TPE koolmonoxide

Bespreking van methoden voor de sanering en de controle van de luchtkwaliteit.
Avatar de l'utilisateur
chatoni
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 31/01/07, 11:43

TPE koolmonoxide




par chatoni » 31/01/07, 11:49

Dag
Dit is wat mij brengt, ik moet een TPE doen over koolmonoxide en ik vroeg me af wat de relatie was tussen CO en broeikaseffect :?
Dank u voor uw hulp
0 x
Pastekos
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 30/03/04, 10:57




par Pastekos » 31/01/07, 14:46

Hallo,

voor het broeikaseffect denk ik dat het eerder de CO2 is die verantwoordelijk is.

In feite is het principe dat de laag CO of CO2 die zich in de atmosfeer bevindt een infraroodbarrière vormt die het infrarood blokkeert en dus de warmte die door de aarde wordt uitgestraald en die normaal gesproken de ruimte in gaat.

Dit is het principe van de kas.

Nico.
0 x
piraat
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 09/03/07, 23:38




par piraat » 13/04/07, 21:09

0 x
Een volk dat zijn vrijheid opgeofferd voor de veiligheid verdient noch het een noch het ander!
Avatar de l'utilisateur
pollux
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 07/05/06, 23:08
Plaats: Parijs
x 1




par pollux » 14/04/07, 18:35

BeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeld

als ik dat zie, wil ik echt een ecoterrorist en ecofundamentalist worden, 's nachts 4x4's gaan slopen, ggo-velden maaien, borden, lantaarnpalen en verlichte etalages 's nachts neerschieten, valhekken plaatsen bij alle ingangen naar de periferie...

maar goed, ik zeg tegen mezelf dat ik over een week stoom afblaas in het stemhokje.... het lost niets op, maar het verlicht wel een beetje.

om de 'jonge jongen' te antwoorden: CO heeft geen invloed op het broeikaseffect om de simpele reden dat het een zeer korte levensduur heeft. het oxideert zeer snel door over te gaan naar CO². het is CO² dat het broeikaseffect beïnvloedt. CO (koolmonoxide) is gewoon een gewelddadig gif voor elk levend wezen dat zuurstof nodig heeft om te leven.
het effect van CO op het lichaam is om te binden aan hemoglobine in plaats van O², en om de zuurstof die al in het bloed aanwezig is vast te leggen. dit leidt tot bloedvergiftiging en snelle weefselnecrose, wat in zeer korte tijd tot de dood leidt (gelukkig zonder pijn. Het is de beste manier om zelfmoord te plegen...).
Ik groet bij het passeren van uw tussenkomst die aanzienlijk verschilt van de gebruikelijke verzoeken van studenten die tpe ... u vraagt ​​tenminste niet dat wij het werk voor u doen, en dat is een genoegen.
0 x
kritiek is nodig, maar de uitvinding is van vitaal belang, omdat in een uitvinding is er kritiek op het verdrag ...

Terug naar "Luchtvervuiling en oplossingen tegen luchtverontreiniging"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 38-gasten