Gefragmenteerde Twig Woods

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 13/11/07, 22:18

0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 13/12/07, 15:54

Hallo,
na lang aarzelen wordt het een "custom" 280 jeans, dat wil zeggen dat ik een thermisch model ga bestellen ... zonder motor :schok:
Ik zal dan een kleine diesel monteren ... om te evolueren naar olie en ook om in het begin gemakkelijker toegang te hebben tot brandstof met een nulclassificatie.
Ik houd je op de hoogte ... verwachte oplevering van de shredder eind januari ...
verwachte start van de productie medio februari, nog tijd om brf in de juiste periode te verspreiden
@+
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 03/04/08, 17:55

shred geleverd voor ... twee weken,
het blijft om het transmissiedeel (motor plus poelies) en de slijpmachine te monteren -> gepland voor volgende woensdag en de eerste slijpsessie in het weekend van 12 & 13 april ...

PS: alles ging heel goed qua communicatie met het bedrijf jean pain: ook al is mijn shredder instapmodel, het was nog steeds een "uniek" model.
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.

(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 26/09/08, 15:21

: Cheesy: Een beetje opgraven : Cheesy: hoewel de BRF liever begraven moet worden :!:
de molen is gedraaid en opnieuw gedraaid:
dus eerst op droog olijfhout is het lang, zelfs als het goed werkt, moet ik zeggen dat het formaat van het olijfhout alle kanten op gaat ... dus volgend jaar hoop ik te malen groen hout.
Dan de dieselmotor (Chinees), hij verbruikt niet veel (het is een 400 cc, ik moest 4 of 5 liter maken in 10 of 12 uur gebruik a priori bij 1/2 lading).
Het apparaat vult niet onder de technische problemen die zijn opgetreden:
tijdens een herstart was er een grote chip die het wiel vastklemde (waarop de messen zijn gemonteerd) plotseling werd de koppelingsklok op de uitgaande as verwarmd !!
Een andere zorg, ik heb een elektrische pb op het niveau van de elektrische starter ..., voorlopig begin ik in de handleiding (heel goed trouwens).
Anders is het voor gebruik absoluut noodzakelijk om een ​​helm te voorzien om ... zijn oren te beschermen tegen handschoenen, vooral met droog hout ...
Onderhoud, voor het BRF effect is mijn eerste ervaring niet representatief, aangezien het hout goed was opgedroogd (half februari klap, augustus-september schuren en het is niet af).
aan de andere kant ben ik het eens met de technische dienst van het gemeentehuis, zij zouden mij op mijn olijfgaard een val van hun omvang moeten bezorgen : Cheesy:
@+
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.

(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 24/02/11, 15:10

Hop, ik graaf dit oude onderwerp op omdat ik net een video heb gezien die ik leuk vond over het onderwerp!

http://www.tedxparis.com/jacky-dupety-l ... e-sans-eau
0 x
--
Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 24/02/11, 16:02

Op de hoogten van de Causses de Lot zijn er alleen stenen en versnipperd hout, er is veel behoefte, aangezien alles in de ondergrondse kalksteengrotten beneden gaat, kunstmest en water !!
Wijngaardland gevuld met kiezels op de muren, vernietigd door Phylloxera, 140 jaar geleden en sindsdien onrendabel verlaten !!

Trouwens, de struiken groeien veel beter in verlaten paden dan in velden die ook verlaten zijn, vanwege deze takken begraven onder de voeten ???

Het herschept de humus van het oerbos dat in het verleden is vernietigd voor wijnstokken, schapen en gewassen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 295-gasten