Zoek gevonden 30 resultaten

par lelie 31
07/02/18, 20:48
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse
antwoorden: 59
views: 27334

Re: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse

Ik heb "frames" gebouwd Zie: https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=pZpGX0qlJQ8 https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=gii4vERgLwA Les PdT, je n ' overdrijf het niet. Het is minder ernstig, zoals gezegd. Zolang we de ziektekiemen niet breken ... kan ik de links niet zien ...
par lelie 31
07/02/18, 19:24
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse
antwoorden: 59
views: 27334

Re: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse

Ik ben bang dat dit niet al te eerlijk moet zijn. Om je voor te stellen hoeveel licht een plant binnenshuis ontvangt, stel je voor dat hij buiten 360 ° rondom stralen ontvangt. Voor de kamerhoge ramen van een wolkenkrabber is dat maar 50%. Voor een raam, een halve meter verderop, moeten we zijn ...
par lelie 31
07/02/18, 15:44
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse
antwoorden: 59
views: 27334

Re: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse

Voorbereiding voor volgend seizoen: Aardappelknollen uitgespreid voor een goede ontkieming In het licht ??? Anders gaat het in spaghetti! [een beetje, dat is oké, want de stengels, als je ze kunt planten zonder ze te breken, wortels vormen - het is een zonnebloem, met dezelfde "man ...
par lelie 31
07/02/18, 15:40
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse
antwoorden: 59
views: 27334

Re: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse

Bloemkoolzaailingen, sla (2 soorten), peterselie, bieslook en prei al zo vroeg in een zelfgemaakte kwekerij geplaatst Bloemkool en prei? Oké, het is jouw keuze, het verbaast me gewoon. Dus hoe zit het met verlichting in de kinderkamer? Kunt u ons details geven? a / de variëteiten van bloemkool en ...
par lelie 31
06/02/18, 20:57
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse
antwoorden: 59
views: 27334

Re: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse

sicetaitsimple schreef:
31 lelie schreef:en voor dezelfde vraag van artisjokken


Ik heb vorig jaar (2017) een voet artisjok gesplitst die 2 in 6 voeten 19 / 02 had. Ze namen het allemaal over en gaven.
Dank u. Ik zal het aan het einde van de maand doen, wanneer het wat kouder zal zijn
par lelie 31
06/02/18, 19:52
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse
antwoorden: 59
views: 27334

Re: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse

Voorbereiding op het volgende seizoen:
Gekiemde aardappelknollen voor een goede ontkieming
IMG_0012.JPG

Zaailing van bloemkool, sla (2-variëteiten), peterselie, bieslook en prei geïnstalleerd in een zelfgemaakte kwekerij
IMG_0015.JPG
par lelie 31
06/02/18, 19:36
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse
antwoorden: 59
views: 27334

Re: Mijn moestuin lui ten noorden van Toulouse

Kleine rondleiding in de tuin Zondag 4 februari 2018 Mijn bord prei IMG_0006.JPG De rij artisjokken IMG_0007.JPG daar kwam een ​​roofdier voorbij IMG_0008.JPG Ik heb je nodig: idee :: idee :: idee: Een voet van rabarber die ik zou willen laten barsten, maar ik weet niet wanneer we het kunnen doen? : ...
par lelie 31
01/02/18, 21:26
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 4008129

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

Voor katten is er een oplossing: die bestaat erin hen een nog aangenamer nest te bieden dan hooi. Ik moet naaldtakken verpletteren die ik, bij gebrek aan ander gebruik, onder de bomen van het "park" uitspreid en het is in deze laag gemakkelijk te graven dat de kat van de m ...
par lelie 31
17/06/17, 20:46
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Hoe u een "Lazy Vegetable Garden" gemakkelijker start dan permacultuur: stappen en advies
antwoorden: 632
views: 180382

Re: Hoe een "Lazy Potager" eenvoudiger te starten dan permacultuur: stappen en tips

Salades (inclusief een opkomst van zaden), sla, schurft, artisjokken, courgette IMG_8244.JPG en mijn foto's staan ​​weer scheef :-D Zeer mooie tuinrondleiding Waarom heb je een pallet op het niveau van je salades gezet? Ben je niet bang dat de slakken daar binnen zullen komen? Het maakt niet uit of uw foto's ...

Zoek Geavanceerd zoeken