Zoek gevonden 3 resultaten

par MadStef
11/12/04, 10:03
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: [HVB] koolzaadolie of zonnebloemolie
antwoorden: 7
views: 12481

Van wat ik kan lezen, is koolzaad momenteel niet echt ontwikkeld, Lapi geeft ons meer precieze informatie over dit onderwerp... Aan de andere kant lijken de resultaten beter voor zonnebloem. Van dat laatste heb ik helaas geen recente cijfers, mijn regio produceert meer koolzaad...
par MadStef
29/11/04, 21:44
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: [HVB] koolzaadolie of zonnebloemolie
antwoorden: 7
views: 12481

hallo voor zonnebloemolie vinden we 2 tot 3% verlies bij hoge snelheid, dat wil zeggen 3 tot 4 km / ha achtergrond, aan de andere kant zag ik dat ik weet niet waar tests op colsa werden uitgevoerd op tractoren de resultaten op 100 machines over 1 jaar werken de helft niet meer 30% we hadden serieuze pannes dus 20...
par MadStef
03/11/04, 22:52
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: [HVB] koolzaadolie of zonnebloemolie
antwoorden: 7
views: 12481

Hallo allemaal, Door verschillende documenten te lezen die ik van het net heb gehaald, vind ik veel "papieren" over zonnebloemolie als vervanging voor diesel, maar niets over koolzaadolie. Is het rendement minder? Moeilijker te implementeren? Niet levensvatbaar? Niet genoeg gestudeerd? Wie heeft er links...

Zoek Geavanceerd zoeken