Kokopelli vereniging veroordeeld

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 26/01/10, 12:42

Hé Maloche, dat is niet het nieuws van de dag...

Als ik niet helemaal voor Kokopelli's methodes ben, vind ik de nabootsing van Baumaux gewoon... verbluffend...

:schok:

Het betekent dat kokopelli ze ergens kwaad maakt... Ik heb niet echt een andere verklaring, tenzij kokopelli iets in een andere "taal" betekent?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 26/01/10, 13:50

Vraag het ze gewoon

bel ze als voorzitter van de econologievereniging en laat het ons weten :D

Nu kent u net als ik alle gebruiken om omzet te behouden...
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 26/01/10, 14:04

:pijl: Het is vooral het bewijs dat ze een echt verlangen hebben om Kokopelli kwaad te doen en in OORLOG zijn.

De aanpak van Baumaux is een absolute perversie. :schok:

Dit herinnert aan de landbouwwetten die door het Vichy-regime zijn aangenomen (en nog steeds van kracht zijn). :onheil:

Omdat de catalogus van eetbare planten die mogen worden gekweekt datum van de Duitse bezetting...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 26/01/10, 14:19

Ik zie niet in, als inderdaad de originele zaden niet schadelijk zijn voor onze biologie (en dat is inderdaad het geval), waarom en hoe we dit soort verboden kunnen rechtvaardigen

Hoe het verbod op brandnetelmest te rechtvaardigen? mmmm?
Hoe de teelt van genetisch gemodificeerde zaden te rechtvaardigen zodat ze zich niet voortplanten!!!??? dit om het distributiemonopolie te behouden!!!

Ik begrijp niet eens waarom we deze feiten accepteren

je denkt dat je droomt, wat een waardeloze wereld, geregeerd door waardeloze mannen. Naar de hel met de belangen van staten, laten we doen wat juist is, laten we delen (het is misschien een simplistische gedachte, maar ik vind het moeilijk om het te zeggen, alleen globalisering (een enkele regering bestaande uit onvergankelijke "wijze mannen", laat me dromen ) zal het mogelijk maken om jezelf te bevrijden van twijfel en de dreiging van de ander.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 26/01/10, 14:50

Als ik mezelf een juridisch uitstapje mag toestaan...

Baumaux heeft zojuist gewonnen op het veld van merkenrecht... die van het pand Industrieel.

Om te winnen moet Kokopelli zijn overwinning behalen auteursrechten, met bewijs van anterioriteit en originaliteit, zeer concreet bestaan ​​van de zaden... land van het pand intellectueel.

Het probleem met juridische stappen is dat de enige winnaars de advocaten zijn die de wet gebruiken om hun kromme ideeën op te leggen. :?
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 26/01/10, 16:42

Christophe schreef:Het betekent dat kokopelli ze ergens kwaad maakt... Ik heb niet echt een andere verklaring, tenzij kokopelli iets in een andere "taal" betekent?


Als dat je kan helpen.

- dat de Kokopelli Association "nauwelijks exclusiviteit kan claimen" van de naam Kokopelli. We weten heel goed dat de firma Baumaux een Narcissus "Kokopelli" in haar catalogus heeft. Deze Narcissus wordt aangeboden door kweker Brent & Becky's Bulbs in Virginia in de USA. We weten heel goed dat er tientallen winkels en bedrijven zijn met de naam Kokopelli.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 26/01/10, 21:32

Waarom de Kokopelli-vereniging de valuta van hun kamer niet aan hen zal teruggeven door de naam te storten: "CrookBaumauxom een ​​nieuw merk niet-biologisch afval op de markt te brengen. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/01/10, 08:01

Flytox schreef:Waarom de Kokopelli-vereniging de valuta van hun kamer niet aan hen zal teruggeven door de naam te storten: "CrookBaumauxom een ​​nieuw merk niet-biologisch afval op de markt te brengen. : Mrgreen:
Ik herken je daar goed; : Lol:
Ik hou van het idee. :P
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/01/10, 14:50

Capt_Maloche schreef:Ik begrijp niet eens waarom we deze feiten accepteren

je denkt dat je droomt, wat een waardeloze wereld, geregeerd door waardeloze mannen. Naar de hel met de belangen van staten, laten we doen wat juist is, laten we delen (het is misschien een simplistische gedachte, maar ik vind het moeilijk om het te zeggen, alleen globalisering (een enkele regering bestaande uit onvergankelijke "wijze mannen", laat me dromen ) zal het mogelijk maken om jezelf te bevrijden van twijfel en de dreiging van de ander.


Hee hee! Kijk dan niet speciaal naar de Infrared doc over asbest die gisteren werd uitgezonden!
https://www.econologie.com/forums/infrarouge ... t9213.html
https://www.econologie.com/l-amiante-le- ... -4226.html

delnoram schreef:Als dat je kan helpen.

- dat de Kokopelli Association "nauwelijks exclusiviteit kan claimen" van de naam Kokopelli. We weten heel goed dat de firma Baumaux een Narcissus "Kokopelli" in haar catalogus heeft. Deze Narcissus wordt aangeboden door kweker Brent & Becky's Bulbs in Virginia in de USA. We weten heel goed dat er tientallen winkels en bedrijven zijn met de naam Kokopelli.


Bedankt voor de info. In feite was het niet de moeite waard om zo "ver" te zoeken, het is een naam uit de Indo-Amerikaanse mythologie, kortom, het is in het publieke domein: http://fr.wikipedia.org/wiki/Kokopelli

Precies zoals Socrates, Caesar, Jupiter... enz enz...

Dus de kokopelli vereniging heeft in theorie geen copyright op de naam kokopelli maar ze hebben andere mogelijkheden om de schade te bewijzen...denk ik...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 27/10/13, 22:27

0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 239 gasten