Zoek gevonden 116 resultaten

par LOGIC12
03/12/22, 03:31
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Sudinfo: vals verwarmingsadvies van een pseudo-expert om GEEN energie te besparen!
antwoorden: 25
views: 5276

Re: Sudinfo: vals verwarmingsadvies van een pseudo-expert om GEEN energie te besparen!

hallo, centrale verwarming en elektrische verwarming regelen wij niet op dezelfde manier. Het is ook nodig om het verschil te maken tussen een goed thermisch geïsoleerd huis en niet of weinig geïsoleerd. Een huis dat goed geïsoleerd is, vooral van binnenuit, warmt heel snel op, terwijl een huis dat niet of...
par LOGIC12
16/01/22, 14:20
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zonnefilm op ramen tegen oververhitting in de zomer?
antwoorden: 20
views: 55023

Re: Zonnefilm op ramen tegen oververhitting in de zomer?

De kenmerken van het raam zijn gewijzigd en de fabrikanten die niet voor dit parasitaire plastic hebben gezorgd, wijzen alle verantwoordelijkheid af en annuleren de garantie van de fabrikant. Het is niet moeilijk te begrijpen, maar er moeten verkopers van deze producten zijn die acceptabeler zouden zijn als...
par LOGIC12
16/01/22, 09:42
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zonnefilm op ramen tegen oververhitting in de zomer?
antwoorden: 20
views: 55023

Re: Zonnefilm op ramen tegen oververhitting in de zomer?

Hallo, Zelfs als het bericht oud is, is het nog steeds relevant. Inderdaad, deze "watergebonden" films, die ervoor zorgen dat de lucht wordt verdreven en gehecht, zullen de compressie van het argon in de dubbele beglazing verhogen en de thermische amplitude zal toenemen tussen de temperatuur in ...
par LOGIC12
30/03/21, 13:49
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Carlos Tavares ontmantelt de elektrische auto
antwoorden: 14
views: 4331

Re: Carlos Tavares ontmantelt de elektrische auto

hallo Christophe. Ik ben het niet die schrijft, maar Carlos Tavarès, de grote baas van PSA.

Het zou leuk zijn om voorzichtig te zijn. Dankjewel.
par LOGIC12
30/03/21, 10:18
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: VMC: de voors en tegens, voor- en nadelen
antwoorden: 131
views: 443611

Re: VMC: de voors en tegens, voor- en nadelen

hallo, AD 44, je moet goed lezen, in het toilet zit een goede afzuiging die tegelijk met de verlichting aangaat en er zit zelfs een timer op die hem nog 5 minuten laat lopen, zelfs. Bovendien zijn de toiletten, als ze goed worden onderhouden, minder microben dan in een...
par LOGIC12
30/03/21, 06:20
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: VMC: de voors en tegens, voor- en nadelen
antwoorden: 131
views: 443611

Re: VMC: de voors en tegens, voor- en nadelen

hallo, Om het zonder VMC te doen, zou het nodig zijn om niet in huis te koken, niet te douchen, geen kleren in huis te drogen, geen groene planten te hebben, geen aquarium enz... en oude ramen die laat wat lucht binnen. Persoonlijk in een huis uit 1975 (begin...
par LOGIC12
30/03/21, 06:04
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Carlos Tavares ontmantelt de elektrische auto
antwoorden: 14
views: 4331

Carlos Tavares ontmantelt de elektrische auto

hallo, Hier is een interessante lezing door Carlos Tavares (baas van PSA) en Stéphane Lhomme (directeur van het Nucleair Observatorium) De wereld is gek. Het feit dat de autoriteiten ons opdragen een technologische richting op te gaan, die van de elektrische auto, is een groot keerpunt. Carlos Tav...
par LOGIC12
16/01/21, 07:15
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Barrièregebaren gerespecteerd ... of niet
antwoorden: 85
views: 18217

Barrièregebaren gerespecteerd ... of niet

Hallo, Gisteren ging ik naar de bank. De hydrogel stond voor de deur, gewetensvol ging ik door mijn handen. Ik heb het over het hele oppervlak van mijn handen aangebracht, inclusief de toppen van mijn nagels, totdat de gel helemaal droog was. Twee mensen waarschijnlijk de moeder en de dochter komen binnen...
par LOGIC12
23/08/20, 03:35
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Winkelen: besmetting met CORONAVIRUS via handen en oppervlakken in winkels en bedrijven?
antwoorden: 49
views: 14380

Winkelen: besmetting met CORONAVIRUS via handen en oppervlakken in winkels en bedrijven?

HALLO, Momenteel stellen we het masker verplicht op gesloten plaatsen, en overal waar afstand houden natuurlijk niet mogelijk is, dat is heel goed en daar ben ik het mee eens. Maar we vergeten een beetje het wassen of desinfecteren van de handen. Natuurlijk moet iedereen zijn hydroalcoholische gel bij zich hebben om...
par LOGIC12
15/06/20, 18:48
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Installatie VMC simple flow hygro
antwoorden: 1
views: 7740

Re: Kennisgeving van hygro single flow VMC installatie

hallo, de post is een beetje oud, maar goed. U kunt geen CMV met eenvoudige stroom van welk type dan ook installeren zonder luchtinlaten op de ramen. En er zijn geluiddichte luchtinlaten op de ramen. Anders heb je zonder luchtinlaten een VMC met dubbele stroom nodig, die een enkele luchtinlaat heeft die van het dak komt in...

Zoek Geavanceerd zoeken