waterinjectie methoden in pantone / motor

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 09/09/07, 12:05

zac schreef:hoi lio

op GE is het "spad" -systeem nikkel.



Hallo allemaal :D

nou, het is de lasser die niet blij zal zijn : Lol: , ik ben het die een beetje ingesneden is om de GV... minder omslachtig te maken! maar bij nader inzien, een kleine horizontale buleur ... hummm ... het moet voorbij!

de eerste montage gedaan door de vereniging was een R21, met een man die het trucje goed kent, is hij vertrokken naar de bubbler (100 mm vierkante buis)... daar doen we 100% zelf, dus we stellen veel vragen : Lol: maar we gaan van alles een beetje testen om onze mening te vormen! ons prototype staat het toe.

voor Andreas:

bedankt voor deze gedetailleerde feedback, het is altijd een plezier om je te lezen :D
je hebt een belangrijk detail naar voren gebracht, de kwaliteit van het water !!!
onze groepen zijn voorbestemd om op tournee te gaan in de landen van het Zuiden... ons eerste project is in TOGO!
dus echt, we gaan ons meer concentreren op de bubbler... maar we gaan er nog over nadenken, om een ​​systeem te vinden tussen de GV en de bubbler...

A+

PS: onze GE: Pnom = 4,5kW, Pmax 5kW; 418cc-motor 5,9 kW / 8 pk / 3000 tpm
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 09/09/07, 15:36

lio74 schreef:je hebt een belangrijk detail naar voren gebracht, de kwaliteit van het water !!!
onze groepen zijn voorbestemd om op tournee te gaan in de landen van het Zuiden... ons eerste project is in TOGO!
dus echt, we gaan ons meer concentreren op de bubbler... maar we gaan er nog over nadenken, om een ​​systeem te vinden tussen de GV en de bubbler...

A+

PS: onze GE: Pnom = 4,5kW, Pmax 5kW; 418cc-motor 5,9 kW / 8 pk / 3000 tpm


welkom

enkele of dubbele cilinder? Als het mono is, zorg dan voor een mob-klep (103 impec pigeot) op de pantone-uitlaat.

H²O+ shit=spad (of vergelijkbaar) met grote afvoer beneden; anders gedoe gegarandeerd in werking :onheil:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 09/09/07, 15:49

welkom terug!

het is een mono! nou daar zal ik een post moeten openen... ik zal vanmiddag de schema's scannen!

zac schreef:H²O+ shit=spad (of vergelijkbaar) met grote afvoer beneden; anders gedoe gegarandeerd in werking :onheil:
@+


ja, ik stel me de melasse op de bodem van de bubbler voor ... je hoeft alleen maar een inspectieluik te voorzien om de zuigmond naar de bodem te laten gaan : Lol: : Lol: : Cheesy: :!:

Doei !
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
fc89
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 170
Inschrijving: 20/10/07, 20:01




par fc89 » 25/11/07, 12:42

Hallo Andrew,

Ik ben van plan een Gillier-Pantone-reactor op mijn voertuig te installeren.
De goede werking van de laatste vereist een goede warmte, momenteel zijn veel van deze assemblages gemaakt van zacht ijzer of roestvrij staal.
Zit er oxidatie in?
Kunnen we het in koper maken?

A+
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/11/07, 15:29

Dag
fc89 schreef:Hallo Andrew,

Ik ben van plan een Gillier-Pantone-reactor op mijn voertuig te installeren.
De goede werking van de laatste vereist een goede warmte, momenteel zijn veel van deze assemblages gemaakt van zacht ijzer of roestvrij staal.
Zit er oxidatie in?
Kunnen we het in koper maken?

A+


In koper raad ik niet aan ..

In staal werkt het, ik denk dat Zac zojuist zwart ijzer heeft gebruikt

Persoonlijk gezien dat het werk praktisch hetzelfde is, geef ik de voorkeur aan roestvrij staal, in ieder geval voor de staaf, indien mogelijk de hele reactor

Het verbetert niet veel in vergelijking met staal.
Maar als u weinig met het voertuig rijdt, of door slechte instellingen te volgen, de reactor vaak verdrinkt, of u hem bij lage temperatuur laat werken, is er interne oxidatie van de staafreactor.

Een goed ontworpen reactor en goed geplaatst in een uitlaat die je jarenlang niet aanraakt. De enige plaatsen die je zult aanpassen, zijn de accessoires eromheen. dus vanaf de ingang en uitgang van de reactor moet het gemakkelijk te demonteren zijn

de plaatsen waar je naartoe gaat is de venturi in het inlaatspruitstuk en de reactor die je binnengaat als je GV, bubbler of iets anders gebruikt
Andre
0 x
fc89
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 170
Inschrijving: 20/10/07, 20:01




par fc89 » 25/11/07, 19:15

Bonsoir,

Ik stelde mezelf de vraag om de materialen te gebruiken die de beste thermische geleidbaarheid hebben of die het beste bestand zijn tegen oxidatie.
Ik denk door de GV te gebruiken, geen vervuiling in het water.
Ik ben van plan een gefaseerde reactor te maken om zoveel mogelijk te profiteren van de hitte van de uitlaat.

A+
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten