Mening en test Waterstof HHO-kit feedback uit ervaring?

Goed kopen en goed kiezen voor een product of dienst betekent, naast tevreden zijn, minder consumeren en de planeet beschermen, in 2021 essentieel om beter te kopen! Ook de uitwisseling van informatie en ervaringen maakt het mogelijk om verschillende oplichting en oplichters te vermijden. In 2021 is het essentieel om uw gebruikservaringen, positief of negatief, uit te wisselen, want de markt voor producten en diensten voor de consument is nog nooit zo overvloedig geweest in de geschiedenis van de mensheid. Beter helpen kiezen is essentieel, want beter kopen is duurzaam kopen!
jammaster
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 04/01/10, 22:14

Mening en test Waterstof HHO-kit feedback uit ervaring?




par jammaster » 04/01/10, 22:30

Hallo,

Ik ben geregistreerd, want het is alweer een tijdje geleden dat ik ben wat er gebeurt in de wereld van de borst HHO.
Ik heb alleen meningen over dit type brandstof.

Snel overzicht.

Jean-Luc, 30 jaar, gepassioneerd sportwagen, mecha, info etc.
Ik bereidde een paar motoren en herprogrammeert een groot deel van Motronics PSA met enkele Marelli. Dus ik ben programmering van ECU te doen.
Ik maakte een paar Ethanol Kits 106 / sax / zx etc. (Bi brandstoffen eproms 2)
Ik ontwikkelde ook een aantal softs rerog en berekening motor (motor bureau, 4age remappen etc ...)
Ik heb een AX 1.0 voor elke dag (het is dat ze dat ik misschien zou gemodificeerd), een Ax GTI en een Toyota Corolla AE86.

Voilà :)

Mijn vraag, ondervraging op de HHO, in de hoop om punten van de forum.


- Is de OxyHydrogen die uit een cel komt, naar verluidt "stochiometrisch"? (perfecte verbranding?)

- Gebruik HHO kan werken in het genoemde mengsel slecht (zoals benzine)? (Alleen zonder koolwaterstof)

- Wat energie ontstaat 1L HHO (gerelateerd 1L koolwaterstof / zuurstof stochio)?

- Een motor ademt 1L over 35L lucht per seconde 6000rpm. (Met een vulling tx 0.7). Heeft 0.5L zou genoeg moeten zijn (in de mate dat ik niet de energie die door 1L HHO weet) ... Ik denk dat het zeer grote cellen geven over 20 / 25L min.

- Waarom HHO kits (ebay) zijn niet uitgerust chopper / resonatoren de energie-efficiëntie te verbeteren?

Alstublieft ;)
0 x
Avatar de l'utilisateur
TechnicautO
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 04/01/10, 23:43
Plaats: extreme zuidoosten




par TechnicautO » 05/01/10, 00:19

Hallo, ik heb me net geregistreerd, maar voor een paar maanden surf ik op de forums HHO.Voormalig carrosseriebouwer / schilder en monteur, daarna acht jaar in het leger en momenteel in opleiding tot autotechnicus.Ik heb zojuist een droge cel besteld van 17 platen 2l / min in 25amp, ik wacht ongeduldig om het op mijn Audi 1,8L Kjet coupe van 90 gekocht van opa 83000km.
nadat sommige delen zijn veranderd (Poch lappen kit distri enz ....)
kan een meer dan € 1500 stukken zijn (zijn bezet ...... lol) een roestvrij stalen productielijn is nodig om mijn HHO tegemoet te komen.
Moe van het lezen van het enorme potentieel verschillen die ik ga mijn eigen mening te maken en verdomd slecht dus wat als de reële Chuis erg benieuwd !!!!
Zal resulteren in de aiments, draaikolk, ammoniak, patonise, gebeden en bedrijven! Natuurlijk is dat niet !!! :schok:
Ik zal doen wat tt de wereld ..... :frons:
Niet te volgen! : Lol:
HAPPY NEW YEAR voor iedereen en ga zo door !!!! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/01/10, 09:30

Technicauto: nou ... we wachten op uw nieuws, bij voorkeur over het onderwerp "verbeterde elektrolyse", dat we u aanraden volledig te lezen: er zijn slechts 250 pagina's :D

Jam zelf schreef:

Is de OxyHydrogen die uit een cel komt, naar verluidt "stochiometrisch"? (perfecte verbranding?)

Het is ook een van de stoechiometrische dat: 2 1 H atomen O

- Gebruik HHO kan werken in het genoemde mengsel slecht (zoals benzine)? (Alleen zonder koolwaterstof)

Ook dat gaat peter je mond als je niet kijk uit!

