Mening en test Waterstof HHO-kit feedback uit ervaring?

Goed kopen en goed kiezen voor een product of dienst betekent, naast tevreden zijn, minder consumeren en de planeet beschermen, in 2021 essentieel om beter te kopen! Ook de uitwisseling van informatie en ervaringen maakt het mogelijk om verschillende oplichting en oplichters te vermijden. In 2021 is het essentieel om uw gebruikservaringen, positief of negatief, uit te wisselen, want de markt voor producten en diensten voor de consument is nog nooit zo overvloedig geweest in de geschiedenis van de mensheid. Beter helpen kiezen is essentieel, want beter kopen is duurzaam kopen!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: HHO kit back-ervaring?




par Christophe » 30/08/19, 23:26

Dat is het.

Deze witte rook is zeker een deel van misted water gewoon ...

Houd het vaag herinnert me aan een ander gaan waar we het uitgebreid over hadden op deze site ...

https://www.econologie.com/injection-ea ... au-moteur/

: Cheesy: : Cheesy:
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: HHO kit back-ervaring?




par Christophe » 30/08/19, 23:31

0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: HHO kit back-ervaring?




par GuyGadebois » 05/09/19, 15:25

Wat vind je daarvan?
Heb je een waterstofset nodig?

effectiviteit
De initiatiefnemers van dit systeem kondigen het brandstofverbruik aan. Hoewel het onmogelijk is om betrouwbare meetresultaten te hebben, is het aannemelijk dat waterstof zorgt voor een betere verbranding en dus voor extra warmte-energie en een verbeterde efficiëntie.

Goed om te weten: het elektriciteitsverbruik van de generator, dicht bij 25 A draagt ​​bij aan een vermogensverlies van 0,5 ch, extra brandstofverbruik en continue productie van de alternator die zijn levensduur beïnvloedt.

Emissies
Dit is een argument dat vaak wordt benadrukt, maar onjuist. Gebruikt als brandstof, waterstof, door verhoging van de verbrandingstemperatuur, verhoogt in het bijzonder de productie van stikstofoxiden, die ademhalingsproblemen kunnen veroorzaken.
Evenzo verlaagt het de snelheid van CO² niet, omdat het wordt gesuperponeerd op de bestaande brandstof die de producent van deze CO² is.

https://entretien-voiture.ooreka.fr/ast ... -hydrogene
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: HHO kit back-ervaring?




par izentrop » 05/09/19, 23:34

GuyGadebois schreef:Goed om te weten: het elektriciteitsverbruik van de generator, dicht bij 25 A draagt ​​bij aan een vermogensverlies van 0,5 ch, extra brandstofverbruik en continue productie van de alternator die zijn levensduur beïnvloedt.
Wetende dat de efficiëntie van de alternator niet fantastisch is, de efficiëntie van elektrolyse, de kleine waterstof die de cilinders bereikt en het feit dat de motor helemaal niet is aangepast aan dit type verbranding, de winst in consumptie kan alleen subjectief zijn : Wink: ... en echt negatief.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: HHO kit back-ervaring?




par Christophe » 08/09/19, 13:04

GuyGadebois schreef:Evenzo verlaagt het de snelheid van CO² niet, omdat het wordt gesuperponeerd op de bestaande brandstof die de producent van deze CO² is.


Het is op zijn zachtst gezegd een vreemde formulering ... :schok: de auteur moet niet veel begrijpen in de motorfiets!

De H2 kan, net als de H2O, verschillende dingen in de motorcyclus verbeteren (in wezen de verbrandingsefficiëntie, vlamsnelheid ...) wat betekent dat motorefficiëntie kan verbeteren en daarmee een lager verbruik.

De toevoeging van H2 creëert ook (een overmaat) waterdamp die ontspant met de temperatuur en inwerkt op de PME ... (effectieve gemiddelde stuwkracht) .... Op voorwaarde dat de hoeveelheden H2 geïnjecteerd zijn aanzienlijk in vergelijking met het water in de verbrandingslucht (van 10 tot 15 g water / m3 lucht tot 20 ° C (zie armaturen-injectiewater / vocht-curve-de-verzadiging-of-the-air-and-rh-Mollier-t5928.html ) ... wetende dat een auto van 2L met kubieke capaciteit bij 1800 RPM 2 * 1800 / 2 * 60 = 30 L lucht per seconde of 1,8 m3 per minuut) en het water dat door de brandstof wordt geproduceerd (ongeveer 1 kg) doorslikt door L verbrand).

Ik laat je de berekeningen in volgorde van grootte afronden ... Ik denk dat ze hierboven al zijn gedaan ...


De hoeveelheden H2 geproduceerd door een HHO-kit zijn homeopathisch en ik geloof daarom dat ze onvoldoende zijn om NOx aanzienlijk te verhogen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: HHO kit back-ervaring?




par GuyGadebois » 08/09/19, 13:21

Christophe schreef:De hoeveelheden H2 geproduceerd door een HHO-kit zijn homeopathisch en daarom denk ik onvoldoende om NOx aanzienlijk te verhogen ...

Dus het kan niet werken. : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: HHO kit back-ervaring?




par Christophe » 08/09/19, 13:25

Zelfs bij zeer kleine doses kan dit de verbrandingsefficiëntie verhogen ... (verbeterde verbrandingskwaliteit)

Herlees het onderwerp vanaf het begin, ik denk dat we de geproduceerde hoeveelheden al hadden berekend ...

Ik geloof, uit het geheugen, dat het in de orde van grootte van 0,1% brandstofenergie was (vergeleken met 30% vermindering van het verbruik beloofd door verkopers van HHO-kits ...) ... Sommige additieven voor aardolie zijn minder geconcentreerd als dat en ze hebben hun effect ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: HHO kit back-ervaring?




par GuyGadebois » 08/09/19, 13:45

Christophe schreef:Zelfs bij zeer kleine doses kan dit de verbrandingsefficiëntie verhogen ... (verbeterde verbrandingskwaliteit)

Herlees het onderwerp vanaf het begin, ik denk dat we de geproduceerde hoeveelheden al hadden berekend ...

Ik geloof, uit het geheugen, dat het in de orde van grootte van 0,1% brandstofenergie was (vergeleken met 30% vermindering van het verbruik beloofd door verkopers van HHO-kits ...) ... Sommige additieven voor aardolie zijn minder geconcentreerd als dat en ze hebben hun effect ...

En als je kijkt naar het werk dat wordt veroorzaakt door de alternator en dus naar het motorvermogen dat wordt geabsorbeerd door het proces om deze H2 te produceren, wordt het effect opgeheven. Het waterdoping systeem is veel eenvoudiger en maakt gebruik van inlaatzuiging. Het is daarom energiezuinig, dus a priori efficiënter.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: HHO kit back-ervaring?




par Christophe » 08/09/19, 17:57

Het lijkt mij dat dit dezelfde conclusie is die ik hierboven heb gemaakt ... hier:

: Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu:

: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: HHO kit back-ervaring?




par GuyGadebois » 08/09/19, 18:28

Christophe schreef:Het lijkt mij dat dit dezelfde conclusie is die ik hierboven heb gemaakt ... hier:

: Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu:

: Cheesy:

Ik kon de twee systemen niet vergelijken, maar de waterdoping die ik op mijn auto heb gemonteerd, is in alle opzichten verbluffend.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Reviews en tests van producten en diensten." Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen! "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 42-gasten