De Potager du Sloth: het boek

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 10/03/22, 09:16

Daarom "schud" ik: geen oogst zonder schudden!

De moeilijkheid, live, tijdens een conferentie, is om te schudden zonder te breken. Kokospalmen hebben niet allemaal dezelfde flexibiliteit!!!

Maar het is ook het geval in mijn video's, waar het erger is: ik ben in de improvisatiemodus, maar ik heb niet de feedbacksignalen die het publiek me geeft tijdens conferenties: knikken, fronsen, zelfs hun hoofd schudden als teken van afkeuring - met deze signalen pas ik mijn spraak aan in conf: "dubbele dosis" als het niet reageert; een mooie klep of een zelfprovocatie (lach me uit) als het te gespannen is ... Het is allemaal een "zichtnavigatie", die we ons niet altijd voorstellen - als de bodem hetzelfde is, zouden we kunnen denken dat ik aan het reciteren ben mijn les!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 17/03/22, 16:37

Dat is alles, de "Climate Change Hit Vegetable Garden" komt eraan - eindelijk! - om vandaag naar de drukker te gaan, na een laatste correctie vanmorgen. Veel problemen met de meerdere grafieken - inversies bij het bewerken, "vervormingen" (grafische ontwerpers hebben moeite om te begrijpen dat als je een as "uitzet", de curve vervormt en een verkeerde indruk geeft, de helling is niet langer hetzelfde. ..)

Ongeveer 430 extra pagina's inbegrepen...

En een euro meer dan aanvankelijk gepland: € 18,90 in plaats van € 17,90
2 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 272-gasten