In de wereld van de figuur ook ...

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 08/12/08, 22:00

Ik heb in mijn jeugd een paar uur aan miniaturen besteed, maar ben nooit overgestapt op "grote" miniaturen in Warhammer-stijl ...

Ik schilderde in acryl, het maakte de puristen (alleen oliën) bang, maar het maakte het gemakkelijker om meer gevarieerde contrasten en kleuren te maken ...

Het is allemaal oud ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 08/12/08, 23:21

Targol schreef:[...], die velen beschouwen als een halfgod in de wereld het beeldje [...]
Alleen maar "demiTrots als een burggraaf.
Ik ben teleurgesteld ... : Cheesy:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 08/12/08, 23:23

Nou, halve god van een 32 mm beeldje, het is duidelijk dat het niet zwaar is ...

Mijn tuinkabouter is zwaarder ... : Mrgreen:
Dernière édition par Christophe de 08 / 12 / 08, 23: 36, 1 keer bewerkt.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 08/12/08, 23:32

Christophe schreef:Ik heb in mijn jeugd een paar uur aan miniaturen besteed, maar ben nooit overgestapt op "grote" miniaturen in Warhammer-stijl ...

Ik schilderde in acryl, het maakte de puristen (alleen oliën) bang, maar het maakte het gemakkelijker om meer gevarieerde contrasten en kleuren te maken ...

Het is allemaal oud ...

In tegenstelling tot jou viel ik pas onlangs in de wereld van het beeldje (minder dan 2 jaar geleden) en ik geef toe dat ik een rustgevende ontspanning heb gevonden ...
Tussen dat en TF1 heb ik meer plezier in het omzetten en schilderen (in acryl) dan in zones voor lobotomized zombies.
Tenminste, zelfs als het verre van het niveau van de groten (zoals Jérémie) is, heb ik het gevoel dat ik iets creëer. Om geen voorbewerkte "cultuur" te ondergaan.
TV is het ding waar je je toevlucht zoekt als je jezelf wilt verdoven; beeldjes is waar ik mijn toevlucht in zoek als ik mijn hoofd wil luchten. Het is niet hetzelfde ... en het werkt. : Cheesy: (tenminste voor mij)
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 08/12/08, 23:38

Dit was precies wat ik op dat moment zocht ... nadat ik naar de maffia-hack was gegaan, zie post mob chop ... Mwarf the evolution! : Mrgreen:

De huidige samenleving houdt niet zo van creatieven, ze geeft de voorkeur aan de productieve (kapitaal voor anderen ... in het algemeen) ...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 08/12/08, 23:39

Houthakker schreef:
Targol schreef:[...], die velen beschouwen als een halfgod in de wereld het beeldje [...]
Alleen maar "demiTrots als een burggraaf.
Ik ben teleurgesteld ... : Cheesy:

Hoe dan ook, houthakker, je herkent je bijl alleen als god, toch? :P
Dus wat geeft een halve bijl?
Een bijl? : Mrgreen:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 08/12/08, 23:40

Geen halve bijl is een handvat of een guillotine:

Beeld

Beeld
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 08/12/08, 23:44

Christophe schreef:De huidige samenleving houdt niet zo van creatieven, ze geeft de voorkeur aan de productieve (kapitaal voor anderen ... in het algemeen) ...


Als ik zeg dat ik de huidige samenleving verander, ben ik vulgair? : Lol:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 08/12/08, 23:54

Nee, in dit geval is het beleefdheid : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 08/12/08, 23:58

Targol schreef:[...] Hoe dan ook, houthakker, je herkent je bijl alleen als een god, toch? :P
Hoe dan ook, ik ben agnostisch, dus ... Beeld
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 295-gasten