Groenten en fruit "zonder residuen van pesticiden" maar niet BIO: waar hebben we het over?

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Eet 5 pesticiden en fungiciden per dag!




par Moindreffor » 12/07/21, 10:15

Christophe schreef:
Moindreffor schreef:waarom lijkt het je ondenkbaar dat er geen bestrijdingsmiddelen zijn?


Voor alles wat hierboven is gezegd ... veel pesticiden worden gevonden in het vruchtvlees ... dus hoe verwijder je ze?

wel, als het op de preekstoel is, is het onmogelijk, het zou zijn alsof een diabeet de suiker uit een vrucht zou willen verwijderen
vandaar het marketingeffect van zeggen zonder pesticiden

we hebben de "bio" die zegt "zonder pesticiden" zonder syntheses te specificeren en om te zeggen met natuurlijke pesticiden en daar zien we verschijnen "zonder residuen van pesticiden", wat suggereert dat er niets meer over is op het moment van consumptie, na een "organische " product kan ook zonder residuen van bestrijdingsmiddelen zijn, zowel natuurlijk als synthetisch

we bevinden ons daarom in een mededeling die hier misbruik maakt van de angst voor pesticiden ...
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Groenten en fruit "zonder residuen van pesticiden" maar niet BIO: waar hebben we het over?




par Christophe » 12/07/21, 12:34

Onmogelijk is niet Frans ... misschien hebben ze een wonderbaarlijke anti-pesticide-methode gevonden !! Wij kunnen dromen!

Anders ja helemaal mee eens en daar vreesde ik voor... en daarom?

Conclusie: wat te denken van deze handelsnaam?
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Groenten en fruit "zonder residuen van pesticiden" maar niet BIO: waar hebben we het over?




par Moindreffor » 12/07/21, 20:14

Christophe schreef:Onmogelijk is niet Frans ... misschien hebben ze een wonderbaarlijke anti-pesticide-methode gevonden !! Wij kunnen dromen!

Anders ja helemaal mee eens en daar vreesde ik voor... en daarom?

Conclusie: wat te denken van deze handelsnaam?

Nou, je zei het allemaal, "handelsnaam" met alles wat dat inhoudt en met zich meebrengt : Mrgreen:
zoals Coluche zei: witter dan wit ken ik niet als een kleur : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: maar het verkoopt...
1 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Groenten en fruit "zonder residuen van pesticiden" maar niet BIO: waar hebben we het over?




par Janic » 13/07/21, 09:35

wereld reflectie inspanning
we hebben de "biologische" die zegt "zonder pesticiden" door weg te laten om syntheses te specificeren
en de apotheek om vanaf het begin dezelfde salades (vervuilend en vervuild) te vertellen. De BIO ligt ten grondslag zonder synthetische pesticiden, net zoals de synthetische chemische stof er ook aan ten grondslag ligt en het niet meer specificeert. Gekke kerel!
nadat een "biologisch" product ook zonder residuen van bestrijdingsmiddelen kan zijn, of het nu natuurlijk of synthetisch is
je bent stom
we bevinden ons daarom in een mededeling die hier misbruik maakt van de angst voor pesticiden ...
die zich verzet tegen felle communicatie die misbruik heeft gemaakt van de goedgelovigheid van mensen over de veiligheid van meerdere synthetische chemicaliën die zijn gepropt in alles wat nodig is voor het leven.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Groenten en fruit "zonder residuen van pesticiden" maar niet BIO: waar hebben we het over?




par Moindreffor » 13/07/21, 12:08

Janic schreef:wereld reflectie inspanning
we hebben de "biologische" die zegt "zonder pesticiden" door weg te laten om syntheses te specificeren
en de apotheek om vanaf het begin dezelfde salades (vervuilend en vervuild) te vertellen. De BIO ligt ten grondslag zonder synthetische pesticiden, net zoals de synthetische chemische stof er ook aan ten grondslag ligt en het niet meer specificeert. Gekke kerel!
behalve dat de conventionele landbouw, zwaar aangevallen op het gebied van pesticiden, zijn communicatie niet baseert op de afwezigheid van pesticiden, "biologisch" positioneerde zich onmiddellijk op de afwezigheid van pesticiden en eventuele synthetische producten, dit is de basis, behalve dat hij ook onmiddellijk verzuimde te specificeren dat hij natuurlijke pesticiden en natuurlijke fytoproducten gebruikte, een kleine leugen door omissie : Mrgreen: maar jij die meer kennis hebt dan ik op het gebied van religie, het lijkt mij dat liegen en liegen door nalaten op hetzelfde niveau staan

