Zoek gevonden 51 resultaten

par MobyleX
29/11/05, 00:06
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Lijst van de meest milieuvriendelijke auto's
antwoorden: 34
views: 31292

Het is noodzakelijk om in massa te denken en niet in volume... in ieder geval zijn deze cijfers onbeduidend aangezien een auto van 1,5 liter cilinderinhoud die draait met 2000 tpm 90 liter lucht per uur opzuigt (lage schatting). 000 L... Uh... 3000L gas per uur bij 90000 tpm, ja bij vollast, bij...
par MobyleX
27/11/05, 23:51
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1287429

Bovendien was er in de bubbels noodzakelijkerwijs de perfecte verhouding zuurstof / waterstof !! Vandaar de explosie denk ik. Omdat alleen waterstof verbrand lijkt mij, door te combineren met de zuurstof in de lucht? Trouwens, we moeten een experiment proberen waar ik gisteravond aan dacht. Voltooi een serie...
par MobyleX
20/11/05, 23:29
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Injectie van water / stoom in een motor?
antwoorden: 21
views: 52192

Voor montage met toegankelijke hardware (die ik niet heb): Directe injectie benzinemotor, benzinemotor carburateur herstel en montage op het motorspruitstuk met directe injectie, directe injectie tijdverschuiving en vervanging van de benzine door water om ze te injecteren...
par MobyleX
19/11/05, 00:18
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Injectie van water / stoom in een motor?
antwoorden: 21
views: 52192

Wat ik zou willen proberen is een directe injectie van water onder hoge druk en bij 200°C in de cilinders net na ontsteking. Met een door een elektromagneet aangestuurde injector, bijvoorbeeld een common rail type. de hoogspanning van de ontsteking zal worden gebruikt nadat deze door een spoel is gegaan (om 12...
par MobyleX
19/11/05, 00:06
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Overwinning !!! Pantone op TF1 op het PPDA-journaal
antwoorden: 25
views: 26318

Oké, bedankt voor de info, maar cb is er een publiek bij LCI in vergelijking met TF1? 10%? Het effect zal daarom veel minder groot zijn dan dat van TF1....Toch had TF1 mij in deze als wetenschappelijk adviseur kunnen aannemen...Hun rapport zou nog geloofwaardiger zijn geweest! Nou ja, want daar in deze ...
par MobyleX
11/10/05, 00:14
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Het maken van een economische elektrische fiets
antwoorden: 759
views: 813874

Ik ben van mening dat vanuit het oogpunt van de wet in Frankrijk een "fiets" (ongeacht het aantal wielen?) met een elektromotor alleen als een fiets wordt beschouwd als de elektrische ondersteuning niet permanent is, maar wordt geactiveerd tijdens het trappen (en gestopt wanneer u stopt met trappen). Juist: ik ging naar de woonkamer van...
par MobyleX
03/10/05, 00:11
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Uitleg pantone: scripties en hypothesen
antwoorden: 62
views: 95705

Of anders, het is een heel ander fenomeen! :unsure: Zou het een plasma kunnen zijn dat het mengsel niet tot ontploffing brengt maar het behandelt? :blink: Ik blijf kijken! Uh... weet je zeker dat je blijft in wat wij "wetenschappelijk" noemen? Ik ben mijn theorie opnieuw aan het posten (een beetje verbeterd), wat het voordeel heeft dat het eenvoudig is en...
par MobyleX
02/10/05, 23:51
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Hoe een benzinemotor te pantoniseren?
antwoorden: 2
views: 6805

Wat moet ik doen zodat mijn auto minder verbruikt en meer autonomie heeft?? Ruim voor de pantone is er: _de magneten op de brandstofinlaat, _de verwarmde brandstofinlaat, _de turbulentiegenerator, _aceton, _waterinjectie. Natuurlijk werken al deze systemen meer of...
par MobyleX
29/09/05, 22:41
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Terugwinning van methaan uit koeien
antwoorden: 18
views: 34316

Ik had erover nagedacht, maar als de koe besluit te plassen (om naar de wc te gaan), hoe doet ze het dan met haar slang in haar kont?
par MobyleX
29/09/05, 22:38
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Wie van jullie is tevreden met zijn materiële leven?
antwoorden: 76
views: 60620

Cuicui schreef:Door naar jezelf te luisteren (in het bijzonder naar fysieke gewaarwordingen), kan men dit onbewuste lijden bewust maken om zichzelf ervan te zuiveren, en leven door meer te handelen voor plezier. :P en minder per behoefte :(

Wat bedoel je met "luister naar jezelf"?

Zoek Geavanceerd zoeken