Lavas doeken langer mee .... (bekend lucht)

Verschillende ervaringen gemaakt door leden van de forums met name wat betreft kleine huishoudelijke apparaten en energiebeheer.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

Lavas doeken langer mee .... (bekend lucht)




par olifant » 09/01/12, 20:29

Terwijl ik (in alle bescheidenheid) pasteuze pasta met tomatengarnalen (met veel knoflook) aan het klaarmaken was, arriveerde mijn vrouw terwijl ze lachte

"In het programma" wij zijn geen duiven "van de RTBF hebben ze zojuist een test van de VRT (hun Vlaamse tegenhangers) laten zien waaruit blijkt dat anti-kalk voor wasmachines (soort C * lg * n) NIET GEBRUIKT wordt strikt naar NIETS "

Vooral omdat de huidige detergentia zo effectief zijn dat iedereen aan het wassen is bij 30 °, kan dit af en toe bij 60 zijn.

De mensen van de VRT belden zelfs de technische dienst van de "grote merken" waar ze antwoordden "Ah ja, maar dat is reclame, eh meneer. Het heeft geen zin"

Ze gaan naar Benckiser, Procter en Gamble, Henkel en anderen : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/01/12, 22:51

(met veel knoflook)

Mijn vrouw is het tegenovergestelde, ze kan de geur van knoflook niet verdragen!

Anders zijn we daar 40 jaar we doen geen antilime op een wasmachine 25 jaar, oftewel met matig kalkhoudend water!
We zijn niet zo dol op wassen, in tegenstelling tot een van mijn mooie meisjes, die de dokter zal raadplegen, gewoon om een ​​recept te hebben om te stoppen met het uitgeven van lotions of shampoos aan mijn zoontje met een paar heel kleine huidproblemen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 09/01/12, 23:06

dedeleco schreef:
(met veel knoflook)

Mijn vrouw is het tegenovergestelde, ze kan de geur van knoflook niet verdragen!

Anders zijn we daar 40 jaar we doen geen antilime op een wasmachine 25 jaar, oftewel met matig kalkhoudend water!
We zijn niet zo dol op wassen, in tegenstelling tot een van mijn mooie meisjes, die de dokter zal raadplegen, gewoon om een ​​recept te hebben om te stoppen met het uitgeven van lotions of shampoos aan mijn zoontje met een paar kleintjes huidproblemen !!

pfffff. huidproblemen? Kids? En dan zul je ons opnieuw vertellen dat we in je familie "goed gevoed zijn!" De huid is een van de eerste organen van het menselijk lichaam die lijden als er tekortkomingen zijn! En een van de eersten die verzwakt is door allergieën (zoals met het ademhalingssysteem, en als een voorbeeld van astma, dat huiduitslag kan veroorzaken ..). Dit zijn zogenaamde "degeneratieve" ziekten die direct verband houden met het dieet. En het is een immuunactief EN / OF-tekort dat wordt overgedragen aan onze nakomelingen ...! Een van de hoofdoorzaken van het uitsterven van familiebanden!

Olifant: als het verband houdt met de temperatuur: ik weet dat het niet erg groen is, maar voor de vaatwasser?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/01/12, 23:21

De verschillende producten van 20 in producten voor huid en haar zijn veel schadelijker, vooral door ze buitensporig te wassen, zoals mijn mooie dochter, dat ik niet kijk, mijn zoontje zie, maar af en toe en ontdekken dergelijke aberraties, bang.
In deze producten te verbannen, zijn er zelfs neurotoxische, ter vervanging van de beroemde parabenen!

Deze kleine zoon houdt van fruit, meer dan wat dan ook, en eet instinctief in balans, en houdt van sporten, sporten natuurlijk!
Meer dan mijn mooie dochter !!

Ik ben niet voor niets de fantasieën van mijn prachtige dochters, ze hadden voordat mijn zoons met hen trouwde !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 09/01/12, 23:25

Ze zeiden niets.

