GGO's zijn goed voor de gezondheid

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Exnihiloest » 15/05/20, 20:37

GuyGadebois schreef:Ik heb net je .pdf getypt... Er staat NIETS in. Geen studie, geen bewijs, niets, niets!


"Bangladesh heeft met succes genetisch gemodificeerde groenten ontwikkeld, zoals aubergine (aubergine) van Bacillus thuringiensis (Bt). Consumenten accepteren overweldigend deze genetisch gemodificeerde groente, omdat deze na het koken niet positief test op de aanwezigheid van het gen Bt. Boeren "We zijn ook geïnteresseerd in de productie van Bt-aubergines omdat deze helpt de productiekosten te verlagen en de opbrengst te verhogen. Als gevolg hiervan neemt de vraag naar en het aanbod van zaden toe zonder dat verkopers met terugslag te maken krijgen. Dit succes moedigt wetenschappers en beleidsmakers ook aan om meer betrokken te raken bij de ontwikkeling van genetisch gemodificeerde zaden." variëteiten, waaronder een zouttolerante rijstvariëteit, een explosiebestendige tarwevariëteit en een aardappelvariëteit die resistent is tegen Phytophthora."

"Aubergine:
Het eerste genetisch gemodificeerde gewas (d.w.z. aubergine) in Bangladesh evolueert richting commerciële massaproductie. De biotechnologie- en zaadtechnologiedivisies van BARI (Bangladesh Agricultural Research Institute, openbaar instituut) kweekzaden produceren. De Bangladesh Seed Development Corporation (BADC) produceert basis- en gecertificeerde zaden voor verkoop aan boeren. Voor het lopende boekjaar (FY) 2019-2020 (juli-juni) heeft BARI een voorraad kweekzaden van in totaal 1513 kilogram (kg) zaden en BADC heeft een voorraad van in totaal 179 kg basiszaden. Door BARI geproduceerde zaden zullen worden gedistribueerd onder boeren die deelnemen aan velddemonstraties die worden gecontroleerd door de afdeling Landbouwvoorlichting van het Ministerie van Landbouw.
Tijdens het boekjaar 2019-2020 heeft BADC 179 kg Bt Begun 2 en Bt Begun 4 commercieel verkocht aan 8 zaaddistributeurs. BADC verkoopt het basiszaad aan boeren via lokale zaaddistributeurs (beursgenoteerde geautoriseerde verkopers), en de prijs van het zaad bedraagt ​​ongeveer $ 500 (USD) per kilogram (kg).
Naar schatting produceren 20 boeren Bt-aubergine op hun boerderijen. In het overdekte gebied wordt naar schatting 602% van de 4,56 hectare aan eierplant geteeld met Bt-aubergine.”

Niets volgens Gadgetdebois. Er is geen mens zo blind als hij die niet wil zien.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par GuyGadebois » 15/05/20, 21:01

Alleen maar aankondigingen, geen onderzoek (jij was het die over het onderzoek sprak), geen bewijs, niets. Gewoon "wij* schatten"... "Het lijkt (opnieuw) op een reclamefolder van Monsanto of op een radio-"nieuws" uit de tijd van Stalin, Hitler, Mussolini of Pétain (plotseling). Waar is uw ‘wetenschappelijke nauwkeurigheid’ gebleven ondanks deze onzin? "Je vraagt ​​je af. : Mrgreen:

* Monsanto en zijn lokale dochteronderneming?
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Exnihiloest » 15/05/20, 21:21

Op de mond, niet op de ogen, het anti-coronamasker!
toebehoren
gadget.jpg
gadget.jpg (45.55 KB) 2075 keer bekeken
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par GuyGadebois » 15/05/20, 21:27

Waar is het bewijs, waar is de ‘studie’? Ik ben bereid mijn positiemasker te veranderen als je iets toelaatbaars geeft, maar nu, sorry, stop ik het terug in mijn broek... omdat jouw shit, "bereid door Tanvir Hossain" (onbekend bij het bataljon) en " goedgekeurd door Tyler Babcock" (VRP van GGO's bij de ambassade van Dhaka), die geen enkele wetenschapper die die naam waardig is, zal kunnen valideren, is onze ernstige schuld (kwestie van hygiëne)!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Exnihiloest » 15/05/20, 21:59

GuyGadebois schreef:Waar is het bewijs, waar is de ‘studie’? Ik ben bereid mijn maskerpositie te veranderen als je iets toelaatbaars verstrekt, maar nu, sorry, stop ik het terug in mijn broek...

