Welke breker om BRF (Raméal Fragmented Wood) te produceren?

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: molen aan de RCW produceren?




par Ahmed » 06/04/20, 21:22

Ik ben net begonnen met het maken van de nieuwe uitwerpkoker constante sectie. Ik heb de diepgang van de onderste plaat al laten maken met een 5x30 plaat (de slotenmakers tellen altijd in mm). Het is een onderdeel dat een minimum aan precisie vereist, omdat hierin het lichaam van de stortkoker wordt ondergebracht (het is absoluut noodzakelijk om een ​​breuk in het uitwerpvlak tussen de breker en de Zoals je op de toekomstige foto zult zien, loopt deze plaat door zijn breedte als standaardplaat een beetje naar buiten over, maar is niet storend omdat hij een extra stevigheid geeft.
Mijn elektronische kap werkt niet meer :frons: hoewel de testknop normale verduistering veroorzaakt: ik denk dat het de detectiecellen zijn die HS zijn ... :( Ik zal morgen zien of blootstelling aan de zon hen kan doen herleven, vrienden, ik heb ernstige twijfels! Plotseling keerde mijn oude optische masker terug, onverstoorbaar ... 8) Hoe dan ook, met af en toe halfautomatisch gebruikt is het voldoende; in ieder geval veel minder nuttig dan bij het elektrodestation.
Ik gebruik plaatwerk van 2 in plaats van dat van 3 op degene die ik vervang, omdat dit de enige is die ik heb; indien nodig zal ik verstijvers lassen om de robuustheid te garanderen, maar vanwege het ontwerp uit één stuk hoop ik dat het niet essentieel is: wacht op de eindevaluatie. Wat me een beetje zorgen baart, is de realisatie van de verstelbare dop: ik had veel moeite om de originele te wijzigen en dit is de reden waarom ik deze nieuwe wijziging tot nu toe had uitgesteld ... : Roll:

Ik wil mijn crusher hernoemen "Covid 19", omdat het grote schade aanricht en daarmee malen we zwart groen; wat denk je Zit het niet in de beste smaak? : Mrgreen:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: molen aan de RCW produceren?




par eclectron » 07/04/20, 10:50

Kunnen we bestellen? : Lol:
Ik heb onlangs loofklappers uitgegeven. Het snijdt ze aan het einde van ongeveer 10 cm, omdat het licht en gemakkelijk te snijden is en het de vernauwde uitlaat vult.
Ik stap uit en haal ze eruit met een "harpoen" -achtige stok om ze uit elkaar te halen en ze niet uit elkaar te halen.
Gelukkig blijft dit type jam niet hangen.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: molen aan de RCW produceren?




par Ahmed » 07/04/20, 12:28

Ja, dat verbaast me niet. Met groot naaldhout gebladerte is het niet te lang, maar het is erg omvangrijk en de vulling gebeurt heel snel, dan gaat de voorkant van het materiaal met hoge snelheid achteruit richting de rotorkamer. Het stopt de rotor ook niet (als we snel reageren!), Maar het is moeilijk om het materiaal van het einde van de stortkoker te verwijderen vanwege de verdichting en ook de kleverige hars die op de wanden wordt afgezet ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: molen aan de RCW produceren?




par Ahmed » 08/04/20, 09:28

Zoals beloofde foto's van de montageplaat. Eerst de blanco:
IMG0067B.jpg
IMG0067B.jpg (206.8 KIO) 3485-tijden bekeken

... en dan het voltooide onderdeel en op zijn plaats gepositioneerd.
toebehoren
IMG0068A.jpg
IMG0068A.jpg (223.48 KIO) 3485-tijden bekeken
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: molen aan de RCW produceren?




par Ahmed » 08/04/20, 17:25

Een beetje gedoe met het snijden van de vellen omdat het herstel is en ze niet plat zijn en ik vertel je niet de stank van olieschuren en lassen :schok: ... Gelukkig was de montage eenvoudig, want toen ik mijn automatische masker wat nauwkeuriger bekeek, realiseerde ik me dat het per ongeluk in de "grind" -stand stond en daarom perfect werkt; daarom had ik een vrije hand, wat niet te veel was, vooral om het gebogen deel te richten. Dit is wat de "Covid19" modelglijbaan geeft in de "voorlopige montage" -versie:
IMG0069A.jpg
IMG0069A.jpg (353.61 KIO) 3469-tijden bekeken

Ik kon een snelle slijptest uitvoeren met goed met bladeren gegarneerde wijnstokken en hoewel het voorbarig is om definitieve conclusies te trekken, ben ik overtuigd van de verdiensten van mijn aanpak. Vraag beveiliging, het is bijna onmogelijk om de rotor met de hand te bereiken (wat niet het geval was met het originele onderdeel), want als de opening breder is, heb ik vrijwillig het blad laten monteren voordat hoger. Op het niveau van de dop liet ik een overmaat in afwachting, om later te regeren. Ik denk dat de kromming te sterk is en ik zal dit waarschijnlijk verhelpen door een deel met een grotere straal op dit deel te brengen.
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: molen aan de RCW produceren?




par eclectron » 08/04/20, 19:24

Ahmed schreef: Ik ben overtuigd van de verdiensten van mijn aanpak.

