Review, test en IR-foto's van de Arctic Air Ultra (mini-verdampings kubus airconditioning)

Goed kopen en goed kiezen voor een product of dienst betekent, naast tevreden zijn, minder consumeren en de planeet beschermen, in 2021 essentieel om beter te kopen! Ook de uitwisseling van informatie en ervaringen maakt het mogelijk om verschillende oplichting en oplichters te vermijden. In 2021 is het essentieel om uw gebruikservaringen, positief of negatief, uit te wisselen, want de markt voor producten en diensten voor de consument is nog nooit zo overvloedig geweest in de geschiedenis van de mensheid. Beter helpen kiezen is essentieel, want beter kopen is duurzaam kopen!
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Kennisgeving, testen en IR-foto's van de Arctic Air Ultra (mini-verdampings kubus-airconditioning)




par GuyGadebois » 24/07/19, 23:01

Thuis heb ik een luchtvochtigheid van ongeveer 15% en de hitte is zeer draaglijk, als ik dit aantrek (ik heb een grotere geprobeerd) is het een tropische hel!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Kennisgeving, testen en IR-foto's van de Arctic Air Ultra (mini-verdampings kubus-airconditioning)




par Christophe » 26/06/21, 17:04

GuyGadebois schreef:Thuis heb ik een luchtvochtigheid van ongeveer 15% en de hitte is zeer draaglijk, als ik dit aantrek (ik heb een grotere geprobeerd) is het een tropische hel!


15% is niet mogelijk: het is een woestijnvochtigheid (warm of koud) waar... je voortdurend scheuren zou hebben!

35 tot 40% bedoel je? Anders is je sensor zeker in de war!

Hier 24 juli 2019 was het de dag van je inschrijving! : Cheesy: : Cheesy: Wat heb je sindsdien pijn gedaan!! : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Kennisgeving, testen en IR-foto's van de Arctic Air Ultra (mini-verdampings kubus-airconditioning)




par GuyGadeboisTheBack » 26/06/21, 17:45

Christophe schreef:
GuyGadebois schreef:Thuis heb ik een luchtvochtigheid van ongeveer 15% en de hitte is zeer draaglijk, als ik dit aantrek (ik heb een grotere geprobeerd) is het een tropische hel!


15% is niet mogelijk: het is een woestijnvochtigheid (warm of koud) waar... je voortdurend scheuren zou hebben!

35 tot 40% bedoel je? Anders is je sensor zeker in de war!

27% vandaag. Het heeft nog niet zo lang geleden geregend, de grond herstelt een deel van zijn vochtigheid. Zo niet, kent u dan een "serieus" merk hygrometer?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Kennisgeving, testen en IR-foto's van de Arctic Air Ultra (mini-verdampings kubus-airconditioning)




par Christophe » 26/06/21, 17:51

Zelfs onder de 30% is niet veel!! De comfortzone ligt tussen 40 en 60%...rond de 20°C...

Geen idee van het merk. Ik gebruik al een paar jaar "merkloze" mechanica... Als ze aan de basis goed zijn gekalibreerd, denk ik dat dit het hoogste niveau van betrouwbaarheid is vergeleken met elektronica!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Kennisgeving, testen en IR-foto's van de Arctic Air Ultra (mini-verdampings kubus-airconditioning)




par GuyGadeboisTheBack » 26/06/21, 17:53

Christophe schreef:Zelfs onder de 30% is niet veel!! De comfortzone ligt tussen 40 en 60%...rond de 20°C...

Geen idee van het merk. Ik gebruik al een paar jaar "merkloze" mechanica... Als ze aan de basis goed zijn gekalibreerd, denk ik dat dit het hoogste niveau van betrouwbaarheid is vergeleken met elektronica!

Ik weet het, ik zeg je dat het hier erg droog is. Anders bedankt voor de tip.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Kennisgeving, testen en IR-foto's van de Arctic Air Ultra (mini-verdampings kubus-airconditioning)




par Christophe » 26/06/21, 17:55

Ik zal een foto maken van eentje van mij... gevonden in een tuincentrum denk ik...

Dus het blijft warm, koud... geen noodzaak om de batterijen te vervangen, geen defecte elektronica...

Veel modellen hebben ook een geïntegreerde mechanische thermometerfunctie...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Kennisgeving, testen en IR-foto's van de Arctic Air Ultra (mini-verdampings kubus-airconditioning)




par Christophe » 26/06/21, 18:45

Christophe schreef:Ik zal een foto maken van eentje van mij... gevonden in een tuincentrum denk ik...


Buiten in de schaduwrijke zon is het wel wat zwaar:

hygrometer.jpg
hygrometer.jpg (420.37 KiB) 1400 keer bekeken


Een paar minuten later in mijn woonkamer (na stabilisatie van de meting beweegt dit model vrij snel):

binnen_hygrometer.jpg
hygrometre_interieur.jpg (329.2 Kio) 1400 keer bekeken


Ga naar beneden tot onder de 25% in de schaduw binnen. Ik kan je vertellen dat het erg droog is...
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Kennisgeving, testen en IR-foto's van de Arctic Air Ultra (mini-verdampings kubus-airconditioning)




par Christophe » 01/07/21, 16:59

2 jaar later is hier de WARE PRIJS van luchtverfrisserblokjes...niet eens in de uitverkoop...gezien bij Action...nu weet je hoeveel degenen die het voor 40, 50€ of meer verkochten, verdienden. : Mrgreen:

luchtkoeler.jpg
air_cooler.jpg (434.86 KiB) 1331 keer bekeken
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16175
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Kennisgeving, testen en IR-foto's van de Arctic Air Ultra (mini-verdampings kubus-airconditioning)




par Remundo » 03/07/21, 08:34

het probleem met deze apparaten is dat ze de lucht bevochtigen.

dan kan de °C zeker iets dalen, MAAR bij verzadigde hygrometrie verdampt het zweet van mensen niet langer, en de calorieën ook niet.

dit is de bekende moeilijkheid van warme en vochtige (tropische) klimaten die voor organismen zeer moeilijk te verdragen zijn (hyperthermie en uitdroging)
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Reviews en tests van producten en diensten." Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen! "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 53-gasten