Denk na over zijn habitat

Bespreking van methoden voor de sanering en de controle van de luchtkwaliteit.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 29/10/06, 17:12

Natuurlijk is mijn toespraak een beetje overdreven, ik nodig onze lezers eenvoudigweg uit om vragen te stellen.

4 x 9 uur werken is in sommige bedrijven mogelijk en steeds meer vrouwen werken slechts 4 dagen in de week. Als u een klein bedrijf heeft met verafgelegen locaties (type gebouw), is dit heel goed mogelijk, mits u compensatieverlof toekent.

Nadenken over banen op afstand is zeker niet voor iedereen mogelijk en het is in feite een reflectie die werkgevers moeten maken: voor veel functies kun je mensen dicht bij huis vinden en dat is wat gunstig is.

Ik hoop dat je heel gelukkig bent in je diepe Bourgondië waar je zeker minder brandstof hoeft te verbruiken dan iemand uit de Ardennen, maar zijn je reizen, die van je vrouw en je kinderen zo goed mogelijk geregeld? Als mijn dochter naar Luik of Brussel wil, kan ze te voet naar het station gaan.

De telefoon.... Ik loop altijd rond met een enorme agenda met klant- en leveranciersnummers, ik heb kopieën van al mijn technische documenten op cd-rom in de auto, ik controleer de beschikbaarheid van speciale dingen voordat ik ze ophaal, ik bevestig mijn afspraken op afstand: zo vermijdt u honderden kilometers per jaar en bespaart u uren
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
jota
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 269
Inschrijving: 16/08/06, 13:45
Plaats: planeet aarde




par jota » 29/10/06, 17:30

Ik ben inderdaad blij : Cheesy:

Maar zoals je zegt, als het om reizen gaat, heb je een persoonlijk vervoermiddel nodig; Ik ben 10 km van de eerste winkels en scholen.

Daarom richt ik mij eerst op brandstofbesparing.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 29/10/06, 18:14

aan de andere kant ga ik op zondagochtend te voet naar de tempel en de markt, ik heb winkels op 5 minuten lopen, het stadscentrum op 10 minuten lopen, ik zit dichter bij het gemiddelde van mijn klanten, en mijn buren betalen een deel van mijn stookkosten (en andersom)

sterker nog, ik ben vorig jaar om andere redenen verhuisd, voordat ik in een grote villa op 17 hectare woonde. Met mijn jongere kinderen was het veel leuker. Maar ik was toch een half uur met de bus van de stad en de school, maar we moesten de auto nemen toen we het brood waren vergeten.

De fiets is een prima oplossing voor korte boodschappen, maar zó gevaarlijk.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Terug naar "Luchtvervuiling en oplossingen tegen luchtverontreiniging"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 52-gasten