Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
fracass
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 68
Inschrijving: 24/06/14, 18:35
x 53

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par fracass » 06/05/22, 18:32

Het is duidelijk dat het type wordt ondersteund door Bernard Arnault, van degenen die ten volle profiteren van macronisme
1 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Ahmed » 06/05/22, 19:17

Ik geef vrijelijk toe dat ik "een eikel ben", tenminste volgens jouw definitie, oh Christophe: "Je moet wel een eikel zijn of op zijn minst egoïstisch om niet geraakt te worden door dit deel van Zemmour's boodschap!
Ik denk niet zo Heeft, dat het extreemrechtse tropisme hiervan forum is echt consistent en ik zou het liever kwalificeren als verwarring, wat al met al (een beetje) meer te verontschuldigen is...
Om terug te keren naar "Z", zou het dringend zijn om het onderscheid te maken tussen wat er te zien is: de abstractie van "de liefde van Frankrijk", die zich nergens toe verbindt, behalve de enthousiaste acceptatie van saaie feiten [het is een pakket! ] en wat er in de schappen ligt. van Joodse en Berberse afkomst zijn, houdt op geen enkele manier in dat je immuun bent voor het smerige beest, het bewijs... : Roll:
3 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Christophe » 06/05/22, 21:16

Bedankt Ahmed voor deze helderziendheid en kleine onpartijdige verduidelijking...

Ahmed schreef:het extreemrechtse tropisme hiervan forum is echt consistent en ik zou het liever kwalificeren als verwarring, wat al met al (een beetje) meer te verontschuldigen is...


a) Voor verschoonbaarheid moet je echt geloven dat sommigen te bekrompen zijn (waarschijnlijk te extreem-rechts? Kom op!)... om dingen te begrijpen en Didier heeft hier meer aan te danken forum dat het omgekeerd lijkt mij... dus hij kan nu "mooi" spelen door alles af te stoten omdat 2 of 3 proefpersonen het niet meer hebben...

b) Welk extreemrechts? Er is hier geen extreemrechts, net zoals er geen echte extreemrechtse kandidaat is in Frankrijk (behalve misschien Marcon)... De kwalificatie van extreemrechts is het excuus van de verliezers die degenen die sommige waarheden zeggen demoniseren...

Etienne Chouard wordt geclassificeerd als antisemitisch en extreemrechts...omdat hij de rente op schulden aanvalt...kan iemand mij het rapport uitleggen? :schok: :schok: :schok:

Extreem rechts is de manipulatie van geesten en vervolgens de scheiding van lichamen!

Zoek niet naar de oorsprong, het is MIJN persoonlijke DEFINITIE!

Dus wie is er momenteel uiterst rechts in Frankrijk?

- Zeker de moslimextremisten die ongelovigen op de koran willen doden en de gelijkgestelde extremisten als ik durf te zeggen wie "Fuck France"! Manipuleer de publieke opinie, leg hun tradities op aan een land dat niet van hen is en veracht de hand die je laat leven! Over integratie gesproken...
- Macron en zijn vaccinbeleid... zeer waarschijnlijk...
- En Did67 blijkbaar: hij belastert, manipuleert en verspert zichzelf, dat past in mijn definitie... : Mrgreen: : Mrgreen: : Cry: : Cry:

ps: Marco aye ik begreep het! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: Gezondheid!
2 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Ahmed » 06/05/22, 22:21

Men moet oppassen voor "bepaalde waarheden": zodra het woord "waarheid"* of "vrijheid" wordt weergegeven, is er een opzettelijke (soms onbewuste) wens om de exclusiviteit ervan in beslag te nemen en in dienst te stellen van een oorzaak, die tot gevolg heeft dat de substantie ervan wordt vervormd. Het zou dringend moeten worden vermeden psychologische en/of psychologische interpretaties te vermijden die de analyses van de grondoorzaken ontwijken waarvan de personages slechts de indirecte vertolkers zijn: elimineer poutine en je zult een van zijn klonen zien verschijnen, ongetwijfeld met enkele oppervlakkige nuances, maar vergelijkbaar in die zin dat het onderhevig zou zijn aan dezelfde "contextuele" beperkingen (om het snel te zeggen). Het zijn dezelfde beperkingen die de fantasie van samenzwering voeden, die slechts een niet erkend structuralisme is (dit is wat deze stromingen interessant maakt).

