Mosquito Magnet Pioneer, de CO2- en gasmuggenval die ademhaling nabootst

Goed kopen en goed kiezen voor een product of dienst betekent, naast tevreden zijn, minder consumeren en de planeet beschermen, in 2021 essentieel om beter te kopen! Ook de uitwisseling van informatie en ervaringen maakt het mogelijk om verschillende oplichting en oplichters te vermijden. In 2021 is het essentieel om uw gebruikservaringen, positief of negatief, uit te wisselen, want de markt voor producten en diensten voor de consument is nog nooit zo overvloedig geweest in de geschiedenis van de mensheid. Beter helpen kiezen is essentieel, want beter kopen is duurzaam kopen!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Mosquito Magnet Pioneer, de CO2- en gasmuggenval die ademhaling nabootst




par Christophe » 23/06/21, 16:11

De titel zegt het al... een CO2-muggenspray die de ademhaling nabootst. Hoe?'Of' Wat? Bak brandend gas...

Ik geef mijn mening liever niet om beleefd te zijn!

Ik ben sprakeloos dat we in 2021 zulke shit kunnen ontwikkelen en verkopen... ook voor een hoge prijs!

Citroengras werkt heel goed, voor 629 € is er genoeg om citroengras te kopen voor meerdere generaties !!

Muggenmagneet Pioneer Dos.jpg


Muggenmagneet Pioneer.jpg
Mosquito Magnet Pioneer.jpg (489.7 KiB) 14214 keer bekeken


Het ergste is dat LM zeker zijn kleine marktonderzoek heeft gedaan en sommige klootzakken zullen er natuurlijk op uit zijn (omdat het nieuw is en de buurman niet ...)
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4303

Re: Mosquito Magnet Pioneer, de gas- en CO2-muggenval




par GuyGadeboisTheBack » 23/06/21, 16:17

Het glijdt me in de oorschelp dat citroengras niet werkt en dat het beter is om rozengeranium en lavendel te hebben.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4303

Re: Mosquito Magnet Pioneer, de gas- en CO2-muggenval




par GuyGadeboisTheBack » 23/06/21, 16:23

Door Daniel M. (FORCALQUEIRET, Metropolitan France) op 09 juni 2021 (Mosquito Magnet Pioneer):
(5 / 5)

buitengewoon

We hebben een tuin van 3000m2
Zodra het in gebruik werd genomen, bleek dit apparaat buitengewoon effectief te zijn.
We werden regelmatig overvallen door muggen en 's avonds was het onmogelijk om een ​​aperitief te nuttigen in de tuin bij het zwembad
Dezelfde avond na slechts een paar uur gebruik
Niets aan de horizon en aangezien er niets is drinken we rustig ons aperitief
Het is echt niet te geloven
Zou het kunnen duren?
Te zien aan het einde van het seizoen
Bovendien hebben we de hele dag veel minder vliegende insecten en dat is fijn.
Het was onze buurman die ons vertelde over dit systeem dat hij al meer dan een jaar gebruikt.
Dit is wat we kunnen zeggen over onze ervaring

https://www.antimoustic.com/pieges/pieg ... et-pioneer
Hier is een mooi getuigenis! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Maar je bent nog duurder!
Hier is de Mosquito Magnet Executive voor € 1 incl. : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
https://www.antimoustic.com/pieges/pieg ... -executive
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Mosquito Magnet Pioneer, de gas- en CO2-muggenval




par Christophe » 23/06/21, 18:09

Adverteren is niet goed : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4303

Re: Mosquito Magnet Pioneer, de gas- en CO2-muggenval




par GuyGadeboisTheBack » 23/06/21, 18:26

Christophe schreef:Adverteren is niet goed : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Wat interessanter is, is een van de twee producten die door deze mest worden verspreid en die als niet-toxisch wordt gepresenteerd:
okt-1-en-3-ol:
Toxiciteit, ecotoxiciteit
In een dierstudie bleek octenol:

een hormoonontregelaar (het verstoort de homeostase van een neurohormoon dat ook een neurotransmitter is: dopamine en zou een milieuagens kunnen zijn dat betrokken is bij de ziekte van Parkinson).
een neurotoxisch middel voor Drosophila Drosophila melanogaster gebruikt als diermodel
een cytotoxisch (in het laboratorium); voor menselijke embryonale stamcellen en voor muizenleukocyten volgens Gorham en Hokeness, 201227.

