De leugens van milieuactivisme over vervuiling

Bespreking van methoden voor de sanering en de controle van de luchtkwaliteit.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De leugens van milieuactivisme over vervuiling




par Exnihiloest » 15/12/20, 19:24

Janic schreef:
of anders dat het afkomstig is van incompetente vuiligheid die niets van wetenschap begrijpt.
en daar maak je dan deel van uit!
Was jij het of ik die deze incompetente mensen in kwestie heeft grootgebracht?Argumentum ad personam => prullenbak, mijn spiegelbeeld, in vergelijking, was dat je er deel van uitmaakte! incompetente vuiligheid die niets van wetenschap begrijpt. alsof jij jij gesteld in absolute typeverwijzing! Het is inderdaad trots en dom!

Het 'Argumentum ad personam' is een pseudo-argument tegen een specifieke debater, door zichzelf aan te vallen. Het heeft niets te maken met kritiek op een groep in het algemeen.
Uw samensmelting is een volledige ontkenning van retoriek.

Aan de andere kant als ik zeg: "janic toont ons nogmaals zijn onwetendheid en zijn onvermogen om intelligent te praten, dat wil zeggen om over het onderwerp te spreken in plaats van over de persoon die sprak", dit is, zoals u deed, een ad personam argument. Zie je het verschil? Dat zou me verbazen : Lol: : Roll:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De leugens van milieuactivisme over vervuiling




par Janic » 15/12/20, 20:17

examen
Het 'Argumentum ad personam' is een pseudo-argument tegen een specifieke debater, die het op zichzelf uitdaagt en heeft niets te maken met het bekritiseren van een groep in het algemeen.
Uw samensmelting is een volledige ontkenning van retoriek.
Aan de andere kant, als ik zeg: "janic toont ons nogmaals zijn onwetendheid en zijn onvermogen om intelligent te praten, dat wil zeggen om over het onderwerp te spreken in plaats van over de persoon die sprak", daar is het, zoals je hebt het gehaald, een ad personam argument ". Zie je het verschil? Dat zou me verbazen

RHETORIC, zelfstandig naamwoord. fem. en adj.
I. - Subst. fem.
A. - Discourse-techniek; set regels, procedures die de kunst van goed spreken vormen, welsprekendheid.

Bah, probeer ik het dan te begrijpen? Bijvoorbeeld:
Forhorse schreef: Je moet in de prullenbak gooien, jij en je misselijkmakende onderdanen ...
De mening van de fascisten die de vrijheid van meningsuiting aanvallen, niets om je zorgen over te maken.
Hoe te begrijpen, hier als er een ad personam-argument is. "Is Forhorse facho's of un facho?
of anders dat het afkomstig is van incompetente vuiligheid die niets van wetenschap begrijpt.
en daar maak je dan deel van uit! Best stom
Ik had dan moeten antwoorden: " De mening van de fascisten die de vrijheid van meningsuiting aanvallen, niets om je zorgen over te maken »De fascisten zijn, in uw logica, duidelijk niet u
Daar ook ! had ik moeten zeggen: "Mikte je op iemand of is het slechts een indruk, op de vermeende incompetentie van wie weet wie of wat en kun jij er dus ook deel van uitmaken? " Maar u beschouwt uzelf wel als de verwijzing naar wie de incompetente in kwestie moet vergelijken.
Je gaat nee zeggen "tegen de wetenschap"! Natuurlijk, maar welke en bent u weer de maatstaf waartegen deze incompetente mensen zich naar uw oordeel moeten vergelijken?

Argumentatie ad personam
Moet niet worden verward met Argumentum ad hominem.
In een argument verwijst het ad personam-argument naar een persoonlijke aanval van een van de partijen op de tegenpartij niet gerelateerd aan de inhoud van het debat.

Was dit een inhoudelijk debat of niet? RHETORIC!?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Re: De leugens van milieuactivisme over vervuiling




par Forhorse » 15/12/20, 22:13

Exnihiloest schreef:
De mening van de fascisten die de vrijheid van meningsuiting aanvallen, niets om je zorgen over te maken.