nadat een "biologisch" product ook zonder residuen van bestrijdingsmiddelen kan zijn, of het nu natuurlijk of synthetisch is
je bent dom, alleen dat je het niet begrijpt omdat je het niet wilt begrijpen, maar om beledigend te zijn, het ademloze argument, een "biologisch" product kan zijn met natuurlijke residuen van pesticiden en zonder natuurlijke residuen van pesticiden, en helaas een "biologisch" product, misschien met residuen van plaatselijke vervuiling, aangezien de grond voor wat het is de prijs van zelfs landbouwgrond soms moet worden geïnstalleerd op plaatsen die vervuild kunnen zijn, ongeacht de wil van de exploitant

we bevinden ons daarom in een mededeling die hier misbruik maakt van de angst voor pesticiden ...
die zich verzet tegen felle communicatie die misbruik heeft gemaakt van de goedgelovigheid van mensen over de veiligheid van meerdere synthetische chemicaliën die zijn gepropt in alles wat nodig is voor het leven.

nogmaals het is een valse proef, je verwart keer op keer, wetenschappelijke vooruitgang en achteraf, momenteel praten we veel over de tijd achteraf om de langetermijneffecten te kennen, de industriëlen zijn er niet om vrijwillig het leven van hun klanten in gevaar te brengen , zoals Didier vaak uitlegt, in de moestuin hebben roofdieren er geen belang bij om al hun prooien te elimineren, en daarom is wat een basis van de basis is van toepassing op de industrie, als je een product wilt verkopen, moet het meer voordelen dan schade opleveren

achteraf weten we dat bepaalde producten schadelijk zijn gebleken, en de industrie heeft gereageerd, vaak zijn het de politici die vertraging hebben opgelopen, en daarom moeten we niet het verkeerde doelwit krijgen, en daarvoor de geschiedenis overdoen. redelijk makkelijk

je gelooft in "biologisch", dus ik weet dat mijn argumenten, tegenover jou, die onzin zijn, ik geef je niet alleen antwoord, aan de andere kant merk ik dat je meer en meer in de vrije en systematische belediging, er is steeds minder interesse om plotseling te reageren
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Groenten en fruit "zonder residuen van pesticiden" maar niet BIO: waar hebben we het over?




par Janic » 13/07/21, 14:25

monndreffeortdeflexie
behalve dat de conventionele landbouw, [*] zeer aangevallen op het gebied van pesticiden, zijn communicatie niet baseert op de afwezigheid van pesticiden,
oh de grappige in actie! Biologisch bestaat al een eeuw en een geheel Hverhaal dat erbij hoort en niet een late toespraak zoals die van jou. Als bovendien uw zogenaamde conventionele landbouw zou beweren het niet te gebruiken, zou het echt de hoogte van het dak zijn.

[*] de enige conventionele landbouw is die welke al millennia wordt beoefend, niet de industrie die deze naam heeft toegeëigend.

"biologisch" positioneerde zich meteen op de afwezigheid van pesticiden en eventuele synthetische producten, dit is de basis,
volledige onwetendheid zoals gewoonlijk. AB is een reactie op een zogenaamde chemische landbouw (vandaar de precisie van de synthese dan) die eerst de boer, zijn familie, zijn dieren en dus andere consumenten vergiftigt.
behalve dat hij ook onmiddellijk niet aangaf dat hij natuurlijke pesticiden en natuurlijke fytoproducten gebruikte, een kleine leugen door omissie
nog een onwetendheid! Natuurlijke bestrijdingsmiddelen zijn in de eerste plaats die welke door de betrokken planten zelf worden geproduceerd, maar de selectie van productieve rassen ter vervanging van meer winterharde rassen, minder kwetsbaar, die (volgens de evolutietheorie miljoenen jaren lang) geen externe bestrijdingsmiddelen nodig hadden.
De terugkeer naar de landbouw die meer respect heeft voor levende organismen, dient juist om al deze vergiften te vermijden die zijn uitgevonden door productivisme, niet door biologische noodzaak.
maar jij die meer kennis hebt dan ik op het gebied van religie, het lijkt mij dat liegen en liegen door nalaten op hetzelfde niveau staan
Absoluut niet. Het is een vertekende en vertekende visie om de wetgevers tevreden te stellen met het oog op de gepleegde misdaden.
Een leugen is het ten onrechte vermelden van een feit. Zwijgen, informatie weglaten kan op geen enkele manier worden gekwalificeerd als een leugen en het heeft niets te maken met welke religie dan ook.
valsheid
mannelijke naam

bewering bewust tegengesteld de waarheid.
Vertel een leugen.
Synoniemen:
onwaarheid
misleiding

De leugen
de daad van liegen; de neppe affirmaties.