Ik ook !
Ahmed schreef:Vraag beveiliging, het is bijna onmogelijk om de rotor met de hand te bereiken (wat niet het geval was met het originele onderdeel), want als de opening breder is, heb ik vrijwillig het blad laten monteren voordat hoger. Op het niveau van de dop

Steek er gewoon uw handen niet in, voor mensen met lange armen! : Lol:

Het feit dat de curve progressief is, zonder te breken, is een positief punt voor de extractie: geen risico op accumulatie en dan op vulling.
Met al deze aanpassingen zal het bijna perfect zijn, naar het beste van deze mogelijkheden.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: molen aan de RCW produceren?




par Ahmed » 08/04/20, 19:54

Ik heb het idee om, na het aanpassen van deze curve, het uiteinde te voorzien van een rubberen dop die verstelbaar is door vervorming, dus zonder scharnier, dus zonder speling (en ook zonder breuk, omdat er geen hoek is) ...
Hoe meer ik naar deze parachute kijk, hoe meer ik de andere mechanisch inconsistent vind: het is lang geleden dat ik dat had moeten doen ... : Oops: maar ik maakte er een berg van terwijl het echt niet veel is! 8)

De ultieme test zal spoedig plaatsvinden, na het kappen van een andere naaldboom met zeer gevulde takken: als alles goed gaat (ik heb er alle vertrouwen in!), Zal de enige beperkende factor het vermogen van de motor zijn, maar dat heeft geen invloed op de massa naalden die passeren wanneer u het einde van de tak bereikt, waar we plotseling de neiging hebben om los te laten
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: molen aan de RCW produceren?




par Ahmed » 14/04/20, 22:07

De naaldboom die door mij zou worden gekapt, heeft er baat bij in hoge mate een uitstel tot de herfst: een paar spechten hebben zich gevestigd, zeer hoog richting de rand, vastbesloten om de soort te bestendigen ...
Zo erg is het niet, integendeel: het bracht me op het idee om een ​​beroep te doen op een professionele tuinman-dienstverlener die zich bereid verklaarde mee te werken door mij snoeihout te leveren. Daarnaast zal het de duivel zijn als ik de dikke materialen niet vind, waardoor ik mijn nieuwe parachute op geldige wijze kan testen (nee, ik zal de "dubbelblinde" tests niet doen, want in dit gebied blijken valse blinds waar te zijn. pinguïns! : Wink: ), Zou ik eindelijk genoeg mulch hebben om mijn aardbeienplanken en mijn tweede aardappelplank te garneren, plus de hoeveelheden die ik noodzakelijkerwijs nodig heb voor de rest ...
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: molen aan de RCW produceren?




par Ahmed » 28/04/20, 18:49

Met enige vertraging kwam mijn voorraad takken binnen! Voornamelijk fruitbomen: appel- en kersenbomen, behoorlijk kronkelig van vorm, wat de bewerkingen niet vereenvoudigt, maar een mooie maling aan de output ... ik had eerder een beetje droog geslepen van een klein deel en onder de impact, de bovenkant van de glijbaan (gebogen deel) is niet gesoldeerd, aangezien dit wachtende deel alleen puntig was, gebeurt de projectie plotseling in "dispersie" -modus ... :frons:
Nieuwe levering vanmorgen, de laatste voor nu; de rest is afhankelijk van bestellingen. Ik weigerde ceder die ik niet veel te doen heb en die me onnodig veel tijd zou hebben gekost: ik maal het alleen voor mijn persoonlijke rekening en, in dit geval, om er vanaf te komen.
Ik besluit de stapel takken in de wacht te laten, het is dringender om het versnipperde materiaal te gebruiken voordat het fermenteert. Ik maak ook van de gelegenheid gebruik om het gebogen deel te knippen en in te korten om het nauwkeuriger af te stemmen op de zijwangen en zo de beperkingen te beperken waardoor het "geeuwde"; nu is het permanent gelast, het enige dat overblijft is het verstellen van een flexibele dop die verstelbaar is door aan een koord te trekken (ongevoelig voor trillingen) *. Het kan wachten tot het einde van de opsluiting, want ik denk niet dat ik heb wat ik nodig heb, zelfs niet bij mijn CPS ... en ik zou graag iets bevredigend vinden en niet grofweg! Met deze rectificatie van de stortkoker zal hij al veel minder ver uitspugen, ook al zal het niet mogelijk zijn om aanpassingen te krijgen.

* Koord dat wordt "verbonden" met een apparaat dat is afgeleid van de port-a-wrap, dwz een rem / blokkering door op te wikkelen.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: molen aan de RCW produceren?




par Did67 » 28/04/20, 19:33

Voor de kromming is er een vorm gebruikt voor de bochten, waarvan de kromming geleidelijk toeneemt ... Het is geen cirkelboog. CF "Euler-spiraal" ...

Het lijkt me hier geschikter.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot], Google [Bot] en 342 gasten