De Potager du Sloth: het boek

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Ahmed » 13/06/18, 22:10

... ik hoop dat mijn boek gezond verstand verlost is van zijn tegenstrijdigheden!

Het is dus meer dan gezond verstand! : Wink:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 14/06/18, 10:43

Ahmed schreef:Het is dus meer dan gezond verstand! : Wink:



OuhlÃ! Het klinkt helemaal niet slecht voor de rode vlag van een nieuw album !!!!

"Iets meer dan alleen gezond verstand!"
3 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 15/06/18, 23:47

Het boek blijft pransen ...

Vanavond rond 22 uur:

Schermafbeelding 06-15-18 op 09.57 PM Amazon.PNG Ranking
Schermafbeelding 06-15-18 om 09.57 PM Amazon.PNG Ranking (70.34 Kio) 2068 keer bekeken
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Adrien (voormalig nico239) » 16/06/18, 02:54

Hat ...

En wat zegt de uitgever?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 16/06/18, 08:32

Nou, zij (ze is een directeur bij Tana's), vindt dat "geweldig" ...

"En we moeten elkaar zien voor de rest ..."

Ik geef toe dat het me hier begint te verbazen ... Deze classificatie die duurzaam wordt gehandhaafd, terwijl het meer dan 4 maanden geleden is dat hij werd vrijgegeven en het einde van het "tuinieren" seizoen (ik bedoel tuinieren aankopen) nadert. ..
1 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par phil53 » 16/06/18, 10:32

Eerlijk gezegd zijn we blij en trots op je succes. Je kon de verdiensten van de techniek uitleggen zonder saai te zijn.
Zelfs als ik het moet zeggen, ik ben verre van het krijgen van veel groenten, wetende dat ik het leven van de grond in stand houd en dat ik in het ergste geval niet vernietig, me goed doet.
Zoals veel van uw lezers, denk ik, praten we erover om ons heen. Sommigen worden verleid. Anderen zijn agressief, bijvoorbeeld bij het tuinieren van de levende grond die een dame me behandelde door Ayatollah.
Ik antwoordde een glimlach.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Adrien (voormalig nico239) » 16/06/18, 12:41

Did67 schreef:Nou, zij (ze is een directeur bij Tana's), vindt dat "geweldig" ...

"En we moeten elkaar zien voor de rest ..."

Ik geef toe dat het me hier begint te verbazen ... Deze classificatie die duurzaam wordt gehandhaafd, terwijl het meer dan 4 maanden geleden is dat hij werd vrijgegeven en het einde van het "tuinieren" seizoen (ik bedoel tuinieren aankopen) nadert. ..


Maak je geen zorgen, iedereen is in balans, maar jij niet :!: :!: :!:
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Moindreffor » 16/06/18, 18:08

Did67 schreef:Nou, zij (ze is een directeur bij Tana's), vindt dat "geweldig" ...

"En we moeten elkaar zien voor de rest ..."

Ik geef toe dat het me hier begint te verbazen ... Deze classificatie die duurzaam wordt gehandhaafd, terwijl het meer dan 4 maanden geleden is dat hij werd vrijgegeven en het einde van het "tuinieren" seizoen (ik bedoel tuinieren aankopen) nadert. ..


je hoeft alleen maar een marktonderzoek te doen om te weten wat je moet doen : Mrgreen:
omdat ik me door jou verveel in de tuin : Mrgreen: , Ik zoek de bedreigde wiet, nou ik vond er 2 vandaag ...
zojuist kwam er een idee bij me op en als ik gras in mijn moestuin zaaide : Oops:

Ik zal zien, na het leven van de grond te hebben hersteld, hoe de tuinman te herstellen, of wat, waar, hoe te zaaien, planten en oogsten altijd zonder werk, zonder vermoeidheid
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 18/06/18, 01:26

De opmerking van vandaag over Amazon:

Schermopname 06-18-18 om 01.22 uur Kritiek Amazon.PNG
Schermopname 06-18-18 om 01.22 uur Kritiek Amazon.PNG (108.82 KB) 1946 keer bekeken



Het is uiteindelijk heel eerlijk: als we alleen maar een recept voor een goed geordende tuin willen, en vooral niets in twijfel willen trekken, niet willen denken, is dit niet het juiste boek. En het moet vreselijk saai zijn!

["Gezond verstand" is elders besproken; als hij alleen dat zag ... ?????]
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Adrien (voormalig nico239) » 18/06/18, 02:00

Did67 schreef:De opmerking van vandaag over Amazon:

Schermopname 06-18-18 om 01.22 uur Kritiek Amazon.PNG


Het is uiteindelijk heel eerlijk: als we alleen maar een recept voor een goed geordende tuin willen, en vooral niets in twijfel willen trekken, niet willen denken, is dit niet het juiste boek. En het moet vreselijk saai zijn!

["Gezond verstand" is elders besproken; als hij alleen dat zag ... ?????]


We zien eigenlijk wat we al verschillende keren hebben voorgesteld ...

1. een moestuin zonder werk heeft "minder waarde" dan een moestuin waarvoor we zweten en water geven.

Dit overlapt enigszins met de tweedegraads post van Moindreflor ... wat gaan we doen als we niets te doen hebben ... Beeld

De menselijke natuur verafschuwt een vacuüm ... en wat u voorstelt, moet er een beetje uitzien voor sommigen die gewend zijn aan de beloningen van hard werken ...

2. de moeilijkheid om jezelf in twijfel te trekken bij een bepaald aantal tuiniers

En nogmaals, men voelt dat hij waarneemt dat jouw boek de juiste richting is om te nemen, maar hij aarzelt, zou willen, maar geeft uiteindelijk op om terug te keren naar zijn werk en zijn troost.

Ik geloof dat mensen zoals die er zijn in alle disciplines.

Wat meer nieuwsgierig is, is dat de technische en wetenschappelijke videodocumentatie die het onderwerp verdiept beschikbaar is op het net (de MSV-conferenties), zeker moet je ze vullen, maar voor degenen die twijfelen, is er echt een manier om je te bevestigen à © Crits.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 160-gasten