nadat een "biologisch" product ook zonder residuen van bestrijdingsmiddelen kan zijn, of het nu natuurlijk of synthetisch is
je bent dom, alleen dat je het niet begrijpt omdat je het niet wilt begrijpen,
maar om beledigend te zijn, het argument buiten adem, een "biologisch" product kan zijn met natuurlijke residuen van pesticiden en zonder natuurlijke residuen van pesticiden, en helaas kan een "biologisch" product zijn met residuen van nabijgelegen vervuiling, het land is wat het is de prijs van grond, zelfs landbouw, vereist soms installatie op plaatsen die vervuild kunnen zijn, ongeacht de wil van de exploitant
dat laat maar weer eens zien dat je niets van BIO weet!
De boer of fokker kan niet garanderen dat SES eigen acties, niet die van zijn omgeving, hetzij van naburige agrarische oorsprong of afkomstig uit de lucht of uit het water
we bevinden ons dus in een mededeling die hier misbruik maakt van de angst voor pesticiden.
die zich verzet tegen felle communicatie die misbruik heeft gemaakt van de goedgelovigheid van mensen over de veiligheid van meerdere synthetische chemicaliën die zijn gepropt in alles wat nodig is voor het leven. Dit is het antwoord van de herder op de herderin!

nogmaals, het is een vals proces, je verwart keer op keer, wetenschappelijke vooruitgang en achteraf gezien praten we momenteel veel over de terugtrekkingstijd om de langetermijneffecten te kennen, fabrikanten zijn er niet om gaarne het leven van hun klanten in gevaar brengen, zoals Didier vaak uitlegt, in de moestuin de roofdieren geen belang hebben bij het elimineren van al hun prooien, en daarom is wat een basisbasis is van toepassing op de industrie, als je een product wilt verkopen, moet het meer winst dan kwaad opleveren
Dit is de prachtige intellectuele theorie van een fabrikant van producten die schadelijk zijn voor de gezondheid van levende wezens in het algemeen! Natuurlijke roofdieren doen geen financiële zaken! Vergelijk geen dingen die niet vergelijkbaar zijn!
Iedereen kent nu de zieken en doden als gevolg van alcohol, tabak en allerlei soorten drugs, en dit heeft fabrikanten er niet van weerhouden ze te produceren, en heeft dit ook nooit verhinderd, aangezien ze alleen maar heel eenvoudig op een verzoek reageren. Behalve dat er geen verzoek kan zijn als het niet eerder en opzettelijk is veroorzaakt.
De industrie heeft geen geweten, zo niet dat van zijn portemonnee (vooral grote, zeer hoge biljetten), de rest is zijn zaak niet. Dus als natuurlijke vijanden niet waren geëlimineerd door heggen te kappen, bijvoorbeeld door planten te vergiftigen met synthetische pesticiden, zouden de fabrikanten van deze giftige producten werkloos zijn, net als in de duizenden, miljoenen voorgaande jaren.
Dus als ze geen direct belang hebben bij het in gevaar brengen van het leven van anderen, profiteren ze er toch van door de winsten die ze maken ten koste van hun klanten/slachtoffers. En dat stopt niet bij de boeren, want de patiënten van deze producten worden goede klanten voor andere medische beroepen, die anders ook werkloos zouden zijn zonder dezelfde synthetische chemicaliën die de overgrote meerderheid van de producten vertegenwoordigen, voorgeschreven door officiële medici enzovoort. .
OPMERKING: in het nieuws merkt een fokker die zijn koeien behandelt met algen en essentiële oliën, op dat zijn dieren sindsdien niet meer ziek zijn geweest (ook niet goed voor de zaak van de ziekte!)
achteraf weten we dat bepaalde producten schadelijk zijn gebleken, en de industrie heeft gereageerd, vaak zijn het de politici die vertraging hebben opgelopen, en daarom moeten we niet het verkeerde doelwit krijgen, en daarvoor de geschiedenis overdoen. redelijk makkelijk
Je wilt lachen! Het is een set waarin politici alleen reageren als fabrikanten worden ondervraagd en zelfs veroordeeld voordat ze veelgebruikte producten verbieden, zelfs als ze in andere landen verboden zijn. Specifiek geval glyfosaat of neonicotinoïden evenals andere vergiften van dezelfde soort zoals DDT.
je gelooft in "biologisch", dus ik weet dat mijn argumenten tegen jou niets anders zijn dan onzin,
Het is veel serieuzer dan onzin, want iedereen kan erover zeggen, ook wij tweeën. Nee, het is de bedoeling om een ​​dodelijke industrie vanaf haar oorsprong te beschermen en, afgezien daarvan, het heeft ook vanaf het begin geduurd en het heeft niets te maken met een geloof, maar met de feiten, de observaties die op de grond en in het leven zijn gedaan van de betrokken mensen en in het bijzonder de slachtoffers van dergelijke vergiftigingen, ongeacht of ze menselijk, dierlijk of plantaardig zijn.
Ik geef je niet alleen antwoord, aan de andere kant merk ik dat je meer en meer in de gratuite en systematische belediging zit, er is steeds minder interesse om plotseling te reageren
Heel goed doorgaan niet te doen ME antwoord, de anderen forumHet is genoeg om te zien dat je verslaving aan je geliefde chemicaliën verantwoordelijk is voor zoveel lijden en dood! :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Groenten en fruit "zonder residuen van pesticiden" maar niet BIO: waar hebben we het over?




par Christophe » 13/07/21, 15:20

In dezelfde familie van bedrieglijke zakelijke oplichting!

