Het wonder van het Nieuw-Zeelandse lam (Pasen)

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 31/03/13, 16:41

Vermindert het tijdens het koken?
Met de plastic folie om het vlees wordt ook het gewichtsverlies door verdamping geminimaliseerd
**
Voor de onderzoeker is de beste manier om de uitstoot van broeikasgassen op de boerderij te verminderen, het verhogen van de productiviteit van de ooi, iets waar Nieuw-Zeelandse producenten al dertig jaar aan werken. Het vruchtbaarheidspercentage steeg van 100% in het begin van de jaren negentig tot 90% in 125. In 2008 produceerden Nieuw-Zeelanders meer karkasgewicht van lammeren dan in 2009, maar van een kudde waarvan het personeelsbestand met 1990% daalde. Gedurende deze tijd is de CO43-voetafdruk met 20% verminderd, dankzij een hogere productie-efficiëntie.

http://www.pleinchamp.com/elevage/ovins ... -la-viande
**
Gekoeld vlees onder gecontroleerde atmosfeer:
http://www.agneau-de-nouvelle-zelande.c ... geree.html
**
bestraald?
http://www.crpe-vailhan.org/documents/a ... ons_06.pdf
**
mutant?
http://www.ecrans.fr/La-violence-des-agneaux,3662.html
:D
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 01/04/13, 09:02

hallo plasmanu
PS: en je weet hoe het zit met God. Ik weet niet eens zeker of er een hoofdletter voor nodig is.
god is inderdaad een generieke term die een staat aangeeft, zoals meneer Dupont of meneer een staat aangeeft en geen achternaam. God moet dus ALTIJD met een kleine letter worden geschreven. In het bijbelse monotheïsme geeft alleen het jodendom de achternaam: JHWH. Er een hoofdletter aan geven is het een gevoel van majesteit geven dat alleen plaats heeft voor de monotheïst voor wie God en JHWH één en dezelfde entiteit zijn. Tegelijkertijd betekent het plaatsen van alleen een kleine letter dat deze entiteit wordt verdronken tussen de veelheid aan godheden die in alle culturen bestaan, en daarom gebruiken sommige mensen liever de term Jehova of Yaveh om aan te geven "over wie" het gaat.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 01/04/13, 21:11

Janic schreef:hallo plasmanu
PS: en je weet hoe het zit met God. Ik weet niet eens zeker of er een hoofdletter voor nodig is.
god is inderdaad een generieke term die een staat aangeeft, zoals meneer Dupont of meneer een staat aangeeft en geen achternaam. God moet dus ALTIJD met een kleine letter worden geschreven. In het bijbelse monotheïsme geeft alleen het jodendom de achternaam: JHWH. Er een hoofdletter aan geven is het een gevoel van majesteit geven dat alleen plaats heeft voor de monotheïst voor wie God en JHWH één en dezelfde entiteit zijn. Tegelijkertijd betekent het plaatsen van alleen een kleine letter dat deze entiteit wordt verdronken tussen de veelheid aan godheden die in alle culturen bestaan, en daarom gebruiken sommige mensen liever de term Jehova of Yaveh om aan te geven "over wie" het gaat.
Sommigen denken dat JHWH gewoon weer een elohim zou zijn, en dat deze grappige technologisch maar niet moreel geavanceerde wapens met elkaar in oorlog waren (sorry, ik denk dat ik niet op het onderwerp zit. Als we terugkomen op onze schapen, sorry, onze lammeren? ).
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 01/04/13, 22:19

Janic schreef:hallo plasmanu
PS: en je weet hoe het zit met God. Ik weet niet eens zeker of er een hoofdletter voor nodig is.
god is inderdaad een generieke term die een staat aangeeft, zoals meneer Dupont of meneer een staat aangeeft en geen achternaam. God moet dus ALTIJD met een kleine letter worden geschreven. .......


Sommigen zijn echt fada met bondieuserie.

We hebben het over lamsvlees uit Nieuw-Zeeland, er zijn er wat voor nodig om het weer bij God terug te brengen.

Mis :|
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 01/04/13, 22:20

Cuicui schreef: .....Sommigen denken dat JHWH slechts één elohim onder anderen zou zijn, en dat deze grappige technologisch maar niet moreel geavanceerde wapens met elkaar in oorlog waren......


HET MAAKT ONS NIET UIT !
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 02/04/13, 00:12

moinsdewatt schreef:HET MAAKT ONS NIET UIT !
"JA", wie is het? Als er iets in mijn bericht is dat je deed geloven dat het specifiek aan jou was gericht, bied ik mijn excuses aan.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 02/04/13, 09:25

lesswatts hallo
Sommigen zijn echt fada met bondieuserie.
We hebben het over lamsvlees uit Nieuw-Zeeland, er zijn er wat voor nodig om het weer bij God terug te brengen.
Mis
hoe moeilijk het is om aan zijn cultuur te ontsnappen, aangezien je niet alleen god met een hoofdletter schrijft, maar bovendien deze eigenschap van goed opneemt. Dit maakte duidelijk dat de evocatie van het lam met Pasen evenmin onschuldig en los van deze bondieuserie is, net als het hallal-vlees dat veel mensen hebben geconsumeerd zonder er van te walgen of een schandaal te hebben veroorzaakt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/04/13, 01:51

Gepubliceerd door Remundo
iedereen schreef:
moinsdewatt schreef:
sen-no-sen schreef:
lejustemilieu schreef:
Christophe schreef:
plasmanu schreef:Het is leuk om Obamot weer te zien :P
Welkom terug hier!
ja, het was Obamot die het lam uit de vergetelheid bracht,
Hij is opgestaan!
Zeer symbolische terugkeer van Obamot op Paasdag!
Welkom terug!
: Mrgreen:
Of is het Obamot die uit de vergetelheid is geraakt? : Lol:



plasmanu schreef:Neem een ​​lamsbout voor het paard. Hij is een kleine pony.

: Cheesy:

plasmanu schreef:We verkopen Nieuw-Zeeland 3 keer goedkoper dan Engels.
Er is geen Frans kanaal voor diepvriesproducten.
Er zijn weinig referenties.

PS: en wat weet jij over god. Ik weet niet eens zeker of er een hoofdletter voor nodig is.


: Arrowl: Hoofdletters omdat begin van zin en het is van de orde van "populaire uitdrukking"

Daarna, als het de buzz maakt Beeld cpasmafôte : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 03/04/13, 08:38

Mijn god, dat is grappig.
Ik doe deze week een lamskuur, maar Marokkaans deze.

Hier zijn ze er zeker van dat alawakba.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/04/13, 09:23

Heb jij even geluk! : Lol:

Ik weet niet waar je bent (god weet waar!) maar het schijnt tegenwoordig goed te zijn in Rabat: aangekondigd tot 18°C ​​overdag ...>, dus buiten is het prima, minder koel dan hier (huizen in Marokko daarentegen zijn niet erg verwarmd, dus behalve een goed hotel of een slaapzak "wat prima is", 's nachts is het "cool") : Cheesy:

In ieder geval een goed verblijf!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 454-gasten