Bewijs waarvan?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par GuyGadebois » 15/05/20, 22:17

Exnihiloest schreef:
GuyGadebois schreef:Waar is het bewijs, waar is de ‘studie’? Ik ben bereid mijn maskerpositie te veranderen als je iets toelaatbaars verstrekt, maar nu, sorry, stop ik het terug in mijn broek...

Bewijs waarvan?

Bewijs van de effectiviteit en positieve effecten van het gebruik van deze onzin.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Exnihiloest » 15/05/20, 23:01

GuyGadebois schreef:...
Bewijs van de effectiviteit en positieve effecten van het gebruik van deze onzin.

Ik heb ze verstrekt.
Ik richt mij te goeder trouw tot open mensen, die niet alles afwijzen omdat het op een site van de Amerikaanse overheid zou staan, wier bewijsbehoefte op het niveau van de complexiteit van de vragen blijft, en die in staat zijn er zelf dieper op in te gaan. onderwerpen die hen zouden interesseren, waarover ik hier slechts beperkte informatie kan geven. Ik help mijn voet tussen de deur te krijgen, meer niet. Als u zich geen zorgen maakt, aarzel dan niet om ergens anders te kijken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par GuyGadebois » 16/05/20, 00:27

Exnihiloest schreef:
GuyGadebois schreef:...
Bewijs van de effectiviteit en positieve effecten van het gebruik van deze onzin.

Ik heb ze verstrekt.

Nooit. Het zijn alleen maar folders die GGO's verheerlijken, degenen die ze maken en degenen die ze autoriseren, evenals een onmetelijke minachting (maar evenredig aan het idee dat je hebt van je vaardigheden om ze te kunnen beoordelen), voor het verknipte systeem. Kortom niets revolutionairs, maar een ongeremd cynisme; gewoon een stilzwijgende, opportunistische trouw aan de psychopathische monsters die de wereld draaiende houden (aaaah, "gemoedsrust als ik aan de goede kant van de stok zit"). Je beoordeelt de wereld van vandaag aan de hand van de maatstaf waarin je tussen de 20 en 30 jaar oud leefde... het is niet meer dezelfde, Tryphon, maar helaas ben je niet veranderd...
Eigenlijk kan het in drie woorden worden samengevat:
Oud*, conservatief, reactionair,
Oud*, technofiel, ultraliberaal,
Oud*, blind, doof.
Jouw keuze, maar je kunt mixen en matchen... : Mrgreen:

* B. [Om levenloze dingen aan te duiden]
1. (Alles) wat oud is, dat behoort tot het verleden.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Exnihiloest » 10/06/20, 17:37

GuyGadebois schreef:
Exnihiloest schreef:
GuyGadebois schreef:...
Bewijs van de effectiviteit en positieve effecten van het gebruik van deze onzin.

Ik heb ze verstrekt.

Nooit. Het zijn alleen maar folders die GGO's verheerlijken, degenen die ze maken en degenen die ze autoriseren, evenals een onmetelijke minachting (maar evenredig aan het idee dat je hebt van je vaardigheden om ze te kunnen beoordelen), voor het verknipte systeem. Kortom niets revolutionairs, maar een ongeremd cynisme; gewoon een stilzwijgende, opportunistische trouw aan de psychopathische monsters die de wereld draaiende houden (aaaah, "gemoedsrust als ik aan de goede kant van de stok zit"). Je beoordeelt de wereld van vandaag aan de hand van de maatstaf waarin je tussen de 20 en 30 jaar oud leefde... het is niet meer dezelfde, Tryphon, maar helaas ben je niet veranderd...
Eigenlijk kan het in drie woorden worden samengevat:
Oud*, conservatief, reactionair,
Oud*, technofiel, ultraliberaal,
Oud*, blind, doof.
...

Projecterende dwazen zien mij zo, vooral degenen die ouder zijn dan ik.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: GGO's goed voor de gezondheid




par Exnihiloest » 10/06/20, 17:38

Het bedrijf Oxitec heeft toestemming gekregen van de Environmental Protection Agency om wekelijks miljoenen genetisch gemodificeerde (GGO) mannetjes vrij te laten.
https://www.houstonchronicle.com/news/a ... 313385.php

De wereld gaat vooruit dankzij de progressieven die durven, en ondanks de reactionairen die denken dat ze jong zijn terwijl ze nog maar oude, timide mensen zijn met ideeën die in hun tienerjaren geblokkeerd zijn. Maar in de traditionele strijd tussen de Ouden en de Modernen zijn het altijd de modernen die zegevieren, vanwege het gebrek aan strijders in de andere clan. Je achterhoedegevecht tegen GMO is even belachelijk als nutteloos, Gadget.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 316-gasten