"Hier is een foto gemaakt bij Carrefour in St Quentin en Yvelines (waar ze bovendien regelmatig een stand opzetten waarin een medewerker ananas van hun huid ontdoet om ze in plastic dozen te doen, tegen de achtergrond van muziek van de eilanden. . Deze zelfde eilanden waarvan de stranden binnenkort zullen afbrokkelen onder het plastic van deze stand ...)

Kortom, is er geen probleem met deze knoflook? Geproduceerd binnen 100 km in mijn regio, door een boerderij, maar uit Argentinië? Ik wist niet dat ik zo dicht bij Argentinië woonde, iemand had het me eerder moeten vertellen..."

Zelfs zonder het kleine inzetstuk is alleen de naam van het merk "La ferme des Arches" verwarrend ...

Dank aan onze lezers voor hun deelname.

#Balancetonproduct gezien en becommentarieerd door Amanda B.


Mijn_Regio_Argentinië.jpg
Ma_Region_Argentina.jpg (116.26 KiB) 2353 keer bekeken


0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Groenten en fruit "zonder residuen van pesticiden" maar niet BIO: waar hebben we het over?




par Moindreffor » 13/07/21, 21:22

Christophe schreef:In dezelfde familie van bedrieglijke zakelijke oplichting!

"Hier is een foto gemaakt bij Carrefour in St Quentin en Yvelines (waar ze bovendien regelmatig een stand opzetten waarin een medewerker ananas van hun huid ontdoet om ze in plastic dozen te doen, tegen de achtergrond van muziek van de eilanden. . Deze zelfde eilanden waarvan de stranden binnenkort zullen afbrokkelen onder het plastic van deze stand ...)

Kortom, is er geen probleem met deze knoflook? Geproduceerd binnen 100 km in mijn regio, door een boerderij, maar uit Argentinië? Ik wist niet dat ik zo dicht bij Argentinië woonde, iemand had het me eerder moeten vertellen..."

Zelfs zonder het kleine inzetstuk is alleen de naam van het merk "La ferme des Arches" verwarrend ...

Dank aan onze lezers voor hun deelname.

#Balancetonproduct gezien en becommentarieerd door Amanda B.


Mijn_Regio_Argentinië.jpg

het is allemaal de Pb van de wetgeving, een schilderij van Montmartre kan in China worden geschilderd en door het frame made in France te stempelen, doen alsof het ter plekke is geschilderd, geen fraude, slechts een kleine omissie.
daar komt de knoflook uit Argentinië maar moet niet ver van waar je woont verpakt zijn geweest : Mrgreen: ou :onheil: , je moet de tijd nemen om te lezen
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Groenten en fruit "zonder residuen van pesticiden" maar niet BIO: waar hebben we het over?




par Exnihiloest » 14/07/21, 18:39

Christophe schreef:... waar ze bovendien regelmatig een stand opzetten waarin een medewerker de ananas van de schil ontdoet om ze in plastic dozen te doen

Het is super handig. Thuis geen ananas snijden.

Kortom, is er geen probleem met deze knoflook? Geproduceerd binnen 100 km in mijn regio, door een boerderij, maar uit Argentinië? ...

Carrefour wijdt zich aan het opknappen van de producten van arme Argentijnen, om ze te verdelen onder stedelijke kwalen, en u heeft klachten? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Groenten en fruit "zonder residuen van pesticiden" maar niet BIO: waar hebben we het over?




par Exnihiloest » 14/07/21, 18:44

Moindreffor schreef:het is allemaal de Pb van de wetgeving, een schilderij van Montmartre kan in China worden geschilderd en door het frame made in France te stempelen, doen alsof het ter plekke is geschilderd, geen fraude, slechts een kleine omissie.
daar komt de knoflook uit Argentinië maar moet niet ver van waar je woont verpakt zijn geweest : Mrgreen: ou :onheil: , je moet de tijd nemen om te lezen


Er is inderdaad sprake van bedrog omdat er staat geschreven "ZRP geconditioneerde knoflook geproduceerd op minder dan 100 km", wat in het Frans betekent dat het inderdaad de knoflook is die geproduceerd wordt op minder dan 100 km. Carrefour bedriegt ons. Shop in plaats daarvan bij Marché / Super / Hyper U!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 249-gasten