En hoe zit het met de fascisten die de werkelijkheid proberen te veranderen voor hun eigen voordeel ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De leugens van milieuactivisme over vervuiling




par Exnihiloest » 16/12/20, 20:57

Forhorse schreef:
Exnihiloest schreef:
De mening van de fascisten die de vrijheid van meningsuiting aanvallen, niets om je zorgen over te maken.


En hoe zit het met de fascisten die de werkelijkheid proberen te veranderen voor hun eigen voordeel ...

Onderzoek uw ziel en u zult weten wat u erover moet zeggen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Re: De leugens van milieuactivisme over vervuiling




par Forhorse » 16/12/20, 22:32

Ik ga niet verder forums klimaatscepticus om te proberen mensen mij verkeerd te informeren ...
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De leugens van milieuactivisme over vervuiling




par ABC2019 » 16/12/20, 23:26

Forhorse schreef:Ik ga niet verder forums klimaatscepticus om te proberen mensen mij verkeerd te informeren ...

dat is precies wat er moet gebeuren, ga door forums chat met mensen die niet denken zoals jij (kijk bijvoorbeeld naar mij met de JOER's : Mrgreen: ). Anders sluit je jezelf op in een bubbel van filters of denk je dat je gelijk hebt, simpelweg omdat je alleen praat met degenen die jouw mening delen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De leugens van milieuactivisme over vervuiling




par Janic » 17/12/20, 07:50

abc
dat is precies wat er moet gebeuren, ga door forums chat met mensen die niet denken zoals jij (kijk bijvoorbeeld naar mij met de JOER's). Anders sluit je jezelf op in een bubbel van filters of denk je dat je gelijk hebt, simpelweg omdat je alleen praat met degenen die jouw mening delen.


nog een mooie parel, en ook hier neemt hij zichzelf weer als referentie van wat hij een discussie noemt. Om een ​​puinhoop te maken, voor het principe, over onderwerpen waar de smerige onwetendheid van wat je zegt manifest is (H, vaccin), is het veel erger dan jezelf alleen in een luchtbel op te sluiten, het is om een ​​verbintenis te manifesteren ... een ongelooflijke domheid door te weigeren te weten, te weten door te doen alsof je het weet, in naam te weten, toegeëigend, van een sciëntisme dat niets wetenschappelijk precies heeft (dit laatste wordt opgemerkt voor een ware geest van nieuwsgierigheid niet-selectief ; thuis afwezig, en je fijne team, zoals iedereen zal hebben gemerkt!) : Cheesy:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Re: De leugens van milieuactivisme over vervuiling




par Forhorse » 17/12/20, 07:52

We beginnen met het willen veranderen van de mening van mensen die niet denken zoals wij (om ze 'weer op het goede spoor te zetten') en de volgende stap is zuivering ...
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De leugens van milieuactivisme over vervuiling




par Janic » 17/12/20, 08:04

Forhorse »17/12/20, 08:52

We beginnen met het willen veranderen van de mening van mensen die niet denken zoals wij (om ze 'weer op het goede spoor te zetten') en de volgende stap is zuivering ...
Doet me ergens aan denken, maar ik weet niet wat? De inquisitie? Nee natuurlijk, er waren alleen maar goede mensen in deze coole community! De Franse revolutie en zijn beroemde guillotine? Nee, natuurlijk! het was alleen voor ... niets zoals nu! Nazisme? Niet meer, ze hebben zoveel goeds gedaan door hun darwinistische selectie! Nee echt ik zie het niet! : Cry:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De leugens van milieuactivisme over vervuiling




par ABC2019 » 17/12/20, 08:15

Forhorse schreef:We beginnen met het willen veranderen van de mening van mensen die niet denken zoals wij (om ze 'weer op het goede spoor te zetten') en de volgende stap is zuivering ...

ach, dat is niet mijn mening. De uitwisselingen tussen wetenschappers zijn juist uitwisselingen van argumenten om duidelijker te proberen te zien, tussen mensen die het a priori niet eens zijn, en in het algemeen maken ze een einde aan de vervolgingen en executies van mensen die dat niet doen 'waren niet in de norm, eerder geleid door religieuze of politieke sekten.

Als je geen onderscheid maakt tussen beperking en discussie, lijkt het me sowieso een beetje serieus ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Luchtvervuiling en oplossingen tegen luchtverontreiniging"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 41-gasten