Functiegenerator voor vermogenstests.

Verschillende ervaringen gemaakt door leden van de forums met name wat betreft kleine huishoudelijke apparaten en energiebeheer.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 27/11/06, 12:21

Geen bezwaren Ik wilde je gewoon een link geven naar dit ding.
In feite is er zoveel in dit genre dat we niet weten wat we zoeken.

Ik ben ook op zoek naar een beetje platina zoals dat, maar het zou moeten zijn dat we bovendien de uitgangsspanning kunnen variëren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 27/11/06, 12:27

Ik heb het een tijdje gebruikt (het tempo bij go 50s - 30 minuten) geen zorgen, de voeding die ik heb geprijsd een multi-output voedingsbeest (van 2v tot 12v denk ik) het liep 24 uur per dag gedurende twee weken.

Anders een laatste voor de weg: (ik had gezien op ebay, je moet een prijs hebben anders radiospare ... + duur)
merk CROUZET

Chronos 2 - 17,5 mm
Model MLR1
Voedingsspanning 24 V DC / 24 tot 240 V AC
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 27/11/06, 12:45

Ok bedankt ...

Voor de MLR1 koop ik niet op ebay ... Ik zal kijken of het op de andere sites van elektronica staat ...

Het voordeel is a priori, dat we 240 VAC kunnen voeden ... maar het moet veel duurder zijn ...

Pitmix, in jouw geval zie ik alleen de functiegenerator .... of dat moet van geval tot geval gemaakt worden ... :|
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 27/11/06, 13:21

MLR1 is dat het?

Is het zeker dat het kan werken in de "knipperende" functie?
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 27/11/06, 14:43

TELEMECANIQUE ref. :
RE4-CL11BU
continu of alternerend 24 V; alt. 110 .... 240 V
knipperlichtrelais 1 "OF" een enkele instelling (rust = werkend)
prijs 1997 = 57,03 € HT

RE4-CP13BU
bijna idem (2 "OF")
prijs 1997 = 72,30 € HT

RE4-CV11BU
1 "OF" aparte aanpassing van het werk- en rusttempo
prijs 1997 = 104,80 € HT

een artiest heeft vaak een goede korting :? maar het is nog steeds HT

bij alle distributeurs van industriële elektrische artikelen: FACEN, SANELEC, enz ... om ze niet te noemen als ze het merk natuurlijk distribueren : Mrgreen: zoals voor het LEGRAND-model

(Is industrieel = betrouwbaar) :?
De kit Conrad soort, gotronis, etc. zijn zeker meer gemaakt voor individuen, zelden compleet, wat het mogelijk maakt om de prijs te verlagen, maar:
voeg de doos, het eten ...

bijvoorbeeld: verbruiksmeter Conrad = goedkoop, maar om het te gebruiken: vraag Michelm :P

als we het signaalleesapparaat kopen om de stroom bij conrad weer te geven, de prijs : Cry: en het resultaat :?

het is geen kritiek, maar slechts een verklaring
we hebben vaak alleen het maximum voor zijn geld

het is echter mogelijk dat als een industrieel item bij Conrad, enz. en de huidige verkoop kan worden verkocht, het goedkoper is dan de hierboven vermelde groothandelaren (moet worden gesorteerd)

bout
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Re: Functiegenerator voor vermogenstests.




par Andre » 27/11/06, 15:50

Dag
Christophe schreef:Dit is hoe de digitale programmeur geschikt is voor repetitieve tests. Ik ben op zoek naar een functiegenerator voor het genereren van een beest-AAN / UIT-functie met instelbare en variabele AAN / UIT-sporen.

Heeft iemand enig advies over de materiaalkeuze?


Het bedrijf OMRON leverde deze kleine relais die we rechtstreeks in de sector onze zaak 110v ac splitsen en die is allemaal aanpasbaar. de aan en uit-functie kan worden uitgesteld het is allemaal elektronisch. het contact is 5-ampères 250vac
het economische model is H3BA het andere digitale model is een beetje duurder
Sinds de komst van programmeerbare controllers installeren we minder en minder, maar het verkoopt nog steeds voor kleine bedrijven,
Maar zoals Zac zegt, het verkoopt ook blokken invoer en uitvoer die we op de pc aansluiten en een klein programma en we doen wat we willen
alle functies die we willen, behoorlijk uitgebreid (een soort automaat voor iedereen, het gebruik is om lampen in een huis aan te zetten of om de bewatering van gras te starten ect .. mensen die op vakantie vertrekken maken zo'n montage werk, het houdt dieven weg, het wekt de indruk dat er iemand in het huis is ..
Allen Bradley een kleine automaat SLC 100 gemakkelijk te gebruiken, maar als je zoekt is er nog steeds een kleinere, het is geprogrammeerd als een rekenmachine, je kunt ze vooral aansluiten op een gewone pc en je kunt de componenten aanpassen.
Beeld

Beeld

Beeld

Hostingafbeeldingen - PicTiger
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 02/12/06, 19:09

Ik kraakte ... ik heb net de legrand 047 42 besteld voor 85 € HT :schok: (nou, het is beter dan 119 HT..vive België) ... voor deze prijs hoop ik dat het zal dienen voor andere ervaringen ....

Hier is de EERSTE zaal van het econologielaboratorium :)

Ik zou het onder 8 dagen moeten ontvangen. Ik zal het je laten weten, kers op de taart, ik kocht het op een kleine ecurie onafhankelijke geschiedenis om het kleine bedrijf te exploiteren! :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 03/12/06, 15:03

Christophe schreef:Ik kraakte ... ik heb net de legrand 047 42 besteld voor 85 € HT :schok: (nou, het is beter dan 119 HT..vive België) ... voor deze prijs hoop ik dat het zal dienen voor andere ervaringen ....

Hier is de EERSTE zaal van het econologielaboratorium :)

Ik zou het onder 8 dagen moeten ontvangen. Ik zal het je laten weten, kers op de taart, ik kocht het op een kleine ecurie onafhankelijke geschiedenis om het kleine bedrijf te exploiteren! :D


Ik heb ook gekraakt ........ : Cheesy:
CD4060 als deleroscillator en NOR 2 in monostabiel.
Resultaat: 1mn verdeeld in 54 seconden uit en 6 seconden aan.
Voor een fluorescentielamp 5W.
Laat 1440 per dag uitstaan, wat is ........?
Zeg 10 op een dag, het ziet er goed uit, dus 1 jaar in 2jours 1 / 2. en 10 jaar in 25 dagen.

Als de vliegende draadassemblage die ik op mijn werkbank heb geïnstalleerd de schok vasthoudt : Cheesy:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 03/12/06, 15:09

delnoram schreef:Resultaat: 1mn verdeeld in 54 seconden uit en 6 seconden aan.


6 seconden AAN ... mekilefou !! : Cheesy: : Cheesy:

Pov gloeilamp

Je gooit de test wanneer?
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 03/12/06, 15:28

Christophe schreef:
delnoram schreef:Resultaat: 1mn verdeeld in 54 seconden uit en 6 seconden aan.


6 seconden AAN ... mekilefou !! : Cheesy: : Cheesy:

Pov gloeilamp

Je gooit de test wanneer?


: Oops: het is begonnen met de 03 December op 14h20.
Ik zal van tijd tot tijd de temperatuur van de lamp controleren om te verifiëren dat langdurige verwarming de waarde van de test niet teveel beïnvloedt.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Econological Laboratory: verschillende ervaringen voor econologic"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 51-gasten