een proefrit weet ik het niet en niemand die dat heeft, dus ik probeer toch echt: dezelfde pomp, dezelfde hoeveelheid benzine en dezelfde rit (ideaal). Met dezelfde snelheid (gemakkelijk in een eend vaak op volle snelheid!) en hetzelfde rijgedrag zouden we uiteindelijk, als we terug zouden kunnen komen op dit type auto, veel minder gestrest zijn door de radars; maar blijft het geluid en het relatieve comfort, hoewel het voor de achterkant geweldig is! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 26/01/06, 21:53

Ik kan misschien vinden dat je kunt verhuizen met je 2cv!
en vertel me dat je uitlaatlijn in tweeën is, lijkt mij?
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

2CV6




par denis » 26/01/06, 23:40

ja de uitlaat is in 2;1 per cil. die aansluiten op potten van detente. Mijn reactor is op uitlaat L. directe output cyl., de kant D heeft een dynamobevestiging. Om te rijden, rolt hij, maar hey, het is een deuch! Grenoble, is het ver? :?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 27/01/06, 05:23

Hallo, Dennis
Je gaat iets te steil uit van het basisverbruik van 9,5 liter op 100km, voor een kleine 2 cilinder motor cilinders zo groot als een blikje.. er moet ergens een tuning probleem zijn, ik denk niet dat je ga je je probleem oplossen met 2 carburateurs, dat is moeilijker af te stellen.
Normaal gesproken ben je bij een dubbele carrosserie als je alleen op de eerste carrosserie rijdt zuiniger dan op een unibody.
Ofwel uw niveau in de tank is te hoog (vouw ​​de vlotterpeddel in) of iemand heeft de hoofdsproeier vervangen of geboord, controleer of de ontstekingsvervroeging goed is afgesteld (een gebrek aan vervroeging leidt tot overmatig verbruik)
Om goede testen te doen moet je beginnen met een redelijk goed afgestelde motor, dan vergelijk je met de panton anders als je achteraf de afstellingen doet weet je niet meer of het de reactor of de motor is die veranderd is,
Ik heb de indruk dat je het dubbele consumeert van wat normaal zou moeten zijn,
Maar je hebt de juiste motor om waterdopingtests te doen
bij normaal rijden is er altijd vraag naar de motor, en door de hitte van een luchtgekoelde motor kan deze in de uitlaat oplopen tot 750c, zelfs bijna 800c op een heuvel als je carburateur mager is afgesteld, heb je er alle belang bij om te werken de rijkdom goed aangepast, dezelfde neiging tot magerheid, je hebt de maximale warmte in de uitlaat en een goede opbrengst in de reactor (zonder in overdrijving van armoede te vervallen
De uitlaatkleppen in een luchtmotor zijn gemakkelijker te verbranden, vooral als u nog steeds in het tapijt rijdt)
het teken van een gebrek aan vooruitgang de hete motor een plotselinge acceleratie de motor wordt aarzelend (gebrek aan vooruitgang)
Als aan de ene kant, bij plotseling accelereren, een klop te vroeg is, is een lichte klop acceptabel.
Als de carburatie goed is moet de uitlaat een grijze kleur hebben, met de doping wordt hij wit als melk
evenals de kaarsen wordt de olie schoon en zal het olieverbruik afnemen

Andre
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

2CV6




par denis » 27/01/06, 08:22

slet andre, voor de tweede, dat is het, het is een kleine 602cc motor, maar hij forceert vaak zijn max, hij heeft 3 km, dus in goede staat (de eerste auto van mijn vrouw in 65000 en ze had 1km). vader had een acadiane, het was mijn eerste auto die de deur uitging, hij was nieuw en het is het verbruik dat ik toen al een aantal jaren had lijkt veel, maar met de 1989l tank heb ik geloof ik 29000 tot 20 km gereden afhankelijk bij het rijden zijn dit auto's die worden gebruikt voor korte landritten, voor het verbruik kijk ik naar grotere km's, het is beter om een ​​​​grote motor te hebben die zonder kracht draait.. .. :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 27/01/06, 09:01

Hoi Dennis
Voor het verbruik ben ik het enigszins eens met André want ik had een 3cv (vriend 6 = zelfde motor en carburateur) in 76 en mijn verbruik door de Chalon-Nevers tocht (Morvan) een jaar lang elke week te doen en mijn verbruik was 8 a 8.5 max
Ik heb een 2 pk 4 van 75 (38000 km) en het verbruik zonder voet aan de grond te zetten is 6 l/100
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten