En als de BIO een KUNSTAAS was ... euuuuuh!

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: En als de BIO een KUNSTAAS was ... euuuuuh!

par Obamot » 05/05/21, 14:29

Ik plaag hem, eh, tegelijkertijd begrijp ik zijn toespraak, maar het wordt soms uitvergroot om mensen te laten reageren, of niet altijd aangepast aan de huidige situatie van finesse van de problemen van organische biochemie.
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: En als de BIO een KUNSTAAS was ... euuuuuh!

par Moindreffor » 05/05/21, 15:46

Janic schreef:
U gaf gezondheidsadvies, over kennis in de agrobiologie, waar leerde u? school? Universiteit? boeken? vriend?
Je zou het graag willen weten! Maar dit is het geheim dat niet aan onwetenden mag worden onthuld!

het is het geheim van elk charlatan-punt, alleen degenen die iets te verbergen hebben, zijn geheimzinnig
je zei genoeg voor mij om verder te gaan dan simpele overtuigingen over jou, dus nu classificeer ik je zeker in de charlatan-box, klaar om alles te doen om geneeskunde en wetenschap te kleineren om in plaats daarvan sektarische overtuigingen te vestigen, en dat je daarom een ​​gevaarlijk personage bent

met de gezondheidscrisis proberen we vandaag de samenzweerders onschadelijk te maken en het vaccin tegen te gaan, het nalaten van matiging op de gemaakte opmerkingen zou een zekere zelfgenoegzaamheid kunnen suggereren ... wat jammer is gezien de kwaliteit van de rest
1 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: En als de BIO een KUNSTAAS was ... euuuuuh!

par Moindreffor » 05/05/21, 15:53

Obamot schreef:Ik plaag hem, eh, tegelijkertijd begrijp ik zijn toespraak, maar het wordt soms uitvergroot om mensen te laten reageren, of niet altijd aangepast aan de huidige situatie van finesse van de problemen van organische biochemie.

Ik weet dat we het er niet 100% mee eens zijn, maar onze standpunten zijn convergerend, je hebt mijn ervaring niet, om een ​​afstand te hebben die zo koud is als de mijne in bepaalde gebieden, je hebt nog steeds de illusies dat ik me kwijt ben
Dus ik ben in het mogelijke of niet en jij bent er nog steeds in het zou kunnen zijn dat ...
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: En als de BIO een KUNSTAAS was ... euuuuuh!

par Macro » 05/05/21, 16:42

Moindreffor schreef:het is het geheim van elk charlatan-punt, alleen degenen die iets te verbergen hebben, zijn geheimzinnig
je zei genoeg voor mij om verder te gaan dan simpele overtuigingen over jou, dus nu classificeer ik je zeker in de charlatan-box, klaar om alles te doen om geneeskunde en wetenschap te kleineren om in plaats daarvan sektarische overtuigingen te vestigen, en dat je daarom een ​​gevaarlijk personage bent


En daar ... We hebben het goed over landbouw ... In een ander bericht een paar dagen geleden ... Hij had eugenetica bereikt ... Bericht dat hij tijd had om te bewerken om het "zoeter te maken" ... En een een paar dagen later ... weer een zin die een dictator waardig is ... waaruit hij ontsnapte met een pirouette van de donkerste soort politicus ...

Inderdaad ook naar mijn mening ... Een gevaarlijk personage ... Laten we hopen dat degenen die misschien onder zijn controle staan ​​niet het slachtoffer zijn van de misbruiken die conventioneel worden gepleegd door dit soort personages ... Hij heeft al 3 jaar zei ouder te zijn dan mijn vader die 73 jaar oud was ... Dus hij moet in de jaren 80 zijn ... Hij zou al minder moedig moeten zijn om zijn volgelingen aan te vallen ...
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: En als de BIO een KUNSTAAS was ... euuuuuh!

par Moindreffor » 05/05/21, 16:57

Macro schreef:Inderdaad ook naar mijn mening ... Een gevaarlijk personage ... Laten we hopen dat degenen die misschien onder zijn controle staan ​​niet het slachtoffer zijn van de misbruiken die conventioneel worden gepleegd door dit soort personages ... Hij heeft al 3 jaar zei ouder te zijn dan mijn vader die 73 jaar oud was ... Dus hij moet in de jaren 80 zijn ... Hij zou al minder moedig moeten zijn om zijn volgelingen aan te vallen ...

ja misschien meer de fysieke kracht om een ​​volgeling te pesten die zou gaan denken ... : Mrgreen: maar net genoeg om op een toetsenbord te typen, wat veel meer schade kan aanrichten, als we zien dat sommigen door hun stilte hem zijn theorieën laten uitstorten, en hoeveel anderen, uit zelfgenoegzaamheid of zelfs geen convergentie, resoneren met deze woorden.
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14963
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4362

Re: En als de BIO een KUNSTAAS was ... euuuuuh!

par GuyGadeboisTheBack » 05/05/21, 17:00

Moindreffor schreef:wanneer we zien dat sommigen door hun stilte het verlatennt stort zijn theorieën uit, en hoeveel anderen uit zelfgenoegzaamheids zelfs par convergentie, maak resonnance aan sOver ...

In ieder geval kunnen we het mij niet kwalijk nemen dat ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: En als de BIO een KUNSTAAS was ... euuuuuh!

par Macro » 05/05/21, 17:49

Denk je dat hij volgers zou laten zien dat volgers geïnfiltreerd worden in de economie?
In ieder geval ... In de afgelopen weken heb ik enkele ... Zorgwekkende opmerkingen over hem opgemerkt ... Eugenetica, vrouwonvriendelijke opmerkingen met een bijna pedofiele neiging, escaleren naar het isolement van kinderen in een gesloten omgeving gecontroleerd door wie hij ook ziet fit ... Niet zo mooi allemaal ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14963
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4362

Re: En als de BIO een KUNSTAAS was ... euuuuuh!

par GuyGadeboisTheBack » 05/05/21, 17:52

Macro schreef:Vrouwonvriendelijke opmerkingen met een bijna pedofiele neiging ...

Hoe is dit soort associatie mogelijk?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: En als de BIO een KUNSTAAS was ... euuuuuh!

par Macro » 05/05/21, 18:03

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Macro schreef:Vrouwonvriendelijke opmerkingen met een bijna pedofiele neiging ...

Hoe is dit soort associatie mogelijk?


De...
gezondheid-preventie-verontreiniging / wie-was-gevaccineerd-t16778-240.html # p444778
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: En als de BIO een KUNSTAAS was ... euuuuuh!

par Janic » 05/05/21, 18:23

mindere reflectie
U gaf gezondheidsadvies, over kennis in de agrobiologie, waar leerde u? school? Universiteit? boeken? vriend?
janic schreef: je zou het graag willen weten! Maar het is het geheim om niet te onthullen negeert.!
het is het geheim van elk charlatan-punt, alleen degenen die iets te verbergen hebben, zijn geheimzinnig
je bent echt de ABC-kloon, nog steeds een van zijn bijnamen. In goed Frans : Arrowu: het wordt niet onthuld aan onweters, jij, de anderen vragen niet om beter
Als u het wilt weten, moet u… persoonlijk betalen!
je zei genoeg voor mij om verder te gaan dan simpele overtuigingen over jou, dus nu classificeer ik je zeker in de charlatan-box
Nog een nunuche die de betekenis van woorden niet eens kent, je bent net als de andere grappenmaker, alles wat jij niet bent, is een charlatan. aan de andere kant ben je een krankzinnige, grappige kerel geworden
bereid om alles te doen om geneeskunde en wetenschap te kleineren om in plaats daarvan sektarische overtuigingen te vestigen, en dat je daarom een ​​gevaarlijk personage bent
Ouarf, ouarf, de wetenschap beslist jij? Na sektarische charlatan en duidelijk samenzweerderig en anti-vaccin, het gebruikelijke grote spel. Welke cultuur, wat voor fantasie, wat ijdelheid, wat een trots, van een ander ik weet ik alles!
Als je minder dom was, zou je hebben gemerkt dat ik VOOR geneeskunde ben, hippocratisch, degene waaraan doktoren lenen eed van geen kwaad. Maar onder voorwaarde van BP zijn sommigen deze eed vergeten.
met de gezondheidscrisis proberen we vandaag de samenzweerders onschadelijk te maken en het vaccin tegen te gaan, het nalaten van matiging op de gemaakte opmerkingen zou een zekere zelfgenoegzaamheid kunnen suggereren ... wat jammer is gezien de kwaliteit van de rest
en spring een penseelstreek in de richting van het haar! Hypocriet!
Als bewijs ben je er desondanks nog steeds om in de leegte te babbelen. Natuurlijk is matiging ... aangenaam en geduldig met je stelletje grappige mensen. Dus hier word je ontdekt, blootgelegd!
ja misschien meer de fysieke kracht om een ​​volgeling te pesten die zou gaan denken ...
Gezien uw moeilijkheden om voor uzelf te denken, zou u daarom een ​​goede discipel zijn! Verdomme, je bent al van BP! En betaalt het goed? Hoe?
maar net genoeg om op een toetsenbord te typen, wat veel meer schade kan aanrichten,
als bewijs dat alles wat je typt als onzin ... ik word beleefd! :D
als we zien dat sommigen door hun zwijgen hem zijn theorieën laten uitstorten,
en praktisch, je vergeet het. Hun stilzwijgen jegens jou is inderdaad onbegrijpelijk gezien al je modderige theorieën. Ga je ze ook zoeken bij de zetetici? : Cry:
en hoeveel anderen, uit zelfgenoegzaamheid of zelfs geen overeenstemming, resoneren met deze woorden.
Minstens, denken ze voorbij het puntje van hun neus. Dat verandert dus een beetje de schapen van panurge die hun broek laten zakken voor de almachtige kerk van groot conformisme en dus BP. Amen dan!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : mooijojo en 323 gasten