Smashje zegt:
Het is duidelijk dat het type wordt ondersteund door Bernard Arnault, van degenen die ten volle profiteren van het macronisme

Dit is Bolloré die "Z" steunt, een miljardair die een beetje anders is dan degene die u citeert, in de zin dat hij een ultraconservatief recht vertegenwoordigt...

* Onthoud "Pravda"!
2 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
fracass
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 68
Inschrijving: 24/06/14, 18:35
x 53

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par fracass » 07/05/22, 09:30

Ik heb nooit begrepen wat samenzwering was, dit woord is te vaag (het is trouwens een neologisme, waarmee je elk argument kunt onderbreken).
Kunt u aangeven?
Is het te geloven dat Macron een buitenaards reptiel is?
Of was het te geloven, in 1954, in Operatie Susannah, of in...
64 een
Naar de officiële versie van de tonkin-incidenten?

Etc etc ...
Kortom, verwijder dit woord alsjeblieft uit je vocabulaire, vooral jij Ahmed die graag specifieke woorden gebruikt om een ​​gedachte te definiëren, dit woord is binnengedrongen in je lexicale paneel.
Zelfs als ik de betekenis van uw opmerkingen begreep, heeft 'samenzwering' evenveel precisie als 'truc' of 'ding'.

Ps... Mea culpa het leek mij dat het Arnault was...
1 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Ahmed » 07/05/22, 12:45

Ja, ik geef het graag toe, "samenzwering" is vaag, maar algemeen gebruikt... Deze term duidt niet dat en dat complot aan (massavernietigingswapens in bijvoorbeeld Irak), maar een globale verklaring van het functioneren van de wereld vanuit een verenigende theorie. Het is verre van oninteressant, hoewel de conclusies onjuist zijn vanwege de onnauwkeurigheid van de initiële vooronderstellingen, voor zover het de intuïtie van een leidend principe van gebeurtenissen vertaalt.
Dit maakt de waarde van veel meer uitgebreide en verwante theorieën, zoals die gebaseerd op de thermodynamica of die van de waardekritiek; de enigen waarmee je je weg kunt vinden in een wereld die zo complex is dat niemand kan beweren dat hij er een perfect begrip van heeft. Van alle feiten is het noodzakelijk om de enige te onderscheiden die van belang zijn voor de behandelde kwestie: deze aanvankelijke keuze, noodzakelijkerwijs willekeurig, zal sterk afhangen van de daaropvolgende conclusies... Het is dan noodzakelijk om deze hypothesen op de proef te stellen en kijk of ze echt relevante resultaten opleveren; ook hier zal alles afhangen van het niveau van de eis van de waarnemer.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par ABC2019 » 10/05/22, 02:34

Exnihiloest schreef:
Did67 schreef:Alvorens te worden verbannen en naar de Goelag gestuurd - het enige antwoord dat de facho's hebben - deze paar woorden:

Je vindt me binnenkort op: https://potagers.forumactif.com/

Ik nodig humanisten uit, degenen die nog steeds in waarden geloven, degenen die domheid haten, degenen die "discussie" niet verwarren met "trollen", degenen die dromen van een betere wereld die geen dictatuur is, om mee te doen... Ik nodig ook degenen uit die nog gevoel voor humor hebben - het komt zelden voor dat de pro-Poetin lacht, ze schreeuwt... Ze imiteren Hitler op het congres van Neurenberg zonder het ooit te bereiken! Hij was nog steeds de koning. fascisten!