In 2013 Inamdar et al. hebben aangetoond dat het zijn toxiciteit uitoefent door de dopaminehomeostase negatief te verstoren.
(wiki)
: Mrgreen:

Oh en erger nog, op de poster van de supermarkt staat "elektrische val" terwijl hij op gas staat ... : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Mosquito Magnet Pioneer, de gas- en CO2-muggenval




par thibr » 23/06/21, 19:04

ja maar dit is collectieve bescherming : Wink:
Ik had een rapport gezien waarin hij een barrière creëerde met CO2-vallen die effectief leken voor klanten binnen de barrière ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Mosquito Magnet Pioneer, de gas- en CO2-muggenval




par Christophe » 24/06/21, 02:23

Thibr schreef:ja maar dit is collectieve bescherming : Wink:
Ik had een rapport gezien waarin hij een barrière creëerde met CO2-vallen die effectief leken voor klanten binnen de barrière ...


€ 6290 per slagboom + gas ... :schok: :schok: :schok:

Er zijn natuurlijke processen die muggen heel goed afstoten ...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Mosquito Magnet Pioneer, de gas- en CO2-muggenval




par izentrop » 24/06/21, 02:48

Op het karton staat "trap the bitches" :? :?
Zijn angel, die een branderig gevoel geeft, heeft hem de naam "brûlot" opgeleverd in Franstalig Canada1. In Frankrijk worden ze soms ten onrechte "vlooien" genoemd. Ze hebben veel bijnamen: in Zuid-Frankrijk vinden we namen uit het Occitaans "arabis" of "alambis" 2 https://fr.wikipedia.org/wiki/Ceratopogonidae
We leren er elke dag over : Idee:

Als het in Canada is gemaakt, mogen ze de bugs niet naar ons importeren :frons:
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Mosquito Magnet Pioneer, de gas- en CO2-muggenval




par thibr » 24/06/21, 21:01


Dit is het verhaal van twee jeugdvrienden - "we kennen elkaar al sinds we 6 jaar oud waren! - die opgroeide in de Camargue, een streek die geteisterd wordt door muggen. Op dertigjarige leeftijd besloten Pierre Bellagambi en Simon Lillamand hun krachten te bundelen en deze plaag aan te pakken. Ze ontwierpen een anti-muggen “terminal” genaamd Qista, volgens een innovatief en slim principe.
De terminal is een lokvogel. “Het zal de menselijke ademhaling simuleren met CO2 en een olfactorische lokvogel. Dit zal aan de vrouwelijke mug die op zoek is naar een warmbloedige maaltijd aangeven dat er iemand binnenin bijt. Ze nadert en in haar race wordt ze in een net gezogen”, legt Simon Lillamand uit. Een ecologische manier om hun gekke voortplanting te stoppen: een mug kan in 200 uur tot 48 eieren leggen.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Mosquito Magnet Pioneer, de CO2- en gasmuggenval die ademhaling nabootst




par Christophe » 07/09/21, 14:09

France Culture praat er ook over:



Behalve dat het gebruik van een CO2-bobonne echt bullshit is als je bedenkt hoeveel CO2 in een fles kost... Ik vind het nog erger dan flessengas...

Het is typisch de uitvinding die nanovergassing zou moeten gebruiken: een paar kg compostafval is waarschijnlijk genoeg voor het seizoen !!

Direct of via biomethaan ... om over na te denken.
0 x

Ga terug naar "Reviews en tests van producten en diensten." Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen! "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 43-gasten