Het lijkt mij echter dat LV-weerstanden gevoeliger moeten zijn voor kalksteen:

onmogelijk om te doen onder 60 °

de verwarmingselementen drogen tijdens het drogen

aan de andere kant is er een verzachter in elke LV (het zout dat in de grote bodemdop zit, wordt gebruikt om het kalkaanslagelement te regenereren.
en er zijn zeker tonnen antikalk-elementen in de zeep en in het spoelproduct: anders zouden er witte vlekken op de bril komen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 09/01/12, 23:27

Hoe dan ook bedankt, het is goed om te weten. Wanneer we deze advertentie zien en we "iets anders" gebruiken, zullen we ons niet schuldig voelen om te gebruiken wat de grote merken niet aanbevelen ... : Cheesy:'

Merkt op dat als ze het niet aanbevelen, dit niet nodig is. : Cheesy:'

dedeleco schreef:20 verschillende producten in producten voor huid en haar zijn veel schadelijker, [...]
Ik ben niet voor niets de fantasieën van mijn prachtige dochters, ze hadden voordat mijn zoons met hen trouwde !!!


aaaaaaAAAAh vrouwen en hun lotions ... Vertel me er niets van! : Roll: : Cry: zelfs als mijn tante het begreep, is de badkamer gevuld met kolven ... :schok:
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 10/01/12, 08:32

Voor de vaatwasser, een klein glas in de plaats met azijn erin.
Idem voor de wasmachine met een klein glas azijn dat van tijd tot tijd rechtstreeks in de machine wordt gegoten voordat u het inschakelt.
En je kunt dure marketingproducten uitgeven en waarschijnlijk veel rotzooi.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/01/12, 08:57

Deledeco zei:

20 verschillende producten in producten voor huid en haar zijn veel schadelijker,


uit discussie zijn geraakt: hier denk ik vooral een verhaal van sub: gedurende 30-40 jaar hebben mensen van Procter en Gamble, Henkel, Benckiser en anderen ons gedwongen om nutteloze en vervuilende producten te kopen. :onheil:

Lachend zei mijn vrouw tegen mij: "Ik zie duidelijk een nieuw reclame-argument: geen antikalkproduct nodig!"

Trouwens, (vertelde me een vriend die huishoudelijke apparaten repareerde), je weet dat nieuwe ijzers geen gedemineraliseerd water ondersteunen. Fabrikanten gebruiken nu ijzer in plaats van roestvrij staal en het neemt een laag kalksteen om het te beschermen .....
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 10/01/12, 09:19

Merk op dat deze dames de voorkeur geven aan roestvrij staal ... Gemakkelijker te reinigen, kleeft niet aan stoffen en blijft in de nieuwe staat!

Ooit vonden we alleen de ijzers Jura, erg duur, maar ik heb het sinds Lidl gezien!

Het enige probleem dat mogelijk met gedemineraliseerd water kan optreden, is dat het een beetje zwartzwart is als je te veel vloot zet ...

Maar één ding is zeker, het harde water verstopt de ijzers bij elke slag na een paar jaar. Daarvoor neemt de stoomstroom af en kreuken we niet zo goed.

Dus voor mij is het roestvrij staal en gedemineraliseerd water (zonder meer dan de verwachte capaciteit)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 10/01/12, 12:20

In Frankrijk begint u allereerst met navraag doen naar de kwaliteit van het water en de "hardheid" bij het gemeentehuis en / of de concessiehouder. Op de verplichte informatiebladen staat met name een kleine alinea over dit punt (of het al dan niet nodig is om het water te "behandelen").

Als in veel regio's (met kalkrijke grond) het water van nature "hard" is (rijk aan Ca ++ ionen), zijn er ook veel regio's (met granietbodem, leisteen, etc.) waar water natuurlijk zoet.

Thuis is het ronduit licht zuur en "van nature licht bijtend" (op 2 opeenvolgende machines is de verwarmingsweerstand licht gecorrodeerd = "huidige lekken" = het huis struikelt; ik weet hoe ik ze zelf moet vervangen - het is kinderachtig). Dus ik vertel je niet hoe het zou zijn als we anti-kalk zouden toevoegen!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Econological Laboratory: verschillende ervaringen voor econologic"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 61-gasten