Natuurlijk zal mij, net als Poetin, worden verteld dat ik moet worden gedenazificeerd. Christophe zal misschien zeggen dat hij hier is om mij te redden?

Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep Piep


Ik volg het dagelijkse nieuws op de site niet, maar ik kon niets zien over luiaards in hun moestuin. En aangezien Did67 mij een verstandig persoon leek met wie je intelligent kon discussiëren en toch redelijk bleef, wat niet aan iedereen hier gegeven is, vroeg ik me af hoe hij erin slaagde om op een forum waar schaamteloze extreemrechtse propaganda overal is. Dus ik zocht naar zijn laatste berichten en hier is het. Geen verrassingen, hij slaagde er redelijk in, weg te gaan, zonder bang te zijn een zeer relevante inventaris op te maken van de... luidruchtige zelfverklaarde denazifiers. We kunnen alleen inschrijven.


oh damn als ik dit bericht eerder had gelezen, was ik ook eerder vertrokken! het was de enige draad van de forum van goede kwaliteit, ontsnappen aan de irrationele-facho-Poetiniaanse drift, voornamelijk omdat de JOGGER-kliek daar heel weinig postte (goed moet erkennen dat Guy aan de facho-Poetiniaanse kant aan de goede kant bleef, dat wil zeggen ook doorgestreept).

Welnu, hier zijn we na de stalinistische zuiveringen van gematigdheid (die "vrijheid van meningsuiting niet verwart met oproepen tot moord", daarom verbant het forummensen die nooit tot moord hebben opgeroepen...), forum merkt dat hij in wezen gereduceerd is tot 4 of 5 waanvoorstellingen die hun obsessies bespreken en zichzelf feliciteren dat alle redelijke mensen zijn doorgestreept, nu is het tenminste duidelijk.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Christophe » 10/05/22, 09:24

Je mocht toch niet weglopen?

Zien: bistro / lijst-van-trollen-van-forum-t16381-570.html # p499595

ABC2019 schreef:Maak je geen zorgen, ik heb geen zin in ruzie met een pistool tegen mijn hoofd. U kunt doorgaan met het vieren van de diëten waar u zich het dichtst bij voelt!


Je bent zo oneerlijk dat je JE EIGEN WOORD niet eens respecteert... dus hoe zou je anderen kunnen respecteren?
Je bent een nar!
2 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par ABC2019 » 10/05/22, 11:19

Christophe schreef:Je mocht toch niet weglopen?

Zien: bistro / lijst-van-trollen-van-forum-t16381-570.html # p499595

ABC2019 schreef:Maak je geen zorgen, ik heb geen zin in ruzie met een pistool tegen mijn hoofd. U kunt doorgaan met het vieren van de diëten waar u zich het dichtst bij voelt!


Je bent zo oneerlijk dat je JE EIGEN WOORD niet eens respecteert... dus hoe zou je anderen kunnen respecteren?
Je bent een nar!


dit laatste bericht was geen "discussie". Dit is een beetje, maar het is een recht van antwoord op een belediging, en daar stop ik mee.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Exnihiloest » 11/05/22, 19:51

Ahmed schreef:Ik geef vrijelijk toe dat ik "een eikel ben", tenminste volgens jouw definitie, oh Christophe: "Je moet wel een eikel zijn of op zijn minst egoïstisch om niet geraakt te worden door dit deel van Zemmour's boodschap!
Ik denk niet zo Heeft, dat het extreemrechtse tropisme hiervan forum is echt consistent en ik zou het liever kwalificeren als verwarring, wat al met al (een beetje) meer te verontschuldigen is...

Nou, laten we eens kijken... je gaat een verbond aan?! moeten we de klootzakken die Poetin aanbidden excuseren en het Oekraïense volk "nazi's" noemen?!
Sorry, maar je moet ze zo mogelijk naar beneden duwen totdat je ze niet meer kunt zien.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 269-gasten