De agro-industriële dictatuur in Frankrijk? Ja, meer dan ooit!

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De agro-industriële dictatuur in Frankrijk? Ja, meer dan ooit!




par GuyGadebois » 31/05/20, 12:18

Wat voor deze tuinder geldig is, is geen regel. Degene die we al 10 jaar kennen op de Riez-markt blijft zijn verkoop verhogen. Maar dit is geen voorbeeld dat regeert.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De agro-industriële dictatuur in Frankrijk? Ja, meer dan ooit!




par Moindreffor » 31/05/20, 12:30

GuyGadebois schreef:Wat voor deze tuinder geldig is, is geen regel. Degene die we al 10 jaar kennen op de Riez-markt blijft zijn verkoop verhogen. Maar dit is geen voorbeeld dat regeert.

nee, wat interessant is in wat hij vindt, is dat wanneer de supermarkten ontbreken, de consument op de stoep wordt geslagen en dat zodra de rust is teruggekeerd, de consument is teruggekeerd naar de supermarkten

dus kwam de consument thuis om producten te zoeken, niet omdat ze biologisch of beter waren, maar omdat ze ze nergens anders konden vinden

dat de biologische markt groeit, we kunnen zien, maar het is een langzame vooruitgang, het is geen haast, het heeft een zeer goede pers, dus we hebben de indruk dat ... dat het zich goed ontwikkelt in jouw regio, het is ook normaal, het gebied van ontheemding van gepensioneerden die op zoek gaan naar de zon, en de toeristische regio, dat is de realiteit, zoals in grote steden waar de middelste manager wil dat organische niet kijkt belachelijk bij de koffiemachine

in mijn regio zijn steeds meer lokale producenten, maar niet van biologische oorsprong, in de eerste plaats boeren die hun producties direct proberen te waarderen om van hun handel te kunnen leven en niet hoeven te wachten op subsidies, en zelfs als ze zijn niet biologisch, ook al blijven ze conventioneel, daarom maken ze geen shit
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De agro-industriële dictatuur in Frankrijk? Ja, meer dan ooit!




par GuyGadebois » 31/05/20, 12:40

Moindreffor schreef:dus kwam de consument thuis om producten te zoeken, niet omdat ze biologisch of beter waren, maar omdat ze ze nergens anders konden vinden

Ik hoef de tekst niet uit te leggen, begreep ik. Ik herhaal, wat deze tuinder betreft, geldt niet voor anderen. Punt.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De agro-industriële dictatuur in Frankrijk? Ja, meer dan ooit!




par Moindreffor » 31/05/20, 12:56

GuyGadebois schreef:
Moindreffor schreef:dus kwam de consument thuis om producten te zoeken, niet omdat ze biologisch of beter waren, maar omdat ze ze nergens anders konden vinden

Ik hoef de tekst niet uit te leggen, begreep ik. Ik herhaal, wat deze tuinder betreft, geldt niet voor anderen. Punt.

Ok, en wat geldig is voor anderen en niet voor anderen
Enzovoorts

dat bio in de schijnwerpers passeert voor wat het niet is, je wilt het ook niet horen ..., de cijfers spreken voor zich, dat je ze ook niet accepteert, ook niet ook ... iedereen draagt ​​zijn oogkleppen ...
1 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 165 gasten