The Autonomous You Tubers

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: The Autonomous You Tubers




par Moindreffor » 24/01/21, 20:48

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Moindreffor schreef:het is aan de man om zich aan te passen aan de wolf en niet andersom

Daar ben ik het mee eens. Nou bijna. Ik zou zeggen "revalideren".

inderdaad omdat we, nadat we het hadden uitgeroeid, gelukkig en gemakkelijk de ruimte konden binnendringen, maar zoals altijd herwint de natuur vaak haar rechten zodra de mens zich terugtrekt en daarom keert de wolf logischerwijs terug naar de landen die historisch van hem zijn
dus het is aan ons om ons opnieuw aan te passen aan zijn aanwezigheid, zoals we eerder zo goed hebben kunnen doen, dit hebben geresulteerd in de hond, de beste vriend van de mens, waarom hebben we zo'n kort geheugen?
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: The Autonomous You Tubers




par Rajqawee » 25/01/21, 09:59

Exnihiloest schreef:
Janic schreef:..
Vervolgens worden de slachtoffers niet meer afgeslacht ofwel onder de mond van een vleeseter of het mes van een slachthuis slager

In tegenstelling tot de slager is de wolf in staat om voor zijn eigen plezier schapen en schapen te doden, zonder ze op te eten.
Als de man het in Frankrijk heeft uitgeroeid, is dat omdat er goede redenen waren, die nog steeds gelden. Een goede wolf is een dode wolf, een wolf in een dierentuin of een wolf die in gebieden leeft die groot genoeg zijn om geen menselijke activiteit onder ogen te zien.


Ah ja, dat prikt ook in de ochtend.
2 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: The Autonomous You Tubers




par thibr » 11/02/21, 13:25

niet autonoom... zuinig : Wink:

Wonen in een tiny house, minder werken, liften... "Als iedereen je aardig zou vinden, zou het niet werken". Dit is wat mij vaak wordt verteld over mijn alternatieve levenskeuzes. Zou het samenlevingsmodel waarnaar ik streef utopisch kunnen zijn?
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: The Autonomous You Tubers




par Moindreffor » 11/02/21, 13:33

Thibr schreef:niet autonoom... zuinig : Wink:

Wonen in een tiny house, minder werken, liften... "Als iedereen je aardig zou vinden, zou het niet werken". Dit is wat mij vaak wordt verteld over mijn alternatieve levenskeuzes. Zou het samenlevingsmodel waarnaar ik streef utopisch kunnen zijn?


nou al als iedereen lift, zullen er niet veel auto's zijn : Mrgreen: : Mrgreen: dat alleen al is niet utopisch maar logisch... dus automatisch komisch...
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: The Autonomous You Tubers




par thibr » 14/02/21, 08:03

Autonomie, overlevingsdrang, ineenstorting, permacultuur...tussen ideologie en manipulatie.

Hier hebben we te maken met de ideologische zwendel van autonomie, survivalisme, youtube permacultuur.
Tussen ijdele gebaren en berekende manipulatie, hoe een handvol YouTubers de basis kan vernietigen van een concept dat ze verkopen aan kijkers die op zoek zijn naar antwoorden.

Tussen pseudo-ideologisch radicalisme links en rechts, en de New Agers van sociale permacultuur....
we zullen een ander standpunt over deze onderwerpen geven.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: The Autonomous You Tubers




par Adrien (voormalig nico239) » 14/02/21, 12:42

Thibr schreef:Autonomie, overlevingsdrang, ineenstorting, permacultuur...tussen ideologie en manipulatie.
Hier hebben we te maken met de ideologische zwendel van autonomie, survivalisme, youtube permacultuur.
Tussen ijdele gebaren en berekende manipulatie, hoe een handvol YouTubers de basis kan vernietigen van een concept dat ze verkopen aan kijkers die op zoek zijn naar antwoorden.

Tussen pseudo-ideologisch radicalisme links en rechts, en de New Agers van sociale permacultuur....
we zullen een ander standpunt over deze onderwerpen geven.


Jij bent het?
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: The Autonomous You Tubers




par thibr » 14/02/21, 14:58

nee, ik ben veel te introvert om mezelf bloot te geven op Youtube : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: The Autonomous You Tubers




par Adrien (voormalig nico239) » 14/02/21, 16:06

Oké, geen zorgen

Het is een nieuwe van wat ik begrijp.
De hele geschiedenis van elkaar ontgaat me en interesseert me nergens anders

Video's van persoonlijke ervaringen zijn naar mijn mening zelden interessant
Lekker na ieder zijn ding
Ik heb liever dat de mechanica van gewassen mij wordt uitgelegd dan de psychopaat van de teler : Mrgreen:

Ik heb deze week nog steeds 2 of 3 VDTP gemaakt (ongeveer 2 uur en een paar elk) daar geniet ik van
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: The Autonomous You Tubers




par GuyGadeboisTheBack » 14/02/21, 18:44

Thibr schreef:Hier hebben we te maken met de ideologische zwendel van autonomie, survivalisme, youtube permacultuur.

Hier hebben we met helemaal niets te maken, deze video is totaal leeg, alleen afhankelijk en legt evenzeer clichés op als deuren open. Kortom, posten op Youtube om te zeggen dat anderen die posten op Youtube boho friques blabla zijn, verdient geen aandacht, geen overweging.
1 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: The Autonomous You Tubers




par thibr » 27/02/21, 14:25


: Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 314-gasten