- Wat energie ontstaat 1L HHO (gerelateerd 1L koolwaterstof / zuurstof stochio)?

Zeer weinig, dat is waarom we het over doping, in de hoop dat het de vlam snelheid en perfecte verbranding zal veranderen: een super match

- Een motor ademt 1L over 35L lucht per seconde 6000rpm. (Met een vulling tx 0.7). Heeft 0.5L zou genoeg moeten zijn (in de mate dat ik niet de energie die door 1L HHO weet) ... Ik denk dat het zeer grote cellen geven over 20 / 25L min.


Nou, we wachten nog steeds op iemand om te bewijzen dat het nuttig is (hetzelfde antwoord: lees zorgvuldig de 250 pagina's met 'verbeterde elektrolyse')

- Waarom HHO kits (ebay) zijn niet uitgerust chopper / resonatoren de energie-efficiëntie te verbeteren?

Nou, als je bijlen, vermindert u de hoeveelheid energie die aan het systeem geleverd: nog steeds wachten op een experimentator laat ons zien dat er een frequentie-systeem size combinatie die opbrengst toeneemt
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
francklompa
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 67
Inschrijving: 20/09/09, 17:26
x 1

HHO ERVARING




par francklompa » 01/09/10, 00:59

Hallo iedereen,
Ik weet Kitt HHO, ca komt uit de Verenigde Staten, waar de olieprijzen zijn gestegen. mensen resorti voormalige patenten dieselverbranding met een mengsel van waterstof en zuurstof via elektrolyse van water. Nasa had gedaan proeven in 70 jaar, genoeg positieve resultaten als meer efficiency, minder koolstof vervuiling, betere verbranding.

Installeerde ik het op mijn systeem 205TD Peugeot, HHO kit 21 1.5 platen produceren ongeveer liter gas per minuut heeft 24amp envirion. Het probleem van dit systeem is het verbruik van elektriciteit, eerlijk gezegd ca toch consumeren, omdat ca vertraagt ​​de dynamo en de motor (je kunt zien).
In termen van brandstofverbruik heb ik niet testen, omdat ik niet lang genoeg om te 700km stijl te zien lopen. In termen van vervuiling, ik denk dat dit helpt om meer diesel te verbranden wordt geïnjecteerd als 2 1 atomen van waterstof tot zuurstofatoom zeer réatif mengsel (vandaar de term HHO). het systeem wordt van kracht wanneer het water begint op te warmen, product ca veel HHO gas.
Ik denk dat het het beste is om een ​​2eme batterij om de HHO kit van stroom te installeren, maar ik heb geen plaats in mijn 205.Probleme kit hho: conso elektrisch, voegt kalium KOH in gedemineraliseerd water te maken het uitvoeren van water.

mijn video
http://www.dailymotion.com/video/xbb551 ... t-oxy_auto

Vanuit mijn oogpunt, het ecopra systeem is veel interessanter zegt Pantone-systeem
Hier wordt het water verwarmd door de uitlaat en vervolgens opnieuw geïnjecteerd in de luchtinlaat, wordt de dieselmotor zeer rond loopt, en in termen van carbon is zeer bas.Vous've nooit opgevallen uw dieselmotor werd goed loopt als het regent of nat ..
het probleem deze kit is geprijsd 700eur.
http://www.ecopra.com/home/index.html

Water Kit doping ecopra e = m6
http://www.youtube.com/watch?v=iL0h90mn-zA

Het is verbazingwekkend dat de eigen constructeurs genegeerd dit principe Pantone, omdat de auto met een EGR klep is ongeveer hetzelfde principe ze récuppèrent het uitlaatgas te injecteren en ds de motor beter opbrandt en minder atomen.

Te veel economische uitdagingen, stel 60millions mensen zetten water in hun stam, minder vervuiling maar minder geld aan de staat en de aardolie-industrie in te voeren, minder koolstof of uw motor zal te lang duren etc ..... o :))
1 x
francklompa
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 67
Inschrijving: 20/09/09, 17:26
x 1

HHO




par francklompa » 01/09/10, 01:00

hallo
kijk wat maakt het water gooien in zeer hete olie.
http://www.youtube.com/watch?v=yn_nAyskMKQ

het is een vrij eenvoudig principe van de fysica, zal het water in de hete olie geworpen worden gespoten hete stoom, water = waterstof en zuurstof brandstof gelijk.

