Ik begin in mijn moestuin!!!

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Annanjou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 03/11/20, 11:22
x 1

Re: Ik ga mijn moestuin in!!!




par Annanjou » 09/08/21, 15:15

Doris schreef:We hebben er heel kort geleden over gesproken op de draad gewijd aan de aardappel, het zou liever van bacteriële oorsprong zijn, maar kijk naar de draad van de aardappel.

Bedankt ik ga kijken!
0 x
jft78
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 41
Inschrijving: 16/04/19, 21:10
Plaats: Yvelines
x 6

Re: Ik ga mijn moestuin in!!!




par jft78 » 09/08/21, 18:30

Annanjou schrijft:
Doris schreef:We hebben er heel kort geleden over gesproken op de draad gewijd aan de aardappel, het zou liever van bacteriële oorsprong zijn, maar kijk naar de draad van de aardappel.

Bedankt ik ga kijken!


Ik heb twee foto's gepost van PdT aangetast door deze bacterie. Als je maar een paar slechte hebt, is het een minder kwaad. Voor mij is het minimaal 30% :frons:
0 x
Annanjou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 03/11/20, 11:22
x 1

Re: Ik ga mijn moestuin in!!!




par Annanjou » 11/08/21, 14:06

Doris schreef:We hebben er heel kort geleden over gesproken op de draad gewijd aan de aardappel, het zou liever van bacteriële oorsprong zijn, maar kijk naar de draad van de aardappel.

Bedankt, ik heb de link van Didier gevonden en geopend op Iriis en bingo "elle (deze bacterie) infecteert alleen knollen en infecties treden vaak op als een andere ziekteverwekker de weefsels al is binnengedrongen zoals Phytophthora. ”Pfff alle geluk dit jaar! : Lol:
0 x
Annanjou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 03/11/20, 11:22
x 1

Re: Ik ga mijn moestuin in!!!




par Annanjou » 11/08/21, 14:08

Annanjou schrijft:
Doris schreef:We hebben er heel kort geleden over gesproken op de draad gewijd aan de aardappel, het zou liever van bacteriële oorsprong zijn, maar kijk naar de draad van de aardappel.

Bedankt, ik heb de link van Didier gevonden en geopend op Iriis en bingo "elle (deze bacterie) infecteert alleen knollen en infecties treden vaak op als een andere ziekteverwekker de weefsels al is binnengedrongen zoals Phytophthora. ”Pfff alle geluk dit jaar! : Lol:

Ik heb er eigenlijk maar een paar gevonden, dus het is goed!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 272-gasten