testcampagne met elektriciteitsverbruik PM230

Verschillende ervaringen gemaakt door leden van de forums met name wat betreft kleine huishoudelijke apparaten en energiebeheer.
emmman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 21/10/09, 15:04




par emmman » 07/11/09, 17:02

Het is precies de aan/uit-knop aan de achterkant van de pc onder het bureau aan de achterkant van het bureau, onbereikbaar....

Voor de aan/uit-knop op het scherm is het ook een gedoe, je moet achterover bukken om de daarachter verborgen schakelaar van onderaf te bereiken!

Terwijl ik op de stopcontacten wacht, knip ik de zekeringen in de stopcontacten door, behalve die op de koelkast als ik het huis verlaat of als ik slaap, het is radicaal :-) De meter staat vlak naast de voordeur en staat op de juiste hoogte Het is gemakkelijk en het kost niets! En omdat het een klein appartement is, zijn er maar twee...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 09/12/13, 11:39

De opvolger van de beroemde (en overleden...) PM230 is verkrijgbaar in de winkel, ik heb het genoemd Brennenstuhl PM 231 E : https://www.econologie.com/shop/wattmetr ... -p-20.html

Het design is flink veranderd en de prijs is flink gedaald (van destijds 35 naar 23 euro):

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 09/12/13, 12:04

Het stopcontact op de afbeelding is geen gebruikelijk model in Frankrijk... : Arrowu:

Het door u geleverde model heeft een standaard stopcontact. :?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 09/12/13, 12:07

Ik had inderdaad niet op dit detail gelet... Dat is het, het is gecorrigeerd!

Bedankt Citroen! Bij uw volgende bestelling heeft u recht op een gratis zeep : Idee: 8)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Econological Laboratory: verschillende ervaringen voor econologic"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 53-gasten