Dit is de reden waarom het principe pantone is echt geniaal als invention.il dacht. we récuppere warmte uitlaat pot, ca kan 600degré bereiken.
Hete stoom keert terug naar toelating. het is duidelijk dat het gaat om een ​​betere verbranding diesel o :)))
0 x
francklompa
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 67
Inschrijving: 20/09/09, 17:26
x 1

DE WATER




par francklompa » 01/09/10, 01:01

Hier een school proefschrift van Parijs mijnen
https://www.econologie.com/these-des-min ... -4288.html

Managementsamenvatting

Zware stookolie, afgewerkte olie of dierlijke vetten zijn dichte, viskeuze brandstof die kan worden bevorderd. Verbranden deze brandstoffen in emulsie met water de vlamlengte en vooral de vorming van vaste koolstofhoudende resten (deeltjes) ten opzichte van de zuivere brandstof verlaagt.

Omdat het fenomeen van micro-explosie, dat bestaat uit de snelle verdamping (<0.1 ms.) Van de interne waterdruppeltjes, de emulsiedruppel ontwricht in meerdere kleinere druppeltjes. Aanvankelijk maakt een onstabiel model van de emulsiedruppel het mogelijk, dankzij een geschikt criterium (verdamping van de interne waterdruppels in vloeibare toestand
metastabiele) een numerieke voorspelling van zijn tijd micro-explosie. Deze voorspelling wordt geconfronteerd met experimentele gegevens uit de literatuur met verschillende verbrandingsparameters en verschillende formuleringen van de emulsie (of 27 verschillende situaties).

Kan dit model individuele druppel wordt opgenomen in een spray verbrandingsmodel, rekening houdend met het fenomeen van micro explosie: de resultaten laten
de verkregen vlam (~ 150 kW) vergelijken met en zonder emulgeren brandstof. Deze vergelijking van de temperatuur velden en vlam lengtes bevestigt kwalitatief de trends waargenomen in experimentele studies van de literatuur. Tenslotte een experimentele campagne op industriële boiler bescheiden vermogen (kW ~ 200) meet een reproduceerbare druppel (tussen 30 en 35%) deeltjesemissies met een emulsie van water in zware stookolie, vergeleken pure zware olie. Meten van de grootte van deeltjes die helpt om een ​​micro explosie indicator.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 01/09/10, 10:22

Ik had geprobeerd een 14 17 amp platen op een Peugeot Partner 1.9D, mechanische pomp en ik maatregelen had: de ene is in meetfouten (variaties van subjectieve rijden IT °, route verschillen in 0,2 0,3 l / km op 100 7,5 l / 100km)

2 je verleden interventies relevant lijken, maar moet in een ander onderwerp, ik schijn.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
francklompa
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 67
Inschrijving: 20/09/09, 17:26
x 1

HHO




par francklompa » 01/09/10, 15:42

Hallo hoe u uw versterker gemeten? je zet een ampèremeter in serie in het circuit HHO?

Ik platen 21, 4 neutraal tussen elke plaat geleverd (5plaques). ca consumeren en produceren amp 25 1.5 liter gas per minuut. het probleem is dat ca vertraagt ​​de dynamo en de motor. Het maakt gebruik van een stuk in elektriciteit; Dus ik vrees voor het leven van de alternator.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: DE WATER




par Christophe » 01/09/10, 17:21

francklompa schreef:Hier een school proefschrift van Parijs mijnen
https://www.econologie.com/these-des-min ... -4288.html


Er is geen HHO "kit" nodig om deze effecten te verkrijgen: goed verneveld water is voldoende ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 01/09/10, 18:30

Franklompa zei:

hoe u uw versterker gemeten? je zet een ampèremeter in serie in het circuit HHO?


De eenvoudigste manier, door het invoegen van een ampèremeter (naald) tussen de zekering als ik mezelf en + van élephtrolyseur aangesloten.

Ik platen 21, 4 neutraal tussen elke plaat geleverd (5plaques). ca consumeren en produceren amp 25 1.5 liter gas per minuut. het probleem is dat ca vertraagt ​​de dynamo en de motor. Het maakt gebruik van een stuk in elektriciteit; Dus ik vrees voor het leven van de alternator.

Het is het equivalent van uw ruitenwisser + koplampen + een aantal andere dingen. 'S nachts in de winter op een kleine auto, het wordt een beetje limiet aan de batterij die sneller laadt kon uitlekken.

Kortom, een van de eerste test te doen wordt gesneden / schakelaar op de elektrolyse, stationair draaien (warm). Als de motor niet lawaai of tachometer systeem verandert is dat de elektrolyse niet veel gebruikt.
Dernière édition par olifant de 02 / 09 / 10, 08: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Reviews en tests van producten en diensten." Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen! "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 56-gasten